6APB Liquid

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
De 6-APB die ik vroeger had toen het nog heel goed verkrijgbaar was was altijd beetje beige/bruinig. Ziet er goed uit inderdaad. Let us know wat het TC zegt.
Gene wat ik paar maanden terug kocht was ook mooi bruin. Bij een andere verdor 5apb en 5mapb besteld maar weer spierwit

Anjadebij

Experimenterende gebruiker
komend weekend is het weer eens tijd voor een thuisfeestje. Nu twijfel ik tussen de xtc of 6apb. Vinden jullie de 6apb meer iets voor een echt feest, of gebruiken jullie dit ook thuis? Ik heb zelf 6apb nog nooit gebruikt maar twijfel of de lange werking van 6 app thuis op een gegeven moment gaat vervelen. Op een echt feest heb je toch meer prikkels. Hoe ervaren jullie dit?

FerdFatoehaus

Badass junkie
komend weekend is het weer eens tijd voor een thuisfeestje. Nu twijfel ik tussen de xtc of 6apb. Vinden jullie de 6apb meer iets voor een echt feest, of gebruiken jullie dit ook thuis? Ik heb zelf 6apb nog nooit gebruikt maar twijfel of de lange werking van 6 app thuis op een gegeven moment gaat vervelen. Op een echt feest heb je toch meer prikkels. Hoe ervaren jullie dit?
Wat voor soort thuis feestje is het? Alleen met partner? Dan zou ik zeggen XTC. 6-apb duurt inderdaad een stuk langer en kan me voorstellen dat dat gaat vervelen als je alleen maar thuis kunt zijn nu.

Aan de andere kant kan het natuurlijk ook heel gezellig zijn..

Anjadebij

Heb je een bepaald doel of voorkeur met je feestje? Als in de activiteiten of gesprekken.. als het een beetje de therapeutische kant op moet gaan is xtc beter vind ik.

beetje dansen, knuffelen, gesprekken, vrijen, afsluiten met een beetje ghb. Standaard werk 😊

wapboy

Wijs gebruiker

Ben benieuwd wat het is geworden
Anjadebij

Pollewop

Bewuste gebruiker
Spannend, ik ken alleen MDMA en zou graag een keer 6 willen proberen alleen niet makkelijk aan te komen (niet de juiste mensen zeg maar en bestellen is een dingetje..)
Ben dus heel benieuwd wat je gaat ervaren omdat iedereen 6 boven M stelt.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Spannend, ik ken alleen MDMA en zou graag een keer 6 willen proberen alleen niet makkelijk aan te komen (niet de juiste mensen zeg maar en bestellen is een dingetje..)
Ben dus heel benieuwd wat je gaat ervaren omdat iedereen 6 boven M stelt.

Wil je niet in de problemen helpen hoor, maar als je 6-APB besteld van bepaalde vendors krijg je het in een discreet pakketje.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Wil je niet in de problemen helpen hoor, maar als je 6-APB besteld van bepaalde vendors krijg je het in een discreet pakketje.

Nee nee, dat bedoel ik ook niet.. ik heb weleens wat besteld en dat komt altijd netjes en discreet binnen, geen probleem. Het is dat ik de vendors die ik dan vind vaak op “uitverkocht” zie staan, wss moet ik nog dieper in google duiken op iets te vinden.
Lastig soms als ik last minute bedenk om iets te gaan doen, zoeken zoeken en dan nog ff weg brengen om te testen. De lol is er dan snel af. Gewoon my bad om niet goed te zoeken denk ik en dan pak ik alweer naar mijn voorraadje in de kast (ben ik lui?) Mss van de winter toch maar een keer een extra groot vergrootglas pakken en bestellen.. Haha 😇😃

Anjadebij

De planning is duidelijk 😁Vanavond wordt het 6apb (1 flesje liquid) met een lage dosis xtc achter de hand. We eindigen met 3,5 ml ghb. Dus gezellig wordt het zeker. 😬 Ben komende twee weken vrij dus genoeg tijd om bij te komen

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
De planning is duidelijk 😁Vanavond wordt het 6apb (1 flesje liquid) met een lage dosis xtc achter de hand. We eindigen met 3,5 ml ghb. Dus gezellig wordt het zeker. 😬 Ben komende twee weken vrij dus genoeg tijd om bij te komen

Klinkt goed! Zelf nog nooit GHB genomen.
Wat is je lichaamsgewicht? (als ik vragen mag haha)

Potverdorie, krijg er gelijk weer zin in.. alleen ik moet voorlopig nog even wachten haha..

Laatst bewerkt:

Mappie88

Bewuste gebruiker

Ik weeg ongeveer hetzelfde en met 1 flesje liquid altijd hele goede ervaring! Veel plezier 😍!!

LeidseDame

Newbie
Ik heb een paar maanden geleden voor het eerst 5MAPB gebruikt. Ik had een capsule besteld waar 100 mg inzat.
Geweldige en bijzondere ervaring mee gehad, alleen bleek de dosering toch iets te hoog te zijn voor mij. Ik ben sowieso wel wat gevoelig voor xtc en mdma.
Nu wil ik ook graag 6APB proberen en heb hier heel veel zin in. Ik heb een gram besteld en wil graag advies wat een juiste dosering ongeveer is voor mij. Ik zag wat scheikundige dingen voorbij komen, maar dat snapte ik niet helemaal. Ik hoor het graag, alvast bedankt :)

wapboy

Wijs gebruiker
Je zult nu wel lekker van het padje zijn:upsidedown::upsidedown:

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Ik heb een paar maanden geleden voor het eerst 5MAPB gebruikt. Ik had een capsule besteld waar 100 mg inzat.
Geweldige en bijzondere ervaring mee gehad, alleen bleek de dosering toch iets te hoog te zijn voor mij. Ik ben sowieso wel wat gevoelig voor xtc en mdma.
Nu wil ik ook graag 6APB proberen en heb hier heel veel zin in. Ik heb een gram besteld en wil graag advies wat een juiste dosering ongeveer is voor mij. Ik zag wat scheikundige dingen voorbij komen, maar dat snapte ik niet helemaal. Ik hoor het graag, alvast bedankt :)

tussen de 60 en 80 mg is een gemiddelde dosis..
mss 1 mg per kg van je lichaamsgewicht doen.
hier kun je erover lezen: https://psychonautwiki.org/wiki/5-MAPB

Mappie88

Bewuste gebruiker

Hangt of je de succinate of hcl variant hebt. Bij laatstgenoemde heb je een lagere dosis nodig en zou je rond de 120/130mg kunnen gaan zitten (zo veel zit ook in de liquid variant). Je zegt dat je gevoelig bent voor mdma, hoe hoog doseer je normaal daarbij? Dan is het wat makkelijker inschatten :)

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Hangt of je de succinate of hcl variant hebt. Bij laatstgenoemde heb je een lagere dosis nodig en zou je rond de 120/130mg kunnen gaan zitten (zo veel zit ook in de liquid variant). Je zegt dat je gevoelig bent voor mdma, hoe hoog doseer je normaal daarbij? Dan is het wat makkelijker inschatten :)

ze schreef dat 100mg al teveel was.

Bovenaan