afkicken thuis

zoutehoning

Newbie
Goedemorgen lieve mensen,

Ik ben nu 34 jaar waarvan goed en wel 10 jaar verslaafd aan ghb te zijn.
Waarom? het was mijn wondermiddel om weer te kunnen leven zonder o.a angst, paniek, en depressie etc.
Ik ben zoals zoals ze wel eens zeggen een kopp kindje, en heb vanaf mijn jeugd al heel wat nare dingen meegemaakt.

Voor mijn 23e nog nooit drugs gedaan behalve een trekje van een joint toen ik 16 was of zo waar ik heel misselijk van werd en dat was het.
Uit pure nieuwsgierigheid die ene dag zag ik 1 van mijn maten een buisje inschenken wat ik al meer dan gewend was om te zien ook bij anderen,
maar op dat ene domme domme Domme moment vroeg ik aan hem mij eens een net geen half buisje in te schenken om te proberen. (buisje = 5ml)
Ik was meteen verkocht, en hoe. Binnen 2 weken zat ik er dagelijks aan. Het zou namelijk toch niet verslavend zijn want het is een lichaamseigen stof werd mij verteld
wat ik ook geloofde omdat ik niets naars merkte wanneer de g was uitgewerkt of als ik het bijvoorbeeld een dag niet innam.

Maar dat werd al heel snel een ander verhaal wanneer je het dagelijks in blijft nemen en je dan ineens nergens meer wat kunt krijgen.
Je neemt aan dat je net als daarvoor niets of vrij weinig ervan merkt, totdat je een paar uur verder bent en je trilt, zweet, en wel zo ontzettend bang/onrustig bent.

Even doorspoelen want ik zal na het plaatsen van deze post door hel gaan;
3 keer in die 10 jaar opgenomen geweest bij een verslavingskliniek voor ghb, wat tijdelijk hielp voor ik weer terug bij af was.

Ik zat al weer een hele tijd op 2 ml per uur om me ''mens'' te voelen maar daar is nu plots verandering ingekomen sinds 3 dagen geleden.
Totaal nergens meer wat te krijgen uit het niets en ik ben dus gedwongen te stoppen (wat ik altijd al wil) maar nu Moet het en wel zo snel het is nu al niet uit te houden.

binnen 3 dagen ben ik van 2ml per uur, naar 1,5 per 2 uur gegaan dus het gaat al de goede kant op.
Mijn zorg/probleem is dat ik nu nog maar 1 dosering heb en dan heb ik alle flesjes waar ook maar wat inzat uitgespoeld en heb ik niets meer.

Heeft er iemand advies of tips voor me om er wat ''makkelijker'' doorheen te komen?
Ik heb zelf nog maar 5 diazepam van 5 mg die ik kan innemen maar daar houdt het ook bij op.

Half 10 wordt de laatste inname, wish me luck ..

Groetjes

Purplext

Badass junkie
Ik weet niks van GHB afkicken, maar er zijn echt zoveel topics op het forum hierover. Heb je de zoekfunctie al geprobeerd?

Als je het persé zonder professionele hulp wilt doen, Phenibut wordt hier weleens genoemd als hulpmiddel, maar dat kan ook het begin van een ander probleem worden.

Ik wens je in ieder geval veel kracht toe en hoop dat het je dit keer echt gaat lukken.

Maybe @Spyro nog to the rescue?

zoutehoning

Newbie
Ik zou graag professionele hulp willen maar in mijn toestand is dat nu al te laat, met afkicken dan want g is nergens meer te krijgen.

Phenibut heb ik besteld maar dat deed voor mij jaren geleden al niet zoveel ik maar probeer het toch weer.

Bedankt voor je steun!

Purplext

Badass junkie
Ik zou graag professionele hulp willen maar in mijn toestand is dat nu al te laat, met afkicken dan want g is nergens meer te krijgen.

Phenibut heb ik besteld maar dat deed voor mij jaren geleden al niet zoveel ik maar probeer het toch weer.

Bedankt voor je steun!

Had je toen ook pheni gebruikt voor de afkick? En hoeveel nam je toen?

Wacht even tot @Spyro antwoordt, die weet er alles van

zoutehoning

Newbie
Ja klopt dat waren toen geloof ik capsules van 250 of 500 mg wat niet echt wat deed voor mij. verder ben ik niet zo bekend met phenibut.

