75 ug 2:15 na innamen, weinig effect

Pim

Experimenterende gebruiker
He,

Ik heb net met een vriend 75 ug genomen. We namen dit precies 9 uur. Het is nu al 23:17 maar het werkt nog niet heel erg kan dit? De kleuren zijn iets feller misschien, en de wereld is wat "smoother" maar niet te vergelijken met een vette 2cb trip. kan dit nog komen? nog tips?

Pimmm :hearteyes:

Pim

Helaas niet kunnen testen, te korte tijd tussen het krijgen van de lsd, en de kans om het te nemen :( Komt verder wel van een vertrouwt persoon die ze zelf ook neemt, en geen winstoogmerk heeft. Dus dat vertrouw ik verder wel. Waren hofmann 2010 van 50 ug per zegel. Ik heb nog wat liggen,m dus dat gaat vrijdag naar het testcentrum...

Mijn laatste keer truffels was 1.5 maand geleden, dus dat lijkt me niet echt een probleem .

Pim

Pim

ik heb er uiteindelijk nog wat bij genomen.. omgerekend heb ik in totaal 125 ug genomen.. lijkt mij ruim voldoende voor een eerste trip.. ik vermoed dat de zegels niet helemaal top waren :( . ze gaan vrijdag eventjes naar het testcentrum :)

azgaza

Badass junkie
Bijpakken meer dan 3 uur na de oorspronkelijke dosis verlengt het hoogstens; het zal er dan echt niet meer sterker van worden. Ik denk eigenlijk dat 75 ug dan voor jou gewoon een beetje te weinig was? Mijn vriend krijgt ook geen goede visuals van 80 ug en die heeft ook meer nodig; en ik weet echt zeker dat dat met goede zegels was; dus dat kan het goed zijn.

In dat geval zou ik aanraden volgende keer als je het nog een keer doet in één keer wat meer te nemen; bv 100-130 ug of iets in die richting; als je dat allemaal tegelijk neemt zit je misschien op een betere dosis?

Wat de zegels betreft; er kan altijd spreiding zijn binnen een vel, mijn laatste zegels gingen ook van 70ug tot 100ug, hoewel vaker aan de hoge kant en daardoor vielen ook sommige trips sterker en minder sterk uit.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wat ik merk bij LSD is dat er een soort drempelhoeveelheid nodig is om écht in een trip te komen.
Tot nu toe merkte ik met 1 zegel bar weinig en wanneer ik er nog een bij nam sloeg het ineens erg heftig in. Alsof ik een bepaalde hoeveelheid nodig had om echt de diepte in te gaan, dat dat met 20 ug minder niet mogelijk zou zijn.
Het is niet zoals met paddo's dat je de helft van een portie neemt voor een minder sterk effect.

Ik weet niet hoe anderen dit zien, maar dit is dus mijn ervaring.

Pim

Was vrijdag niet in haarlem, waardoor ik ze nog niet heb weggebracht. Ik denk dat ik nogmaals een tripje ga plannen, en dan starten met +/- 125 ug. Er zijn nog 2 vrienden van mij die de zelfde zegels hebben (van de zelfde dealer/vel), dus daar ga ik binnenkort ook wat van horen. Bedankt voor de info!

Bovenaan