A-PHP IV eerste keer.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik neem de horrorverhalen die ik hier heb gelezen over (het roken van) pyr(r)o’s extreem serieus; ik begin er gewoon niet aan. Doodeng. Misschien zou ik er vanaf kunnen blijven, misschien niet. Hetzelfde geldt voor een middel als meth - sommige stoffen zijn gewoon een ‘no go area’. Ik vind ook de effecten van het roken van dat soort extreme stimulanten niet fijn en gezellig klinken. Die harde/snelle, pusherige, scherpe en edgy rush met terrorcrash schrikt mij af, nog los van het verslavingspotentieel.
Mee eens hoor. Denk ook dat je zoveel slechte verhalen leest omdat het bij deze drug de trend is om het te roken.

Stel je voor dat de meerderheid van de cocaïnegebruiker het als crack zou roken. Dan zouden de verhalen ook een stuk erger zijn dan nu. En dan zouden gebruikers ook vast zeggen dat het 'geen zin' heeft om het te snuiven, omdat de effecten zoveel minder sterk zijn.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik neem de horrorverhalen die ik hier heb gelezen over (het roken van) pyr(r)o’s extreem serieus; ik begin er gewoon niet aan. Doodeng. Misschien zou ik er vanaf kunnen blijven, misschien niet. Hetzelfde geldt voor een middel als meth - sommige stoffen zijn gewoon een ‘no go area’. Ik vind ook de effecten van het roken van dat soort extreme stimulanten niet fijn en gezellig klinken. Die harde/snelle, pusherige, scherpe en edgy rush met terrorcrash schrikt mij af, nog los van het verslavingspotentieel.

Is 5-MeO-MiPT ook een pyro? Wat is een Pyro?
Volgens psycho wiki is het een tryptamine.

Ik heb het een avondje gerookt. Gewoon een beetje met tabak als een joint gerookt.
Uit nieuwsgierigheid.

Ik doe het nooit meer. Waarom? Het was vereeeeel te lekker!

Gewoon oraal of pluggen is het beste.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Is 5-MeO-MiPT ook een pyro? Wat is een Pyro?
Volgens psycho wiki is het een tryptamine.

Ik heb het een avondje gerookt. Gewoon een beetje met tabak als een joint gerookt.
Uit nieuwsgierigheid.

Ik doe het nooit meer. Waarom? Het was vereeeeel te lekker!

Gewoon oraal of pluggen is het beste.

Nee 5-MeO-MiPT (moxy) is is geen pyrro, maar een tryptamine, zoals je zegt. :wink: Heel andere drugsfamilie. Love moxy. <3

Bovenaan