8-jarige moordenaar

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
* hij is zwart
* zijn vader is blank?
* zijn vader liet zichzelf waarschijnlijk afmaken door zijn zoon voor de grap?
* een 8-jarige bekent moord?

* hij is zwart

buzzrider

Wijs gebruiker
Welhallodaar zei:
* hij is zwart
* zijn vader is blank?

* hij is zwart
WTF heeft het feit dat hij zwart is ermee te maken ???

buzzrider

Wijs gebruiker
buzzrider zei:
Welhallodaar zei:
* hij is zwart
* zijn vader is blank?

* hij is zwart
WTF heeft het feit dat hij zwart is ermee te maken ???
Wel HALLO daaaaaar, ben je toch weg ofzo ?

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik vraag me af of dit vroeger ook gebeurde? Ik bedoel, een serie moordenaar worden is tegewoordig makkelijk met het wijde aanbod aan misdaad films en series, niet te vergeten de boeken die puur over serie moordenaars gaan en daarin vrij diep op de stof ingaan. Als je een "normaal" persoon bent dan vind je dat misschien interessant. Maar als would-be psycho killer is dat gewoon een handboek.

buzzrider

Wijs gebruiker
_Kat_ zei:
Ik vraag me af of dit vroeger ook gebeurde? Ik bedoel, een serie moordenaar worden is tegewoordig makkelijk met het wijde aanbod aan misdaad films en series, niet te vergeten de boeken die puur over serie moordenaars gaan en daarin vrij diep op de stof ingaan. Als je een "normaal" persoon bent dan vind je dat misschien interessant. Maar als would-be psycho killer is dat gewoon een handboek.
Jack the ripper had op z'n flatscreen naar from hell gekeken, waar denk je anders dat hij z'n inspiratie haalde?

dfssdfde

Badass junkie
_Kat_ zei:
Als would-be psycho killer word je dat sowieso wel, het is niet alsof normale mensen er psycho van worden... Ik geloof nog steeds dat sommige dingen grotendeels aangeboren worden en wat voor opvoeding je ook gehad hebt, het komt altijd naar boven.

cropp

Badass junkie
Welhallodaar zei:

wie laat zich nou afmaken voor de lol??

wat moet die vader gedacht hebben?? daar word ie hard van of zo...?

jaja

Bewuste gebruiker
8 of 88, het kan gewoon niet; stel je voor dat we allemaal gewoon een beetje lekker gaan rondmoorden.

drain bamage

Badass junkie
jaja zei:
8 of 88, het kan gewoon niet; stel je voor dat we allemaal gewoon een beetje lekker gaan rondmoorden.

het zou wel overbevolking en alle problemen die deze met zich meebrengt op kunnen lossen, excuses... ik ben een tikkeltje cynisch atm. :beer:

Bovenaan