Afkick

Speedie

Experimenterende gebruiker
Hej mensen ben nieuw met deze site maar heb gezien dat er enkele handige tips en info op staat, ik zit ook met een vraagje / probleem dus misschien kunnen jullie mij helpen.

Ik heb al vanalles geprobeerd maar blijf toch een beetje bij speed hangen de laatste tijd omdat het zo'n goed gevoel geeft en alles is leuker, alles gaat sneller, nuja jullie snappen het wel, ik gebruik zowat om de 4 weekends en dan blijf ik gewoon 1 weekend wakker dus ik denk dat ik het wel kan controleren al zie ik natuurlijk wel uit naar dat weekend :tongueout:, het probleem is ik heb net een weekje vakantie gehad en ik ''mocht'' speed gebruiken (heb het tijdens de week gebruikt van dinsdag tot vrijdagochtend 5.00U fzo) ipv vrijdag t.e.m maandag :)... Ik viel dus te vrijdag in slaap rond 5 uur en ben opgestaan rond 11u ik heb altijd men afkick als ik geslapen heb.. is dat bij jullie ook zo? normaal ben ik dan altijd prikkelig en ''in niks zin hebben'', maar nu voel ik me echt slecht heb het gevoel dat ik niks vertrouw en ben heel achterdochtig tegenover mijn vrienden ik was blij dat het gisteravond was dat ik terug kon slapen maar nu heb ik nog steeds dat gevoel, en dat is echt kut... is het normaal dat je ook 2 dagen afkick hebt? Heb een beetje raad nodig dus.. als jullie dit weten.. en wat kan ik misschien ook doen tegen een afkick..

Grtzzz

El Retro

Wijs gebruiker
Je druggebruik is zeker wel verantwoord, dus daar moet je je al geen zorgen over maken :). Wat je hebt, de afkick verschilt van persoon tot persoon. Ik heb er namelijk ook altijd veel last van.

De beste remedie is gewoon rusten, slapen, vruchtensap drinken of vitaminen binnendoen. Bij mij helpt fruitsap wel enigszins tegen dat opgeblazen gevoel en slecht voelen.

Succes :).

zommes

Badass junkie
Dat kan inderdaad gebeuren na zo'n lange periode wakker blijven en gebruiken. Probeer gewoon nog 2 dagen vol te houden en dan moet het wel helemaal weg zijn.

El Retro's fruitsap-tip is idd een goeie, eten überhaupt wil heel erg helpen.

Speedie

Bedankt, heb je raad gevolgt en het werkt goed, voel me stukken beter

Thnx, weet je misschien ook als je speed neemt en je wil echt slapen wat je dan moet doen om het effect weg te krijgen?

El Retro

Wijs gebruiker
Daar is niets aan te doen, buiten een slaappil nemen of iets te eten, dat kan eventueel ook helpen.

Speedie

Ok, bedankt voor de hulp!, als iemand toch nog iets weet is het altijd welkom

GrtzZ :wave:

flashkop

Bewuste gebruiker
Goed eten, ook al is het dik tegen je maag zen goesting, en idd fruitsap drinken.
Voor de rest niet veel denk ik alhoewel ze in de smartshop wss wel iets zullen hebben dat al dan niet werkt...

domzel

Belezen gebruiker
dit is GEEN tip, maar het enige wat echt werkt is volgensmij toch wel alcohol. bier heeft er bij mij altijd voor gezorgd dat ik in de meest onmogelijke situaties de broodnodige uurtjes kon rusten. maar aangezien veel mensen liever geen speed met alcohol combineren, is dit niet als goeie raad bedoelt

FIDO

Newbie
Als ik speed heb gesnoven heeft bier drinken totaal geen effect, tot een bepaald moment. Dan lijkt alles in één keer in te slaan.

SGiZO

Speedie zei:

Thnx, weet je misschien ook als je speed neemt en je wil echt slapen wat je dan moet doen om het effect weg te krijgen?
jointje roken, iets warms drinke (BV. thee), een warm bad nemen...

FIDO

Newbie
SGiZO zei:
Speedie zei:

jointje roken, iets warms drinke (BV. thee), een warm bad nemen...

Als je een joint rookt werkt het juist tegenovergesteld, je word onrustiger en je hartslag word hoger.

berbe

Bewuste gebruiker
ik heb al eens dage gal ligge brake van afkick
dus
als antwoord
ja 2 dage kan voorkome
leuk is het helemaal niet
zit nu ook met een afkick:(

Speedie

Ok, bedankt iedereen, bij mij helpte de vitamines geweldig goed, een lekker fruitsapje vol vitamine c (appelsien, limoen, citroen) allemaal vers, deed me goed, en daarna een appeltje gegeten. Nu heb ik idd eens gekeken in de smartshop en je hebt dus wel degelijk anti-afkick pilletjes die je vitamine- gehaltes bijvullen, ik weet niet of ze werken maar dat ga ik ook nog wel eens teste :rolleyes:

Grtzz

domzel

Belezen gebruiker
geef daar maar geen onnodige centen aan uit, ik kan je met 99% zekerheid zeggen dat die pilletjes niks verschillen met vitamine-pilletjes van de drogist of waar dan ook. het zijn geen tovenaars daar bij de smartshop

Bovenaan