6APB Liquid

FerdFatoehaus

Badass junkie
Dit is wat ik er van weet

Formule: C11H13NO • SUCCINATE
Molmassa: 211.7 g/mol
Zuiverheid: ≥90%

1x gedaan en prima spul ....zie nu dat het bij de bekende niet meer leverbaar is.

Maar dat was de vraag niet.
Heeft diegene van 57 kilo een tolerantie wat betreft mdma/3-mmc of andere serotonine slurpende middelen?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Nee en mdma is voor haar al half jaartje geleden
Heb dit op het .info forum gevonden:

2×175.23/(2×175.23+116.072) = 0.751
Het Succinate zout kan dus maximaal 75.1% 6-APB bevatten.

Het HCl zout kan maximaal 82.8% 6-APB bevatten.
175.23/(175.23+36.46) = 0.828

Edit: bovenstaande klopt volgens mij niet. Heb dit ergens anders gevonden:

6-APB freebase = 175.23 g/mol
6-APB HCl = 211.688 g/mol
6-APB Succinate = 293.315 g/mol

100mg of 6-apb base = 100mg 6-APB
100mg of 6-APB HCl = 82.77mg 6-APB & 17.23mg HCl
100mg of 6-APB Succinate = 59.74mg 6-APB & 40.26mg Butanedioic acid

Laatst bewerkt:

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ik heb t nu gedaan voor t eerst. Uur geleden t werkt in, voel me loom maar voel me niet erg lekker, is dat normaal bij inwerken?

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb t nu gedaan voor t eerst. Uur geleden t werkt in, voel me loom maar voel me niet erg lekker, is dat normaal bij inwerken?
Ja, tenminste, zo heb ik het ook ervaren. 6apb liquide komt heel langzaam op gang is mijn ervaring. Duurde misschien wel 3 uur voordat ik echt kon zeggen, he nu voel ik echt stimulatie. Visueel wel eerder effecten. Kleuren net wat helderder of feller, hoe je het noemen wilt.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ja, tenminste, zo heb ik het ook ervaren. 6apb liquide komt heel langzaam op gang is mijn ervaring. Duurde misschien wel 3 uur voordat ik echt kon zeggen, he nu voel ik echt stimulatie. Visueel wel eerder effecten. Kleuren net wat helderder of feller, hoe je het noemen wilt.
T is nu wel goed aan t gaan maar vind t niet intens, wel heel lekker!

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
De comeup kan met 6-APB soms wel uur of 2 duren, dus zou het nog eventjes geven. Ik vond het verder echt topspul, alleen dan voor op een festival. Feit dat het langer duurt, meer energie geeft en minder vaagheid vind ik voor op een festival uitermate geschikt. Hoeveel heb je genomen?

Volgende week zou ik naar Awakenings gaan, maarja helaas.. dus we gaan er maar een thuisfeestje van maken. Laatste keer was 6-apb op 16 maart, dus we mogen weer. Dit keer ga ik wel weer voor MDMA, aangezien ik vind dat ik thuis wel wat vager kan zijn. Ook miste ik het "hardgaan" wel een beetje op de 6-APB

Helaas is de liquid uitverkocht en kan ik zelf geen vendor meer vinden die 6-APB verkoopt. Mensen zeggen hier van wel, maar blijkbaar zijn mijn google skills niet goed genoeg, want ik vind helaas alleen uitverkocht.

Buu

Wijs gebruiker
Weird dat reguliere 6-APB bij mij zo'n twee uur duurt en de liquid versie binnen een halfuur al haast piekte.

Extase

Bewuste gebruiker
Weird dat reguliere 6-APB bij mij zo'n twee uur duurt en de liquid versie binnen een halfuur al haast piekte.

Nog vreemder: 2x zelfde batch, zelfde dosis.
1x pas na 2u werkzaam, andere keer na 20 min en vol boven de wc gehangen zo van de kaart als wat. Vrouwlief merkte wel pas na 2u wat. 🙄

Mappie88

Bewuste gebruiker
Nog vreemder: 2x zelfde batch, zelfde dosis.
1x pas na 2u werkzaam, andere keer na 20 min en vol boven de wc gehangen zo van de kaart als wat. Vrouwlief merkte wel pas na 2u wat. 🙄

Idem! 1e keer duurde het lang, 2e keer sloeg het bij mij ook in als een bom na 20min en was ik extreem misselijk. Heb het toen toegewezen aan eten die dag en algehele vermoeidheid 🤔

Rivalrie

Badass junkie
Idem! 1e keer duurde het lang, 2e keer sloeg het bij mij ook in als een bom na 20min en was ik extreem misselijk. Heb het toen toegewezen aan eten die dag en algehele vermoeidheid 🤔
Had dezelfde ervaring. 2e keer ging ik best hard en hele snelle comeup. Ook flink overgegeven.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Ik had inderdaad bij 6apb ook veel meer last van misselijkheid. Ik heb met MDMA nergens last van, maar bij 6apb was ik een paar momenten heel dichtbij overgeven..

