ADD/ADHD + speed

jvdb

Newbie
Ik had een vraagje ik ga over een maand speed uitproberen alleen ik vraag me af of dit wel de geweste werking zou hebben. Ik weet niet of ik nou ADHD of ADD heb dat was voor de dokter ook nog een raadsel. (maar iig een van de twee.)

Ik word altijd redelijk rustig van xtc, naar hardcore luisteren zit er dan niet meer in.
Maar ik vroeg me dus af of ieand hier ervaring mee heeft of mij advies kan geven.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Dit verschilt, niemand is hetzelfde. Ik heb zel AD/HD en ik heb meerdere vrienden die AD(H)D hebben, en het effect staat los van of ze nou ADD of ADHD hebben. Ik heb meerdere malen 1-2 uur na een een lijn speed kunnen slapen, maar ook nog uren wakker gelegen na een klein sleutelpuntje. Ook met xtc verschilt het, de ene keer ga ik echt ongelofelijk hard, terwijl ik de andere keer wel vaag en euforisch ben, maar ook ontspannen en loom.

Peace,

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Geen enkel probleem, ikzelf heb add, heb vrienden met adhd en ahd en we hebben een gewenst effect bij gebruik bij speed.
Dus geen probleem (;
Geniet ervan!

Greets Herbalisme

jvdb

Newbie
Dankjewel hopelijk werkt het :)
wel typisch om te zien dat veel add/ adhd`ers drugs gebruiken en los van dat... zij ook meestal veel vrienden hebben met dezelfe stoornis evenals ikzelf en mijn vrienden haha...

trouwens, kan het ook zijn dat je echt moe en slaperig wordt van speed of is dat echt onmogelijk?

Paperplane.

Wijs gebruiker
jvdb zei:
Dankjewel hopelijk werkt het :)
wel typisch om te zien dat veel add/ adhd`ers drugs gebruiken en los van dat... zij ook meestal veel vrienden hebben met dezelfe stoornis evenals ikzelf en mijn vrienden haha...

trouwens, kan het ook zijn dat je echt moe en slaperig wordt van speed of is dat echt onmogelijk?
Kijkend naar de werking van speed is het niet de meest logische werking, maar ik heb het een paar keer meegemaakt, en het komt wel voor, maar het was eigenlijk meer om te illustreren dat iedereen anders reageert op drugs.

Peace,

fly--

Bewuste gebruiker
Ik heb zelf ook ADD en vrienden ook met ADD/ADHD [lekker origineel].
Ik heb soms wel met speed dat ik niet echt 'hard' ga.
Ik voel me meer gewoon helemaal leeg en rustig in m'n hoofd, ik kan wel langer wakker blijven, maar echt veel energie [wat ik dan bij xtc wel weer heb] heb ik niet.
Maar alles werkt bij iedereen weer anders.
En nog tips: Voor een eerste keer niet gelijk heel veel nemen, eerst het effect afwachten, je kan altijd nog bijnemen.
Have fun :grin:

Bovenaan