Ja dat is goed hoor

Purplext

Badass junkie

zoutehoning

Newbie
*update na laatste inname 9:30 :

ontzettend nerveus, paniekerig, zweten en trillen, ook nog met 15 mg diazepam.
het lijkt af en toe ook of ik objecten zie draaien/bewegen en begin toch wat spiertrekkingen te krijgen.
Ik kan met geen mogelijkheid meer aan de g komen (wat ook echt niet hoeft)
Maar door omstandigheden moest ik met heel weinig ml in 3 dagen afbouwen om zo het minste van de afkick te voelen want meer had ik niet.
Dat was dus veel te kort wat ik al wist.

Nu zit ik met de gebakken peren, en weet ik niet hoelang ik het volhoudt voordat ik iemand bel om me te brengen naar de eerste hulp want zelf kom ik nu helemaal nergens.

Purplext

Badass junkie

het lijkt af en toe ook of ik objecten zie draaien/bewegen en begin toch wat spiertrekkingen te krijgen.
Maar door omstandigheden moest ik met heel weinig ml in 3 dagen afbouwen om zo het minste van de afkick te voelen want meer had ik niet.

Nu zit ik met de gebakken peren, en weet ik niet hoelang ik het volhoudt voordat ik iemand bel om me te brengen naar de eerste hulp want zelf kom ik nu helemaal nergens.

En waarom zou je dat laatste niet gewoon doen? Bel de huisartsenpost en leg je situatie voor!

Atomic Samurai

Experimenterende gebruiker

Dit is het gevaar van zelf willen afkicken. Geldt voor veel middelen maar ZEKER voor ghb.

Als ik jou was zou ik nu de huisartsenpost bellen en je verhaal vertellen. Voordat je schade ondervindt.

zoutehoning

Newbie
Ik schaam me kapot, ik ben bang, er gaat vanalles door mijn hoofd. moet ik het afwachten en doorbijten of naar huisartsenpost?
Wat denk je dat de huisartsenpost voor mij kan doen? want diazepam heeft bijna geen effect op mij omdat ik die ook al jaren gebruik

zoutehoning

Newbie
Dit is het gevaar van zelf willen afkicken. Geldt voor veel middelen maar ZEKER voor ghb.

Als ik jou was zou ik nu de huisartsenpost bellen en je verhaal vertellen. Voordat je schade ondervindt.
Het was echt totaal niet mijn bedoeling geweest om zo snel af te kicken.
Het feit was dat ik ongeveer 40ml over had toen ik bericht kreeg dat er niet meer aan te komen was en toen Moest ik wel zelf gaan afkicken.

Atomic Samurai

Ik schaam me kapot, ik ben bang, er gaat vanalles door mijn hoofd. moet ik het afwachten en doorbijten of naar huisartsenpost?
Wat denk je dat de huisartsenpost voor mij kan doen? want diazepam heeft bijna geen effect op mij omdat ik die ook al jaren gebruik
Vertel dat ook. Ik snap dat je je schaamt, maar door dat gevoel moet je nu doorheen. Ze zullen niet over je oordelen, dat is hun taak niet. Hun taak is om mensen te helpen, beter te maken, door te verwijzen. Ze hebben een eed daarvoor afgelegd en zolang jij eerlijk bent, zul je de juiste hulp krijgen. Wat dat ook moge zijn. Ze hebben een heel arsenaal aan hulpmiddelen, zelfs ghb zelf mocht dat nodig zijn. Ze weten wat ze doen.

Zorg voor jezelf en bel!

Kota

Belezen gebruiker

Ik weet dat er niets echt genoeg helpt maar vaak als ik afkick heb van base coke (het valt niet te vergelijken ik weet het) scroll ik gewoon een hele nacht hier op DF. Zet wat muziek zachtjes op de achtergrond. Nestel je in kussens, zorg dekens bijhebt zodat
Je de temperatuur makkelijk kunt aanpassen. En gewooon jr gedachten proberen, te verzetten. Ook als het ni lijkt te gaan. Probeer u der gewoon telkens op te blijven focussen. Je moet zelf maar aanpassingen maken waar je wil maar probeer zoiets te installeren voor jezelf, gaat je heel wat gevloek en besparen. Probeer gewoon zo kei cliché alles bij de hand te hebben zoals ze het in de films doen. Ik hoop dat je er iets aan hebt en nog veel succes 🍀🌹