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Klopt heb ik ook .....maar gewoon even rustig zitten/liggen helpt bij mij goed en na kwartier is het over

Ja precies, ging gewoon even zitten en wachten. Zo’n vlaag duurde dan minuut of 5-10 en dan was het weg. Dus op een festival gewoon eventjes je rust pakken op een bankje ofzo. Het weegt niet op tegen de positieve effecten.

Wel, en ik blijf het zeggen haha, miste ik echt het “hard gaan” helaas.

De laatste keer dat ik echt goed ging op mdma was augustus vorig jaar, daarna een keer een teleurstellende ervaring en een keer 6apb. Dus ik hoop dat het nu weer eens lekker gaat..

Anjadebij

Experimenterende gebruiker
Vrijdag liquid 6APB gebruikt, erg goed bevallen, constante high en nog meer euforie en "love"feeling dan met MDMA. Ik heb geen vergelijk met de pellets.

Had jij ook erge last van de spanning op de kaak/ kaakschaatsen? Ik moet het zelf nog proberen maar lees dit wel veel terug bij anderen

FerdFatoehaus

Badass junkie
Had jij ook erge last van de spanning op de kaak/ kaakschaatsen? Ik moet het zelf nog proberen maar lees dit wel veel terug bij anderen
Ja, denk de meeste mensen wel. Hoort er een beetje bij. Je kan van te voren wat magnesium nemen. En niet te hoog doseren helpt ook wel.

Space cadet

Belezen gebruiker
Ja inderdaad kaak-klemmen, niet zozeer kaakschaatsen, maar eh, dat hoort erbij. Zooi kauwgom in huis halen. En magnesium erna zodat je spieren zich snel herstellen.

RecUser

Ja, maar wat het verschil maakt met de liquid versie dat die al in zo'n halfuur werkt is nog een raadsel voor mij.
Nja, ken je de term klap thee? MDMA oplossen in thee (blijven mixen/ roeren) totdat het opgelost is, zodra je het dan drinkt dan klapt het er veel sneller in. In theorie zou de poeder/ pil dus al opgelost in water makkelijker te absorberen is, zodat het niet in de maag dit proces door moet gaan. Sowieso mixt 6-apb en mdma al slecht met water dus er zit wat achter dat het oplossen in water het proces van het opnemen in de bloedbaan word versneld.

Buu

Wijs gebruiker
Nja, ken je de term klap thee? MDMA oplossen in thee (blijven mixen/ roeren) totdat het opgelost is, zodra je het dan drinkt dan klapt het er veel sneller in. In theorie zou de poeder/ pil dus al opgelost in water makkelijker te absorberen is, zodat het niet in de maag dit proces door moet gaan. Sowieso mixt 6-apb en mdma al slecht met water dus er zit wat achter dat het oplossen in water het proces van het opnemen in de bloedbaan word versneld.
Je maag maakt de capsule in een paar tellen kapot dus in theorie zou dat niks moeten uitmaken qua come-up. Maar volgende keer wanneer ik weer eens 6-APB poeder ga proberen ga ik het in m'n drinken strooien just for the sake off.

wapboy

Wijs gebruiker
Moeite van het proberen volgende keer waard:thumbsup: Vind de inslag van 3 uur ook lang duren waarin je gaat denken om al bij te nemen.

RecUser

Je maag maakt de capsule in een paar tellen kapot dus in theorie zou dat niks moeten uitmaken qua come-up. Maar volgende keer wanneer ik weer eens 6-APB poeder ga proberen ga ik het in m'n drinken strooien just for the sake off.
Je moet het wel flink mixen, het drijft in eerste instantie direct weer naar boven toe. 2-3 min lekker roeren of met een kleine staaf mixer.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Even dit topic in leven houden haha...

Toevallig een vendor gevonden die 6-APB poeder verkoopt, dus maar een gram besteld. Ben benieuwd of het daadwerkelijk ook 6-APB is, want het is gebleken dat dit lang niet altijd zo is. Mocht het, na het testen, 6-APB blijken te zijn dan sla ik denk ik maar wat in.

wapboy

Wijs gebruiker
Even dit topic in leven houden haha...

Toevallig een vendor gevonden die 6-APB poeder verkoopt, dus maar een gram besteld. Ben benieuwd of het daadwerkelijk ook 6-APB is, want het is gebleken dat dit lang niet altijd zo is. Mocht het, na het testen, 6-APB blijken te zijn dan sla ik denk ik maar wat in.
Mijn bestelling is onderweg.....voorraadje aanleggen :upsidedown:

Bovenaan