6APB vragen

qwertysafgo

Experimenterende gebruiker
Hoihoi,

Ben eigenlijk wel benieuwd om een keertje 6-apb te gebruiken op een festival, maar had wat vraagjes hierover:
-Werkt dit op je serotonine, dus moet je een pauze nemen van 2 a 3 maanden?
-Had gelezen dat het nog legaal is, kan je dit gewoon bij de smartshop halen en is dit slim?
-Wat is een goede eerste dosis?

Heb verder ervaring met: wiet, xtc en 2cb

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Het werkt even hard op je serotonine als MDMA en dus wordt dezelfde pauze van ongeveer 3 maanden geadviseerd. Er zijn genoeg vendors waar je dit kunt kopen, en als je het laat testen weet je ook wat je daadwerkelijk in huis hebt, garanties krijg je nooit, waar je ook koopt.
De dosis hangt af van welke vorm je hebt HCL of succinaat, zie ook andere topics hierover.
Have fun!

Aardappelknaap

Bewuste gebruiker
Het werkt even hard op je serotonine als MDMA en dus wordt dezelfde pauze van ongeveer 3 maanden geadviseerd. Er zijn genoeg vendors waar je dit kunt kopen, en als je het laat testen weet je ook wat je daadwerkelijk in huis hebt, garanties krijg je nooit, waar je ook koopt.
De dosis hangt af van welke vorm je hebt HCL of succinaat, zie ook andere topics hierover.
Have fun!
*het is nog niet bewezen dat het hetzelfde effect heeft als mdma op je serotonine voorraa, wel gaan ze ervan uit.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ben eigenlijk wel benieuwd om een keertje 6-apb te gebruiken op een festival, maar had wat vraagjes hierover:
-Had gelezen dat het nog legaal is, kan je dit gewoon bij de smartshop halen en is dit slim?

Heb verder ervaring met: wiet, xtc en 2cb
- Ja werk heel erg op je serotonine en ook sowieso op adrenaline en noradrenaline. Dus de pauze is zeker zeker aan te raden.
- Legaal als in staat niet op de opiumlijst. Smartshops zullen het niet hebben. Via Internet nog wel.
- Ligt er aan of je de HCL of de succinate variant hebt. Van de HCL ligt het tussen de 70 en 125mg en bij de succinate 40% hoger. Dus zeg vanaf 100 tot 200mg.

*het is nog niet bewezen dat het hetzelfde effect heeft als mdma op je serotonine voorraa, wel gaan ze ervan uit.
Geen feitelijke bewijzen maar eigenlijk wel zo goed als 95% zeker dat het de werking nagenoeg hetzelfde is. Het is zelfs zo dat 6-APB "gevonden" is bij een zoektocht naar een MDMA gelijkende stof dat minder snel schadelijk zou zijn. Toen vonden ze 6-APB niet minder schadelijk maar werkt wel hetzelfde en zelfs langer.

Leuk spul. Afgelopen woensdag toevallig gedaan en ja echt XTC like maar twee keer zo lang. Ik nam op het einde van de trip zeg 8 uur later nog 30mg XTC bij en dat voelde al 90mg. Lijkt MDMA wel met 2,5 keer te versterker dus stiekem lijkt het me geen wijselijke combinatie. Lekker maar kan niet anders dan dat je hersenen lekker aan het frituren bent :)

Katowice

Bewuste gebruiker
Veel beter dan mdma. Werkt ook veel langer minimaal 16 uur is mijn ervaring , je hoeft dus nooit meer bij te pakken.

met mdma space je tering hard, en kunnen mensen makkelijk je telefoon oid je zakken pakken ( ook met rits) met 6apb blijf je helder in je koppie en heb je daar geen last van. Echt chill

6apb is mdma op anabolen. Als je met mdma op je piek komt, en tering hard gaat, dat is 6apb (benzofury) alleen 16 uur lang. Echt top spul en je gaat tering lekker.

