afbraak van lsd

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
yo, lsd is n heel fragiele molecule en breek af bij contact met licht, lucht warmte en vochtigheid, zelf bewaar k t in de koelkast verpakt in zilverpapier. maar men vraag is: zijn r nog betere manieren zodat de afbraak praktisch nihiel is ?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
AcIdObSeSsEd zei:
Osi` zei:
Zonder koelkast dan :tongueout:

hehe kdenk nie da da echt pracktisch of btr is :grin: :grin: tzal t process alleen ma versnelle

Nee joh,wanneer lsd net gemaakt is blijft het bij een huiskamer temp. bewaard, als je het in de koelkast probt krijg je juist temp schommelingen dat moet je niet hebben dus gewoon luchtdicht en donker bewaren bij een huiskamer temp is het beste.in je la ofzo..

Ik had laatst dots van een half jaar geleden en die voelde nog even goed als toen ik ze net had.

Jeller

Badass junkie
is in je portefeuille in een zakje in zilverpapier goed genoeg of zouden dat al te hoge schommelingen zijn als ik naar buiten ga?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Jeller zei:
is in je portefeuille in een zakje in zilverpapier goed genoeg of zouden dat al te hoge schommelingen zijn als ik naar buiten ga?

Voor even niet,maar als je er weken mee gaat lopen natuurlijk wel als je hem in je broekzak hebt *lichaamstemp* of in je jas*buitentemp*

Maar dat doe je vast niet toch? :P

Jeller

Badass junkie
hij zit er nu toch al een tijdje in, maar ik denk eigenlijk niet dat er door broek=>binnenkant portefeuille=>plastik zakje=>zilverpapier veel temperatuurverschil zal zijn :tongueout:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Jeller zei:
hij zit er nu toch al een tijdje in, maar ik denk eigenlijk niet dat er door broek=>binnenkant portefeuille=>plastik zakje=>zilverpapier veel temperatuurverschil zal zijn :tongueout:

Inderdaad dit zou dan als je een beetje uitrekend de kamertemp wel aardig vasthouden als je buiten bent bij nader inzien.

Maar doe je dat dan weken rond lopen met een trip in je platvink?

Bovenaan