zoutehoning

Newbie
Vertel dat ook. Ik snap dat je je schaamt, maar door dat gevoel moet je nu doorheen. Ze zullen niet over je oordelen, dat is hun taak niet. Hun taak is om mensen te helpen, beter te maken, door te verwijzen. Ze hebben een eed daarvoor afgelegd en zolang jij eerlijk bent, zul je de juiste hulp krijgen. Wat dat ook moge zijn. Ze hebben een heel arsenaal aan hulpmiddelen, zelfs ghb zelf mocht dat nodig zijn. Ze weten wat ze doen.

Zorg voor jezelf en bel!
Dankjewel! ik gaa nu bellen

zoutehoning

Newbie
Ik weet dat er niets echt genoeg helpt maar vaak als ik afkick heb van base coke (het valt niet te vergelijken ik weet het) scroll ik gewoon een hele nacht hier op DF. Zet wat muziek zachtjes op de achtergrond. Nestel je in kussens, zorg dekens bijhebt zodat
Je de temperatuur makkelijk kunt aanpassen. En gewooon jr gedachten proberen, te verzetten. Ook als het ni lijkt te gaan. Probeer u der gewoon telkens op te blijven focussen. Je moet zelf maar aanpassingen maken waar je wil maar probeer zoiets te installeren voor jezelf, gaat je heel wat gevloek en besparen. Probeer gewoon zo kei cliché alles bij de hand te hebben zoals ze het in de films doen. Ik hoop dat je er iets aan hebt en nog veel succes 🍀🌹
Dankjewel voor je steun!

• Like
Waarderingen: Kota

Spyro

DF-koning
Huisartsenpost doet niets in 9/10 gevallen.

Atomic Samurai

Huisartsenpost doet niets in 9/10 gevallen.
Dat is wel erg kort door de bocht. Toen ik in een diep dal in het weekend de huisarts niet kon bereiken, heb ik de huisartsenpost gebeld. Die hebben me na overleg met een psychiater op 4ml per 3 uur gezet tot het weekend voorbij was en via mijn huisarts ben ik doorverwezen naar ambulante hulp die me heeft helpen af te kicken.

Misschien maakt het uit dat ik een heftige gebruiker was en al bekend, maar je kunt beter wel bellen dan niet bellen. Als je een crisis geval bent wordt je echt wel geholpen

Spyro

DF-koning
Dat is wel erg kort door de bocht. Toen ik in een diep dal in het weekend de huisarts niet kon bereiken, heb ik de huisartsenpost gebeld. Die hebben me na overleg met een psychiater op 4ml per 3 uur gezet tot het weekend voorbij was en via mijn huisarts ben ik doorverwezen naar ambulante hulp die me heeft helpen af te kicken.

Misschien maakt het uit dat ik een heftige gebruiker was en al bekend, maar je kunt beter wel bellen dan niet bellen. Als je een crisis geval bent wordt je echt wel geholpen
Zeker niet altijd.

Kota

Belezen gebruiker

Ik heb in een serieuze afkick gezeten, de begeleiding waar ik onder zat heeft er uiteindelijk ook de vaste dokter bijgehaald en heb niks gekregen, wat toen wel echt nodig was. Zeker door de situatie waarin ik moest afkicken. Maar we hebben wel een verrassend goed gesprek gehad. De meeste dokters kunnen echt nog oprecht nuttige antwoorden en zinvolle vragen stellen. Dat gesprek alleen heeft me er die avond toch nog kunnen doortrekken waardoor ik de slaap kreeg die mn lichaam nodig had. 9/10 is het je hoofd dat alles 2 keer zo erg maakt dan het is. Ik zeg ni da het in je hoofd zeg dont get me wrong. Maar op zulke momenten ben je het meest kwetsbaar en dan maken we het onderbewust erger voor onszelf. Het is een verschrikkelijke situatie om in te zitten, behalve... als je gewoon er mee in gaat. Dat doe ik ook altijd alsk moe afkicke van de speed. Kzie het nooit als afkicken maar gewoon weer een andere emotie manier waarop ik dan me mn emoties ga omgaan. Klinkt alsof ik dingen heb uitvergroot of aan het overdrijven ben maar dit is hoe een verslaafd brein werkt. LoL.

Atomic Samurai

Zeker niet altijd.
Het zal wel een combinatie zijn van de juiste persoon aan de lijn hebben, in de randstad wonen en hoe overtuigend je verhaal is. Maar ik ben tot nu toe, zonder uitzondering, altijd geholpen. Maar goed dat is puur anekdotisch natuurlijk.
Ik heb in een serieuze afkick gezeten, de begeleiding waar ik onder zat heeft er uiteindelijk ook de vaste dokter bijgehaald en heb niks gekregen, wat toen wel echt nodig was. Zeker door de situatie waarin ik moest afkicken. Maar we hebben wel een verrassend goed gesprek gehad. De meeste dokters kunnen echt nog oprecht nuttige antwoorden en zinvolle vragen stellen. Dat gesprek alleen heeft me er die avond toch nog kunnen doortrekken waardoor ik de slaap kreeg die mn lichaam nodig had. 9/10 is het je hoofd dat alles 2 keer zo erg maakt dan het is. Ik zeg ni da het in je hoofd zeg dont get me wrong. Maar op zulke momenten ben je het meest kwetsbaar en dan maken we het onderbewust erger voor onszelf. Het is een verschrikkelijke situatie om in te zitten, behalve... als je gewoon er mee in gaat. Dat doe ik ook altijd alsk moe afkicke van de speed. Kzie het nooit als afkicken maar gewoon weer een andere emotie manier waarop ik dan me mn emoties ga omgaan. Klinkt alsof ik dingen heb uitvergroot of aan het overdrijven ben maar dit is hoe een verslaafd brein werkt. LoL.
Eens. De juiste persoon voor je hebben is belangrijk. En je mindset. Je mindset kan ook voor (extra) lichamelijke klachten zorgen

Spyro

DF-koning
Het zal wel een combinatie zijn van de juiste persoon aan de lijn hebben, in de randstad wonen en hoe overtuigend je verhaal is. Maar ik ben tot nu toe, zonder uitzondering, altijd geholpen. Maar goed dat is puur anekdotisch natuurlijk.

Eens. De juiste persoon voor je hebben is belangrijk. En je mindset. Je mindset kan ook voor (extra) lichamelijke klachten zorgen
Is vaak idd puur geluk hebben. En een arts krijgen met een beetje verstand.

Bij mijn vorige huisarts werd ik ook geweigerd toen ik met zwaar gevaarlijke benzo afkick zat.

Een meisje die ik ken is 4 keer bij de HA weggestuurd en 2 keer uit het ziekenhuis toen ze cold turkey van de GHB af ging. Zij is toen bijna overleden. :(

Zorg systeem is helaas nog vaak ruk.

Kota

Belezen gebruiker
Is vaak idd puur geluk hebben. En een arts krijgen met een beetje verstand.

Bij mijn vorige huisarts werd ik ook geweigerd toen ik met zwaar gevaarlijke benzo afkick zat.

Een meisje die ik ken is 4 keer bij de HA weggestuurd en 2 keer uit het ziekenhuis toen ze cold turkey van de GHB af ging. Zij is toen bijna overleden. :(