6apb is goed voor een feest als je daarna nog naar een after gaat. Meteen naar huis als je nog thuis woont bij je ouders is dat niet zo’n goed plan, of ze
Weten of je drugsgebruik. Mdma vind ik meer mensen vrienden allemaal een biertje of aan de mdma. Maar dat is mijn mening.

nou neem ik wel rond 200/300mg 6apb in capsule
:) 6apb is the shi

Aardappelknaap

Bewuste gebruiker
Veel beter dan mdma. Werkt ook veel langer minimaal 16 uur is mijn ervaring , je hoeft dus nooit meer bij te pakken.

met mdma space je tering hard, en kunnen mensen makkelijk je telefoon oid je zakken pakken ( ook met rits) met 6apb blijf je helder in je koppie en heb je daar geen last van. Echt chill

6apb is mdma op anabolen. Als je met mdma op je piek komt, en tering hard gaat, dat is 6apb (benzofury) alleen 16 uur lang. Echt top spul en je gaat tering lekker.

6apb is goed voor een feest als je daarna nog naar een after gaat. Meteen naar huis als je nog thuis woont bij je ouders is dat niet zo’n goed plan, of ze
Weten of je drugsgebruik. Mdma vind ik meer mensen vrienden allemaal een biertje of aan de mdma. Maar dat is mijn mening.

als je een gezonde(normale) hoeveelheid neemt duurt het niet 16 uur, ik denk eerder tussen de 8/10 incl afterglow, als je je hersenen wilt frituren en een flink aantal hersencellen wilt verliezen zou ik 300mg 6-apb innemen, anders zou ik het halveren. Tenzij je 150kg weegt.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker

Ik heb enkel ervaring met 130mg succ en ik vond het veel te mild ten opzichte van mdma. Tevens door de misselijkheid nooit vaker geprobeerd

Katowice

Bewuste gebruiker
Ik heb enkel ervaring met 130mg succ en ik vond het veel te mild ten opzichte van mdma. Tevens door de misselijkheid nooit vaker geprobeerd
Ligt denk ook aan de dosering. Ik ging iig tering lekker maarja dat was 250mg. Dat was ook op Defqon weekend, als je het op een nacht feest neemt dan ga je smorgens als het afgelopen is nog knetter hard. Fijne van 6apb vind ik dat je helder blijft in je hoofd en niet alles dubbel gaat zien ofzo. En het werkt lekker lang door dus bijpakken hoeft niet

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ligt denk ook aan de dosering. Ik ging iig tering lekker maarja dat was 250mg. Dat was ook op Defqon weekend, als je het op een nacht feest neemt dan ga je smorgens als het afgelopen is nog knetter hard. Fijne van 6apb vind ik dat je helder blijft in je hoofd en niet alles dubbel gaat zien ofzo. En het werkt lekker lang door dus bijpakken hoeft niet
Ik zocht denk ik juist dat lekker vaag zijn. Maar ik ben bang om hoger te doseren om 6apb weer een kans te geven, het was echt extreem ongemakkelijk op t randje van kotsen, dat wil je niet op een feest

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hoihoi,

Ja, hoewel zo'n pauze ook verstandig zou zijn bij andere stimulerende middelen die voornamelijk op dopamine werken (zoals speed of coke)
Bij smartshops is het altijd de vraag in welke vorm ze nou precies 6-APB op voorraad hebben. Lang niet alle smartshops verkopen research chemicals. Maar als ze het verkopen dan is het soms in vage verpakkingen waarvan je niet echt weet wat erin zit. Als je 6-APB gaat kopen dan kan je het beste poeder kiezen, en je moet er even voor zorgen dat je weet welke zoutvorm het is (HCl of Succinaat) want dat maakt uit voor hoe sterk de 6-APB is. Daarnaast is het altijd een goed idee om je drugs te laten testen bij een erkend testpunt.
In mijn ervaring komt de dosis van 6-APB best nauw. De eerste keer had ik veilig aan gedaan en 100 milligram (succinaat) genomen. Toen voelde ik haast niks. Later ben ik voor de 150 milligram gegaan, wat voor mij uiteindelijk de sweet spot leek. Ik heb ook wel eens 180 milligram geprobeerd maar toen werd ik een beetje misselijk een paar uur lang, dus daarna ben ik weer op een lagere dosis overgestapt.

Paranoize.

