Eve's drop
Badass junkie
Ik ben aan het afbouwen, dat betekent naar 0. Dus waarom zou je dan nooit meer auto mogen rijden?
Dat slaat echt nergens op. Ik weet niet waar die onzin vandaan komt?
Plus paniekaanvallen heb je nooit 24/7. Tijdens een paniekaanval in de auto stappen doet nooit iemand, plus ik heb nog nooit een paniekaanval in de auto gehad.
Laten we wel allemaal ff realistisch blijven
Tuurlijk mag je weer autorijden, ik zie geen reden waarom niet.
Wat hiermee bedoelt word is als men aantoonbaar zware paniek aanvallen vertoond en daardoor niet in staat is om de auto te besturen deze persoon niet mag autorijden.
Dit word namelijk gevraagd in een lijst van het cbr. Als je deze vraag met ja beantwoord is er een vervolg onderzoek om te bevestigen dat je wel rijgeschikt bent. Meestal is dit wel zo.
(Kosten van dat onderzoek zijn voor de persoon zelf)
Wanneer men alle vragen met nee beantwoord en er een heftig ongeval met letsel tot gevolg is en de politie overgaat tot onderzoek van de rijgeschiktheid van die persoon kan het zo zijn dat je verantwoordelijk word gesteld voor de geleden schade.
En op papier staat alles letterlijk beschreven zonder enige nuance dus om nu alles onzin te noemen wat niet in je straatje past is natuurlijk een beetje gek.
Laatst bewerkt: