Hej mensen ben nieuw met deze site maar heb gezien dat er enkele handige tips en info op staat, ik zit ook met een vraagje / probleem dus misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik heb al vanalles geprobeerd maar blijf toch een beetje bij speed hangen de laatste tijd omdat het zo'n goed gevoel geeft en alles is leuker, alles gaat sneller, nuja jullie snappen het wel, ik gebruik zowat om de 4 weekends en dan blijf ik gewoon 1 weekend wakker dus ik denk dat ik het wel kan controleren al zie ik natuurlijk wel uit naar dat weekend
, het probleem is ik heb net een weekje vakantie gehad en ik ''mocht'' speed gebruiken (heb het tijdens de week gebruikt van dinsdag tot vrijdagochtend 5.00U fzo) ipv vrijdag t.e.m maandag
... Ik viel dus te vrijdag in slaap rond 5 uur en ben opgestaan rond 11u ik heb altijd men afkick als ik geslapen heb.. is dat bij jullie ook zo? normaal ben ik dan altijd prikkelig en ''in niks zin hebben'', maar nu voel ik me echt slecht heb het gevoel dat ik niks vertrouw en ben heel achterdochtig tegenover mijn vrienden ik was blij dat het gisteravond was dat ik terug kon slapen maar nu heb ik nog steeds dat gevoel, en dat is echt kut... is het normaal dat je ook 2 dagen afkick hebt? Heb een beetje raad nodig dus.. als jullie dit weten.. en wat kan ik misschien ook doen tegen een afkick..
Grtzzz
Ik heb al vanalles geprobeerd maar blijf toch een beetje bij speed hangen de laatste tijd omdat het zo'n goed gevoel geeft en alles is leuker, alles gaat sneller, nuja jullie snappen het wel, ik gebruik zowat om de 4 weekends en dan blijf ik gewoon 1 weekend wakker dus ik denk dat ik het wel kan controleren al zie ik natuurlijk wel uit naar dat weekend
Grtzzz