Badass junkie
Gast met wat voor nagemaakt volk ga jij om, ik doe geen mdma tussen mensen die je telefoon zouden jatten omdat je her toch niet merkt. Ben daar niet van

Katowice

Bewuste gebruiker
Gast met wat voor nagemaakt volk ga jij om, ik doe geen mdma tussen mensen die je telefoon zouden jatten omdat je her toch niet merkt. Ben daar niet van
Ja nou vaak genoeg gehad op feesten met maten die lekker aan het spacen waren op mdma, en ze gewoon gezakrold of hoe je dat ook typt werden. Zelfs met rits.

Ja, hoewel zo'n pauze ook verstandig zou zijn bij andere stimulerende middelen die voornamelijk op dopamine werken (zoals speed of coke)

Bij smartshops is het altijd de vraag in welke vorm ze nou precies 6-APB op voorraad hebben. Lang niet alle smartshops verkopen research chemicals. Maar als ze het verkopen dan is het soms in vage verpakkingen waarvan je niet echt weet wat erin zit. Als je 6-APB gaat kopen dan kan je het beste poeder kiezen, en je moet er even voor zorgen dat je weet welke zoutvorm het is (HCl of Succinaat) want dat maakt uit voor hoe sterk de 6-APB is. Daarnaast is het altijd een goed idee om je drugs te laten testen bij een erkend testpunt.

In mijn ervaring komt de dosis van 6-APB best nauw. De eerste keer had ik veilig aan gedaan en 100 milligram (succinaat) genomen. Toen voelde ik haast niks. Later ben ik voor de 150 milligram gegaan, wat voor mij uiteindelijk de sweet spot leek. Ik heb ook wel eens 180 milligram geprobeerd maar toen werd ik een beetje misselijk een paar uur lang, dus daarna ben ik weer op een lagere dosis overgestapt.
Je hebt het over 180mg 6-apb wat voor jou teveel bleek te zijn, hoeveel kg weeg je dan ?. Ik weeg namelijk 91kg en zat te denken aan 180mg succinaat maar twijfel of gewicht een goede graadmeter is voor de dosis die ik ga nemen. Heb het zelf ook nog nooit gebruikt btw.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Je hebt het over 180mg 6-apb wat voor jou teveel bleek te zijn, hoeveel kg weeg je dan ?. Ik weeg namelijk 91kg en zat te denken aan 180mg succinaat maar twijfel of gewicht een goede graadmeter is voor de dosis die ik ga nemen. Heb het zelf ook nog nooit gebruikt btw.
Eerste keer zou ik sowieso op 150mg beginnen (succinaat) en dan kan je je altijd omhoog werken de volgende keer Gewicht is niet een alleszeggende graadmeter. Op 150mg zat ik al goed te kaakschaatsen.

Eerste keer zou ik sowieso op 150mg beginnen (succinaat) en dan kan je je altijd omhoog werken de volgende keer Gewicht is niet een alleszeggende graadmeter. Op 150mg zat ik al goed te kaakschaatsen.
Bedankt voor je advies , verhogen kan natuurlijk altijd nog dus ik denk ook dat ik het gewoon op 150 houd. Ben alleen bang dat het misschien wat te weinig blijkt te zijn. Waarom ik hier wellicht bang voor ben is omdat ik anabolen gebruik en daardoor een flink postuur heb, daarbij moet ik toch ook wel bekennen dat het een merkbare impact heeft op het effect van verschillende soorten drugs. Ook dacht ik ooit gelezen te hebben dat de richtlijn voor succinaat rond de 2,2mg per kg lichaamsgewicht ligt, of dit een juiste richtlijn is weet ik dan niet zeker.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Bedankt voor je advies , verhogen kan natuurlijk altijd nog dus ik denk ook dat ik het gewoon op 150 houd. Ben alleen bang dat het misschien wat te weinig blijkt te zijn. Waarom ik hier wellicht bang voor ben is omdat ik anabolen gebruik en daardoor een flink postuur heb, daarbij moet ik toch ook wel bekennen dat het een merkbare impact heeft op het effect van verschillende soorten drugs. Ook dacht ik ooit gelezen te hebben dat de richtlijn voor succinaat rond de 2,2mg per kg lichaamsgewicht ligt, of dit een juiste richtlijn is weet ik dan niet zeker.
Ik ken het hoor. Ben ook eerder bang te weinig te pakken dan teveel. Maar desnoods neem je 150mg, wacht je 2 uur en als het dan tegenvalt neem je nog 30mg bij. Dan duurt de ervaring wel wat langer maar ja

