afkick verschijnselen

grero5

Newbie
hallo. ik ben nieuw en ben ron, mijn vraag is... ik gebruikte jaren 60mg oxicontin 3x daags , ben voorige week woensdag kolt turky gestopt , was (is vreselijk) maar nu voel ik mij nog als een vaat doek ,, moe ,, diaree , nergens geen zin in . en lig maar op bed , raar gevoel in mnijn hoofd . wie o wie weet wat nu te doen? of hoelang dat nog duurt
mvg ron :wave:

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
Wat goed dat je al 5 dagen gestopt bent! Ontwenningsverschijnselen verdwijnen na ongeveer 8 tot 12 dagen. Het lusteloze gevoel en een sombere stemming kunnen langer aanhouden. Er is niet veel dat je op dit moment kunt doen. Het is echt een kwestie van uitzitten. En onthoud dat deze nare gevoelens vanzelf verdwijnen.

grero5

Newbie
Drugs Infolijn zei:
Wat goed dat je al 5 dagen gestopt bent! Ontwenningsverschijnselen verdwijnen na ongeveer 8 tot 12 dagen. Het lusteloze gevoel en een sombere stemming kunnen langer aanhouden. Er is niet veel dat je op dit moment kunt doen. Het is echt een kwestie van uitzitten. En onthoud dat deze nare gevoelens vanzelf verdwijnen.
:wave: :wave: dank u voor u antwoordt , nu weet ik iets , vanavond maar ff naar de sportschool met vrouwtje , dan volgens dokter boele , 15min lopen 15 min fietsen . en 15 min roeien
groetjes ron

Bovenaan