Sinds een paar maanden loop ik bij een psycholoog en binnenkort wordt ik doorverwezen naar een psychiater. Ik ben 23. En die psycholoog wil mij Borderline in de schoenen schuiven, terwijl ik de symptonen heb van een ADD'er.
Ik heb toen zelf research gedaan en tot mijn verbazing voldoe ik serieus aan alle ADD symptonen, van kinds af aan! In tegenstelling tot Borderline, dat óntwikkel je pas vanaf je 18e.
Het lijkt mij zoooo fijn om normaal te functioneren voor de verandering. Ik heb dus ook het een en ander gelezen over ritalin. En ik denk echt, dat dit medicijn mij zo goed zal helpen.
Hoe kan ik dit duidelijk maken bij de psychiater? Enig idee hoe ik dit kan aansturen en het Borderline verhaal ontkrachten?
Caus I need the dru for God's sake!!!
peace out!
Ik heb toen zelf research gedaan en tot mijn verbazing voldoe ik serieus aan alle ADD symptonen, van kinds af aan! In tegenstelling tot Borderline, dat óntwikkel je pas vanaf je 18e.
Het lijkt mij zoooo fijn om normaal te functioneren voor de verandering. Ik heb dus ook het een en ander gelezen over ritalin. En ik denk echt, dat dit medicijn mij zo goed zal helpen.
Hoe kan ik dit duidelijk maken bij de psychiater? Enig idee hoe ik dit kan aansturen en het Borderline verhaal ontkrachten?
Caus I need the dru for God's sake!!!
peace out!