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het metabolisme kan een grotere invloed hebben. Sommige mensen hebben meer enzymen van een bepaalde soort waardoor drugs sneller zijn uitgewerkt. In het geval van 6-APB hebben we geen flauw benul hoe het lichaam die stof verwerkt. Dus er spelen allerlei onbekende factoren een rol. Lichaamsgewicht is wat dat betreft een van de minder bepalende factoren. Met rc's moet je gewoon altijd voorzichtig beginnen. Zeker met iets als 6-APB waarbij bijpakken gewoon niet zo goed werkt en waarbij de dosis ook nogal nauw lijkt te komen. Je hebt ook geen zin om 8 uur lang misselijk te zijn lijkt me.

Het metabolisme kan een grotere invloed hebben. Sommige mensen hebben meer enzymen van een bepaalde soort waardoor drugs sneller zijn uitgewerkt. In het geval van 6-APB hebben we geen flauw benul hoe het lichaam die stof verwerkt. Dus er spelen allerlei onbekende factoren een rol. Lichaamsgewicht is wat dat betreft een van de minder bepalende factoren. Met rc's moet je gewoon altijd voorzichtig beginnen. Zeker met iets als 6-APB waarbij bijpakken gewoon niet zo goed werkt en waarbij de dosis ook nogal nauw lijkt te komen. Je hebt ook geen zin om 8 uur lang misselijk te zijn lijkt me.
Wel interessant dat je metabolisme aankaart die een grotere invloed kan hebben. Mijn metabolisme ligt namelijk torenhoog, ik eet 4000 kcals en mijn lichaamsvet neemt af (komt door de AAS). Vorige week heb ik 4-fa geprobeerd met een halve xtc (geen slimme combi ik weet het 😅) en dat was me echt snel uitgewerkt. Ik ga het ook gewoon rustig doen want verhogen kan natuurlijk altijd nog, idd geen zin om misselijk te worden. Haat dat altijd zo als ik op een feest een paar uur afwezig ben omdat ik alleen maar bezig ben met bijkomen 🤣Ik neem dit iniedergeval wel mee dus bedankt voor je nuttige inbreng.

even iets anders. Het lukt me normaal bijna altijd de 3 maanden regel in acht te nemen voor sero slurpers. Nu heb ik 1,5 week geleden nog de laatstgenoemde combi genomen en heb over 3,5 week weer een feestje. Ik weet dat je met xtc echt het meeste uit je ervaring haalt om gewoon voldoende tijd tussen de keren van gebruik te laten. Gaat dit ook ongeveer hetzelfde op voor 6-apb qua intensiteit van de trip en de werking. Wilde het graag proberen op het volgend feestje over 3,5 week.

Nihilist88

Badass junkie
Deel de mening en ervaring van @Katowice mbt 6apb wel vr groot deel. Vind het persoonlijk ook gewoon zaliger en beter dan XTC/MDMA, door z'n lange stabiele rush, met duidelijke entactogene, euforische en energieke eigenschappen, zoals vb XTC/MDMA. En 6-APB werkt zowel op je dopamine, noradrenaline als serotonine, en mag je toch wel een serotonineslurper noemen, dus voldoende rustperiodes tussen elke inname is ook hier dikke aanrader. Eigenlijk heeft je brein en lichaam, weken tot maanden nodig om de ontregeling van je neurotransmitters, terug op volledig normaal niveau te brengen. Vaak voel je zelf enkel maar de paar dagen erna, dat je moet recupereren, voldoende vitaminen tot je moet nemen en dan lijkt alles weer perfect, maar vergis je niet, je neurotransmitters zijn nog totaal ontregeld.

Maar waar het bij XTC/MDMA veel bombastischer binnenkomt, enkele uren echt verliefd bent op de hele wereld en overdruipt vd empathie, je ook gewoon lekker met 1 iemand op kamer kunt genieten, je zintuigen een explosie ervaren, mr ook totaal wausy kunt zijn in golven. Dit alles voor zo'n 5-6u, maar de comedown van XTC/MDMA komt ook meteen zwaarder binnen. Ik ervaarde tijdens de comedown en alle uren en dagen daaropvolgend, echt down gevoel, alleen mr gemis nr dat moment, leegte...

