A-PIHP: wat te verwachten

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Uppers en downers combineren zorgt vooral voor een wankele balans waarbij de risico's van beide middelen gecombineerd worden. Je zit met verschillende werkingstijden en als het ene middel begint uit te werken dan wordt er naar het volgende gegrepen. Dat hoeft niet altijd acuut gevaarlijk te zijn (zoals een lage dosis benzo's tegen de plafonddienst van speed). Maar het verhoogt wel de kans op (lichamelijke) afhankelijkheid, en stelt het drugsgebruik in staat om steeds extremer te worden. In die zin is het beter als je even op de blaren zit van het ene middel. Want dan leer je er een beetje met beleid mee omgaan. Als je een dikke stim-kater gaat oplossen met benzo's dan blijft het excessieve gebruik ook makkelijker standhouden.
Kan dit beamen.

Zelfs met een teenie weenie beetje benzo, stelde dat me in staat om redelijke nachten te hebben en daardoor de volgende dag toch weer even aan de speed omdat ik me oké voelde en ook omdat ik in het achterhoofd had dat ik wel weer zou kunnen slapen met weer een benzo...

Zweevteev

Wijs gebruiker
Uiteindelijk niet gebruikt omdat het enorm corrosief bleek richting metaal(!) en andere drugs. Het zat in een blikje met oa 3MMC en keta. Na een paar weken was zowel de 3MMC als de keta helemaal bruin uitgeslagen. Daarnaast had ik er een sleutelhanger in liggen die helemaal was gaan eroderen.

Hoe leip is dit spul??

Heb het weggegooid.

Bekijk bijlage 32835
Holy shit, what the fuck?

OtherShore

Badass junkie
Er staat al veel nuttige informatie in deze thread, maar nog een kleine toevoeging. Toen a-php verboden werd, werd a-pihp langzaam bekend als de beste vervanger (hoewel het al een tijdje op de markt was). In het begin was bijna niemand er echt over te spreken. In vergelijking met a-php is het extreem pijnlijk om te snuiven (waardoor je het bijna wel moet vapen), het is minder potent, maar nog belangrijker: het mist een stukje euforie dat bij a-php veel sterker aanwezig was. Je krijgt zegmaar wel de rush, maar niet de voldoening van a-php. Je herdoseert en herdoseert zonder ooit op een punt te komen dat je zegt “dat was lekker en voor nu wel even genoeg”. A-php was al een gevaarlijke drug (zwaar voor je lichaam en erg verslavend), maar het had nog wel zijn leuke kanten, maar bij a-pihp bereikte de dalende lijn van mdpv, a-pvp, a-php eindelijk zijn ondergrens. Ik kan het niet aanraden. Ik heb al teveel ervaringsverslagen gelezen in de trant van “ik vind het eigenlijk niet leuk, maar ik neem toch nog wat bij”. Het gezonde verstand heeft dan ineens niet meer de regie. In de categorie “flakka-achtigen” is alleen mdphp nog wel interessant, maar de kwaliteit laat meestal te wensen over. En dan heb je nog het qua effect aanverwante nep (en het inmiddels verboden hexen). Iets minder gevaarlijk, maar nog altijd enorm oppassen. Dan ben je beter af met het sporadisch gebruik van klassieke stimulantia.

Bovenaan