Cherees
Experimenterende gebruiker
Hi, nieuw hier. Mjjn vrouw en ik zijn sinds dit jaar begonnen met RC, 3-mmc eerst dat beviel echt super goed alleen helaas nergens meer verkrijgbaar
dus sinds kort gebruiken we af en toe 3-cmc. Ongeveer 1x per 2 weken een aantal uurtjes achter elkaar. Na gebruik proberen we goed te eten en onze vitamine goed aan te vullen. De kater valt reuze mee maar het effect van de 3-cmc kan niet tippen aan de 3-mmc. We gebruiken elke dag een 5-htp pilletje had gelezen dat het goed is voor de serotonine niveau.. Nu vroeg ik mij af wat is er legaal te koop en eventueel te combineren om een effect te creëren dat op de 3-mmc lijkt? En omdat dit alles nieuw voor ons is vroeg ik mij ook af, hoe komt het dat je hier energie van krijgt? Waar haalt hij mijn energie van na gebruik? Want ondanks een dag werken kan ik uren neuken na gebruik.. ik pak trouwens altijd een cobra erbij want anders word die niet hard. Wat wel een probleempje is dat hij blijkbaar alleen keihard word als ik fantaseer over mijn schoonfamilie 🤦🏽♂️. Hoe kan ik dit veranderen want het is niet heel fijn.. ik ben 34 en me vrouw 30. 1,89m en 88kg en me vrouw 1.55m en 61kg.
Denk dat we samen toch een gram per sessie gebruiken..
Denk dat we samen toch een gram per sessie gebruiken..