De eerste keren dat ik 6-APB gebruikt had, was het de HCI variant waar ik 100mg en 130mg nam en dat was de meest stabiele langste überzalige euforische en energieke rush ever, en heeeel veel zin in dansen, overal, boeide niks en waarbij ik zelfs tussen 12u-15u na inname, er nog lekker entactogene energie over me heen hing, zonder echt te overdrijven, gewoon echt zeer fijne na-stimulatie/effecten.

Daarna vond ik enkel nog de succinate 6-APB, die dus beduidend minder potent is dan de HCI variant. De dosissen op Psychonautwiki zijn ook gebaseerd op de HCI variant. En de dosis100-130mg 6APB succinate, waren voor mij te laag en moest ik toch eerder richting 150-180mg gaan. Maar nam het toen ook te vaak en afgewisseld met 4-FMA, nog een serotonineslurper dus...nee da's not done en hou zeker de 2-3maanden-pauze-regel voor alles serotonineslurpers waar 6-APB en 4-FMA toebehoren en eigenlijk geld dit ter uitbreiding van alle stims en stim rc's.

Het serotoninesyndroom is een alom gekend akelig, maar gelukkig niet zo vaak voorkomend neveneffect, wanneer je te veel, te snel achter elkaar, stims gebruikt en mixt en ook gevaarlijk in combinatie met MAO-remmers, die zorgen dat je serotonine niet afgebroken wordt en SSRI's, antidepressiva's die voor verminderde heropname van je serotonine zorgen en overschot aan serotonine kan ontstaan tussen de zenuwcellen.

Maar ook je andere neurotransmitters, waaronder dopamine, gekend als het geluk en beloningstofje, maar teveel aan dopamine kan belangrijke cognitieve functies worden verstoord, waardoor de gevoeligheid vr psychoses toeneemt.
Overige neurotransmitters zijn:
Acetylcholine, Endorfine, Noradrenaline, Histamine, GABA, Glutamaat.

Je volledig lichaam heeft best wat herstelingswerk nodig, na het nemen va bepaalde drugs en combo's, om dat alles terug wat te reguleren.

Laatst bewerkt:

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ja, goed verhaal moet goede info.
hou zeker de 2-3maanden-pauze-regel voor alles serotonineslurpers waar 6-APB
Daarnaast zijn er verdenkingen dat 6-APB sterker cardiotoxisch (disfunctie van de hartkleppen) is dan andere entactogenen door zeer hoge affiniteit met de 5-HTc receptor. Daardoor kun je zelf bedenken waarom je misschien geen twee maanden maar een stuk langer tussen je gebruik wilt houden.

Nihilist88

Badass junkie
Ja, goed verhaal moet goede info.

Daarnaast zijn er verdenkingen dat 6-APB sterker cardiotoxisch (disfunctie van de hartkleppen) is dan andere entactogenen door zeer hoge affiniteit met de 5-HTc receptor. Daardoor kun je zelf bedenken waarom je misschien geen twee maanden maar een stuk langer tussen je gebruik wilt houden.
Dat is me niet bekend, maar zijn ook allemaal veronderstellingen, gewoon zoals bij vele rc's. Maar als dit daadwerkelijk zo is, geeft dit indd extra gevaar met zich mee, zeker omdat je je er op moment en erna, minder overweldigend en erna niet zo down voelt, wat de kans tot sneller achter elkaar nemen toch vergroot.

Bij de meer amfetamine rc's zoals 4-fa en 4-fma, voel ik lichamelijk gemakkelijk meer ongemakken, zoals band rondom hoofd, hyper, sneller warm enzo, waar ik bij 6apb enkel voordelen ervaar.

Katowice

Bewuste gebruiker
6apb (benzofury) op een festival. Let wel op dat het erg lang doorwerkt dus als ze feest is afgelopen je nog wel lekker gaat. Liefst op een weekend festival oid, hoeft nooit meer bij te pakken,
Blijft helder in je koppie (niet spacen zoals bij mdma) en werkt ook veeeeeel langer. En mdma bij je maten thuis als je gewoon lekker met ze alle aan de troep zit.

