Anja heeft even een dag nodig gehad om bij te komen. Voelde me gister als overreden door een vrachtwagen. Ging gisteravond gelukkig al weer iets beter.
Maar de 6apb is wel een blijvertje. ik vond het wat spannend om te gebruiken, was toch een nieuw middel, maar merk ik eigenlijk geen verschil met xtc. Wel iets meer zweten en veel slikken tijdens de opkomst maar daarna heerlijk relaxt gevoelt. Het fijne vond ik dat ik lekker de tijd had om iets te doen, bij xtc voelt dat wel eens als gehaast omdat de tijd voorbij vliegt. Dus lekker gedanst, geknuffeld, gepraat (idem als bij xtc), twee keer heerlijk onder de douche gestaan, even naakt in de tuin gestaan

gewoon om te kijken hoe dat voelt, hond uitgelaten (niet naakt). Eigenlijk geen moment het idee gehad dat het te lang duurde. Mijn fout, toch wat xtc bijgenomen maar dat doe ik volgende keer niet meer. Wel neem ik volgende keer iets meer 6 apb, zo rond de 160 a 170.
Tip, ik heb onlangs bij Amazon een led snoer gekocht die allerlei kleuren, en scènes qua kleuren kan laten zien. Zo gaaf. Dat in combinatie met een sterrenprojector, massagestoel, lekkere muziek en twee katten die af en toe boven kwamen kijken = topavondje