ADD: Hoe krijg ik ipv Ritalin Dex Amf.

neti

Badass junkie
Binnenkort krijg ik van mijn psych. ritalin voor mn ADD.
Nou wil ik wel iets sterks hebben, dus graag dex amf., hoe
kan ik er voor zorgen dat hij mij dat voor gaat schrijven?

:smoke: :mrgreen:

neti

Badass junkie
je studeert in die richting, ik ken de DSV-IV

wil je de betreffende pagina's aub hier neerzetten. Zit nl. niet in een stad met dergelijke faculteit opdat er hier boeken te vinden zijn daaromtrent

Frisko

Badass junkie
bestaan er dan echt geen corrupte dokters daar ofwa????
ik durf te wedden als ik da gewoon vraag aan mijne dokter dat ik dat krijg :grin: :stoned:

neti

Badass junkie
Frisko zei:
bestaan er dan echt geen corrupte dokters daar ofwa????
ik durf te wedden als ik da gewoon vraag aan mijne dokter dat ik dat krijg :grin: :stoned:

nee hahaha ik weet dat het in belgie zo werkt, maar neti hier

erwin krol

Bewuste gebruiker
Ipv de huisarts zo goed mogelijk voor te liegen kan je ook dextro regelen via het illegale circuit, dan hoef ik niet mee te betalen aan jouw experimentjes....
En makkelijker te krijgen ook :wink:

groeten, Erwin K

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Vergelijk de bijwerkingen en zorg dat je de bijsluiters uit je hoofd kent. Want een arts gaat geen behandeling aanpassen als ze aanslaat. Dat en de juiste symptomen. Je zal je er echt op moeten toeleggen waar het verschil zit tussen de 2.

neti

Badass junkie
Erwin, ik krijg t vanmn psychiater, mn huisarts schrijft het niet voor

Ennuh, uhm inderdaad alle bijwerking uit mn hoofd kennen, en zeggen dathet onvoldoende werkt... en tja, kanmoeilijk aansturen op dex... daar zal ie zelf mee moeten komen, hij weet dat ik slik enzo

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Dan vrees ik dat hij er zo doorheen prikt. Als hij weet dat je een gebruiker bent is dat voor hem een contra indicatie om het voor te schrijven. Welke naam hebben die pillen die je zo graag wilt?

neti

Badass junkie
ik krijg ritalin als proef... maar wil graag dex amphetamine, dacht schijnt echte speed te zijn :mrgreen:

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Nee Concerta is methylfenidaathydrochloride net als Rilatine (voor jullie Ritaline). Zoveel CZS stimulantia kan je niet krijgen op voorschrift, in Belgenland zijn het er maar 5. Ik had al zo een vermoeden, dat het bij jullie ook haast niet kon. Maar je weet maar nooit, daarom dat ik achter de naam vroeg, t'is gewoon onzin.

Captagon (Meda Pharma) [fenetyllinehydrochloride]

Concerta (Janssen-Cilag) [methylfenidaathydrochloride]

Provigil (Organon) [modafinil]

Rilatine (Novartis Pharma) [methylfenidaathydrochloride]

Strattera (Eli Lilly) [atomoxetine]

Deranged

Badass junkie
Dextro-amfetamine is ook een wekamine; het lijkt op Ritalin wat betreft effect en bijwerkingen. Het werkt iets langer dan Ritalin (4-5 uur). Het wordt door de apotheek bereid in capsules. Dextro-amfetamine wordt gegeven als Ritalin onvoldoende effect heeft of teveel bijwerkingen geeft.
Het is goed mogelijk dat dextro-amfetamine dan wel goed werkt; het is in elk geval de moeite waard het te proberen. Omdat dextro-amfetamine tweemaal zo sterk werkt als Ritalin, wordt de helft van de dosis van Ritalin geadviseerd voor dextro-amfetamine. Dextro-amfetamine is minder onderzocht dan Ritalin en daarom tweede keus.

neti

Badass junkie
mmm moeilijk... nou ja recreatief kan ik natuurlijk ook mn portie op straat kopen, dex op pep

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Ja als je het op magistraal voorschrift kan laten maken, maakt een apotheek ook methamfetamine voor je klaar. Maar das hier in belgië niet te omzeilen.
Euthanasiekits en van die toestanden dan zit je bij een magistraal voorschrift.
Ik geloof zelfs dat de geneesheer jouw pillen moet gaan halen, hier word het in ieder geval 3 dubbel gecheckt. Mag je nog je eigen RIZIV gekraakt hebben . Die ballon gaat niet op.

smakbol

Newbie
wel ik heb het ook geprobeerd
mijns inziens gaat het alleen als ze bij jou op school ook geloven dat ritalin niet genoeg effect heeft bij jou... maw je werkt wel goed maar het blijft niet lukken...
en eeen tip:
VRAAG ER NOOIT LETTERLIJK NAAAR!!!
grtz

neti

Badass junkie
hmmm, ik mag van mijn arts alles proberen wat ik wil
ik mag zelf aangeven of iets naar tevredenheid werkt
en of de dosis afdoende is... heb nu ritalin en concerta
en mag hierna dex en strattera proberen

neti

Badass junkie
gewoon overal vragen over stellen, regeren aan informatie die je opzoekt, aangeven dat je serieus wilt omgaan met de medicatie, tussentijd bellen met klachten / bijwerkingen en aangeven dat je elk medicijn zn tijd wil geven... vertrouwen opbouwen heet dat :grin:

als t aan de psych lag had ik al dex kunnen hebben... alles op zn tijd, en anyway, wil het neti misbruiken though :)

Bovenaan