6apb benzofury, is mdma op anabolen.

Nihilist88

Badass junkie
6apb (benzofury) op een festival. Let wel op dat het erg lang doorwerkt dus als ze feest is afgelopen je nog wel lekker gaat. Liefst op een weekend festival oid, hoeft nooit meer bij te pakken,
Blijft helder in je koppie (niet spacen zoals bij mdma) en werkt ook veeeeeel langer. En mdma bij je maten thuis als je gewoon lekker met ze alle aan de troep zit.

6apb benzofury, is mdma op anabolen.
Volledig ook mijn ervaring, 6-APB heeft indd een über rush, zonder echt out te gaan, maar na de peak, nog een urenlange na-stimulatie. Vb op feestje, neem je om 23u 6apb, om 6u komt er einde aan het feestje, maar neem van mij aan, daar volgt met gemak nog 5-6u lekkere entactogene energetische na-stimulatie, met echt nog zin om te dansen. Dus eigenlijk te langwerkend voor 1 nachtje, voor een rave die vb tot de middag doorgaat perfect.

MDMA blijft sowieso iets super e, maar voor mij en wat ik wil, toch de mindere van 6-APB. Ik ben echt al totaal vd wereld geweest door MDMA en ik vind MDMA indd ook fijner bij vriendin thuis, op feedtjes, wordt het soms echt verward nzo.

Katowice

Bewuste gebruiker
Volledig ook mijn ervaring, 6-APB heeft indd een über rush, zonder echt out te gaan, maar na de peak, nog een urenlange na-stimulatie. Vb op feestje, neem je om 23u 6apb, om 6u komt er einde aan het feestje, maar neem van mij aan, daar volgt met gemak nog 5-6u lekkere entactogene energetische na-stimulatie, met echt nog zin om te dansen. Dus eigenlijk te langwerkend voor 1 nachtje, voor een rave die vb tot de middag doorgaat perfect.

MDMA blijft sowieso iets super e, maar voor mij en wat ik wil, toch de mindere van 6-APB. Ik ben echt al totaal vd wereld geweest door MDMA en ik vind MDMA indd ook fijner bij vriendin thuis, op feedtjes, wordt het soms echt verward nzo.
Ja ligt ook wel aan de dosering. Ik had best een hoge dosering op een weekend festival, en ging zeker wel 18 uur tering lekker zonder bijnemen. Ik ervaarde 6apb zoals als je met mdma op je piek zit, en dat is dan 6apb maar echt tering lang. Zeker bijna die 18 uur dat ik super lekker ging. Ik zou er eigenlijk niet aan beginnen als je op een feest zit wat van 22:00 tot 07:00 duurt. :tongueout:

met mdma als je op een feest bent, space je hem helemaal de pan uit, en rollen soms je ogen naar achteren, en kan je echt makkelijk bestolen worden van je telefoon en of portomenee. Een maat had dat, en alles was gestolen zelfs met Aussies met rits. Dus goed uitkijken als je mdma neemt.

Met 6apb geen last van.

Laatst bewerkt:

Nihilist88

Badass junkie
Ja ligt ook wel aan de dosering. Ik had best een hoge dosering op een weekend festival, en ging zeker wel 18 uur tering lekker zonder bijnemen. Ik ervaarde 6apb zoals als je met mdma op je piek zit, en dat is dan 6apb maar echt tering lang. Ik zou er eigenlijk niet aan beginnen als je op een feest zit wat van 22:00 tot 07:00 duurt. :tongueout:

met mdma als je op een feest bent, space je hem helemaal de pan uit, en rollen soms je ogen naar achteren, en kan je echt makkelijk bestolen worden van je telefoon en of portomenee. Een maat had dat, en alles was gestolen zelfs met Aussies met rits. Dus goed uitkijken als je mdma neemt.

Met 6apb geen last van.
Veel heeft ook met je postuur nzo te maken, ikzelf ben eeeder tenger gebouwd met snel metabolisme. Mijn eerste keren 6APB was HCI en ging zowel op 100mg en 130mg tot 15u door, tot dan ook giga kijkers en ook uren erna best chill en bleef ik er 30u fzo op wakker en kon savonds laat, snachts best fijn slapen. Daarna was het de succinate variant, waar ik dosissen nam van 150-200mg en de rush toch steeds de 12u haalde of overschreedt, maar de HCI blijkt de über van deze al über stim, van de huidige 6apb moet je minstens 35% meer van nemen tov HCI.

