advies nodig!!

Iriis

Newbie
Hey iedereen!

ik heb twee dagen voor het begin van de vakantie een kaak operatie waarbij er een kies word verwijderd en ik onder narcose moet.
Nu is mijn grote vraag: zou ik nog wiet/las zaadjes/truffels/drank/wiet kunnen gebruiken?
de lsa zaadjes en truffels zijn twee dagen na de operatie geplanned.

alvast heel erg bedankt! :) :stoned:

Fool

Badass junkie
Wiet moet je sowieso laten zitten als je wond nog niet dicht is, net als gewoon roken, daarvan kun je dry sockets krijgen. Alcohol lijkt me ook niet echt een heel goed idee, aangezien het bloed verdunt en dat niet echt bevorderlijk lijkt voor het herstel. Bovenstaande twee kun je ook gewoon aan de kaakchirurg vragen?

LSA zou ik ook laten staan, LSD is aardig stimulerend(dus ik ga ervan uit dat LSA dat ook is) en kaakspanning lijkt me niet erg bevorderlijk.

Truffels durf ik niet te zeggen, waarschijnlijk kan het farmacologisch gezien wel, maar je kunt in je enthousiasme toch rare dingen gaan doen in je trip of minder fijn in je vel zitten door de kaakpijn.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Wiet moet je sowieso laten zitten als je wond nog niet dicht is, net als gewoon roken, daarvan kun je dry sockets krijgen. Alcohol lijkt me ook niet echt een heel goed idee, aangezien het bloed verdunt en dat niet echt bevorderlijk lijkt voor het herstel. Bovenstaande twee kun je ook gewoon aan de kaakchirurg vragen?

LSA zou ik ook laten staan, LSD is aardig stimulerend(dus ik ga ervan uit dat LSA dat ook is) en kaakspanning lijkt me niet erg bevorderlijk.

Truffels durf ik niet te zeggen, waarschijnlijk kan het farmacologisch gezien wel, maar je kunt in je enthousiasme toch rare dingen gaan doen in je trip of minder fijn in je vel zitten door de kaakpijn.

LSA werkt niet stimulerend zoals LSD en zorgt dus ook niet echt voor kaakspanning. Wat mij wel een probleem lijkt is dat LSA meestal tot hevig overgeven leidt als het net in werkt. Waarschijnlijk zal je iets van ibuprofen krijgen, wat opzich zelf al irriterend voor je maag werkt. Dit dan in combinatie met LSA zal je lichaam niet heel leuk vinden denk ik. Dit geldt in mindere mate ook voor truffels trouwens.

Eigenlijk lijken alle drugs mij niet zo'n goed idee zo kort na een operatie. Enerzijds omdat het herstel niet ten goede komt, anderzijds omdat je onder narcose bent geweest. Geen idee hoe lang narcose na effecten kan blijven geven, maar 2 dagen na een heftige ingreep trippen is denk ik vragen om problemen. En dikke kans dat je je een paar dagen gewoon redelijk lamlendig zal voelen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Fool zei:
Wiet moet je sowieso laten zitten als je wond nog niet dicht is, net als gewoon roken, daarvan kun je dry sockets krijgen.

Heb ik even geluk gehad dan, redelijk veel wiet gerookt na een hardhandige kiesverwijdering achteraan, 2 hechtingen. Heb me net even ingelezen over dry sockets, als er ooit nog een tand moet verwijderd worden laat ik het roken even links liggen :wave:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tekzor668 zei:
Fool zei:
Wiet moet je sowieso laten zitten als je wond nog niet dicht is, net als gewoon roken, daarvan kun je dry sockets krijgen.

Heb ik even geluk gehad dan, redelijk veel wiet gerookt na een hardhandige kiesverwijdering achteraan, 2 hechtingen. Heb me net even ingelezen over dry sockets, als er ooit nog een tand moet verwijderd worden laat ik het roken even links liggen :wave:

Heeft de kaakchirurg of tandarts je niet gevraagd of je rookt toen ze deze ingreep gingen doen? Toen ik een implantaat ging laten zetten, moest ik een hele lijst aan vragen invullen. Daarin stond ook de vraag of ik rookte. Toen heb ik maar gewoon eerlijk ingevuld dat ik dagelijks wiet rookte. Waarop die man mij adviseerde dat toch maar een week te laten liggen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Heeft de kaakchirurg of tandarts je niet gevraagd of je rookt toen ze deze ingreep gingen doen? Toen ik een implantaat ging laten zetten, moest ik een hele lijst aan vragen invullen. Daarin stond ook de vraag of ik rookte. Toen heb ik maar gewoon eerlijk ingevuld dat ik dagelijks wiet rookte. Waarop die man mij adviseerde dat toch maar een week te laten liggen.

Ja maar heeft me er verder niet over ingelicht wel over maaltijden enzo, werd er zelfs niet omgevraagd of ik drugs gebruik of rook, niet dat het valt af te schrijven op mij dat ik graag es gebruik en smoker ben dusja..

Bovenaan