Haha zo herkenbaar wat betreft MDMA (dosis was steeds rond de 200mg), de controle is echt weg en in golven ben je weer ff half back to earth om dan weer volledig weg te zijn. Ik had telkens mn beste vriendin bij mij en dat was maar goed ook, want 1x was ik zo weg, wanneer ik terug in de realiteit kwam, mn vriendin niet direct zag, totaal verward en paranoia was, ik zocht mn vriendin en klamte me aan iedereen vast, hoorde haar reageren op de wc en als ne zot klom ik de wc deuren op... iedereen keek natuurlijk, keek in de spiegel en m'n ogen waren 1 en al pupil 😂 en mn tong zo wit als iets, kon ook al uren amper drinken, gingn aan tafel zitten en mn vriendin drong erop aan om ne cola te drinken...opweg nr huis wat nog 1u30min duurde (bus n te voet)... ervaarde ik bij aankomst zo'n sterke comedown, elk pleziertje was weg.
Ook meerdere malen, MDMA gedaan met vriendin thuis, en echt dat was zoveel zaliger en eevaarde totale empathie, veel liefde en pure fun en blijdschap. Dus MDMA is voor mij blijkbaar niet zo voor op party's🤷

Indd 6APB geeft je nog die controle.

Wollukker

Bewuste gebruiker
Mooi om al die verschillende voorkeuren en ervaringen te lezen. Ik zelf vind het juist wel lekker om aan het einde van het feest een beetje wazig te worden (van de MDMA).

anhaedra

Belezen gebruiker
Ik heb afgelopen weekend een ge-wel-di-ge ervaring gehad op 6-APB, dus wil het weer vaker gaan doen, maar hoe zit het nou precies met de varianten en dosering?

Mijn oude voorraad, nu op, was "HCI", hiervan heb ik altijd 120-140 mg gebruikt. Mijn nieuwe voorraad is waarschijnlijk "HCL", ik vraag dit momenteel na bij de vendor. Is er een verschil qua dosering, of is dit alleen een spelfout ofzo...?

Ik ben man, gewicht varieert :) maar rond de 65 kg vaak. Fit / sportief.

anhaedra

Belezen gebruiker

Heb het antwoord al. :)

Anyway -- wat ging ik lekker op de benzo fury afgelopen weekend, echt een beetje de oude MDMA-magie die terugkwam. Kwam er na de coronacrisis niet helemaal lekker in, de festivals, maar heb nu weer tering veel zin in de rest van de zomer.

Enige dingetje is bijpakken, heb wel eens puntje 3-MMC erbij gepakt -- wangen kapot gebeten. Afgelopen weekend minipuntje ket, meteen bizarre kaakspanning, drukkend gevoel in hoofd. Dan begint de 6-APB vaak net laatste uurtje van het festival over de piek heen te geraken, terwijl je dan juist nog even wil knallen. Nou ja, kwestie van later innemen dan maar.

En praktisch geen dip deze week.

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Ik heb afgelopen weekend een ge-wel-di-ge ervaring gehad op 6-APB, dus wil het weer vaker gaan doen, maar hoe zit het nou precies met de varianten en dosering?

Mijn oude voorraad, nu op, was "HCI", hiervan heb ik altijd 120-140 mg gebruikt. Mijn nieuwe voorraad is waarschijnlijk "HCL", ik vraag dit momenteel na bij de vendor. Is er een verschil qua dosering, of is dit alleen een spelfout ofzo...?

Hcl is sterker dan succinaat. Dus bij succinaat wordt er doorgaans wat hoger gedoseerd.

Zeehond

Badass junkie

Ik heb alleen succinate ervaring, twee keer gedaan en voor beide keren 200mg genomen.
Eerste keer bijgenomen, 2e keer niet gedaan en betere timing gekozen.
Ik ben rond de 75kg en wat ouder (>50).
Ben ook enthousiast over 6-apb vooral voor lange feesten en festivals.

Bovenaan