Zorg systeem is helaas nog vaak ruk.
Yep en het is (dat is toch hoe ik het ervaren heb) bij de al veel te beperkte drughulpverlening voor -18jarige hier in belgie nog 10 keer schandaliger. Kga ni in details gaan maar was opgepakt door politie en direct twee weken in mol geplaats ter bescherming, onder andere ook voor me zo tijdelijk van het hele drugsmilieu weg te houden. Toen ik binnen kwam was ik zeer duidelijk nog zo weg als iets, ging nog wel 24u duren voor ik terug bij mn positieve was. In plaats van me rustig naar mijn kamer te brengen, iets laten eten en afleiding voorzien om te prutsen just in case, besloten ze dat ik de dokter moest zien die me direct 4tranxenes per dag had voorgeschreven en ik mocht ze vanaf dak ze in mn handen had een volle 50mg nemen om te slapen. Iedere mens die mij daar zag staan wist da hoeveel medicatie ge ook in mij goot. Slapen ging nu ni direct lukken. Na een paar dagen had de tranxene niks meer van effect op me, ik kom nog steeds nog niet slapen ookal wask al meer dan een week wakker. Maar in plaats van zich daar vragen bij te stellen hebben ze me maar gewoon UNItranxene gegeven. De. Grote broer zou je kunnen zeggen. Wat dr dokters niet zagen, hoe snap ik niet maar soit, is dat ik door die medicatie blijven hange was. En nog ni een beetje man. Ik had zulke levensechte hallucinaties, traumatische sleep paralysis dat zich elke keer ik nog maar probeerde slapen voordeed. Het ergste van al was dat na die twee weken verplichte opname ik ineens niks meer van medicatie kreeg. Geen afbouw niks. Ik was toen ook nog maar net 15 en ze hadden mijn vader zelf niks laten weten wat zelfs verplicht is. Daarom, heb het vertrouwen in de hulpverlening toch wel verloren en hebben ze ondanks goeie bedoelingen veel extra trauma aangekweekt. Langzaamaan maar zeker. Zodat je er eerst niks van merkt. Ik zeg zeker niet dat alle hulp zo is. Ik heb een jaar in de sleutel verbleven waar ik dan weer de beste ervaring ooit heb gehad. Zei hebben ervoor gezorgd dat ik hier nu nog zo rond loop. Maar dat is meer dan je mag verwachten eigenlijk in belgie 🤷‍♀️

zoutehoning

Newbie
*update

16:15
Om een lang verhaal kort te maken;
Huisartsenpost gebeld, en mocht langskomen.
uiteindelijk weggegaan met een handjevol diazepam van 10mg waar ik helemaal niets aan heb (gebruik het al jaren). Omdat mijn bloeddruk tegen het randje aanzat was dit het enige wat ze aan boden.

Ik kon terug bellen/komen mocht het toch erger worden.

20:00
Nou ik kan je zeggen dat werd het ook! overslaande hartslagen, trillen en zweten en wel zo ontzettend verward ik wist niet meer waar ik was of wie ik was.
Ik had het gevoel alsof ik om 1 of andere reden achterna werd gezeten maar kan niet plaatsen door wie of wat.

20:15
Nog voordat ik de kans had om de huisartsenpost te bellen staat een maatje van me aan de deur die ik ook op de hoogte had gehouden met klutsje g.

Hoe dubbel ik me nu voel is niet te omschrijven..
zo blij dat ik het weer heb en nu weer mens kan zijn, maar zo droevig over het feit dat ik deze zooi daarvoor nog nodig heb.
en dan nog maar niet te spreken over de huisartsenpost, het is me een beetje vaag als ik er aan terug denk maar 1 ding weet ik zeker en dat is dat ze bij mijn huisartsenpost me totaal niet begrepen wat ik ook zei. Zolang je bloeddruk maar (net) goed is hoef je van hun niets meer te verwachten dan een benzo in mijn geval en wachten tot het weekend voorbij is zodat ik een verslavingskliniek kon contacteren..

Deze dag was eenhel en ik wens het niemand toe,
Eerlijk gezegd ben ik nu nog angstiger geworden om weer in deze situatie te komen mede door de huisartsenpost.

Ik ga me aanmelden bij een kliniek en in de tussentijd tja, maar een goede hoeveelheid inslaan tot ik kan worden opgenomen.
Want de huisartsenpost was totaal nutteloos,

Spyro

DF-koning
Ik wil je best helpen met afbouwen/stabiliseren in de tussentijd dat je moet wachten op een kliniek.

Gaat waarschijnlijk nog lang duren voordat je terecht kunt…

Had al een beetje verwacht dat het op deze manier zou lopen.

Goede keuze om uiteindelijk weer G te nemen, want je hebt het nu gewoon echt nodig. Voel je daar alsjeblieft niet klote over. Het is gewoon te gevaarlijk om cold turkey te gaan.

Noukster

Geen woorden voor die huisartsen post, je bent praktisch is levensgevaar met die hoge bloeddruk en ze sturen je gewoon weg met wat Dia. Er zit dan idd niets anders op g weer te nemen, zoals Spyro zegt misschien kun je gaan afbouwen. Succes 🤞

Purplext

Badass junkie
*update

16:15

Om een lang verhaal kort te maken;
Huisartsenpost gebeld, en mocht langskomen.
uiteindelijk weggegaan met een handjevol diazepam van 10mg waar ik helemaal niets aan heb (gebruik het al jaren). Omdat mijn bloeddruk tegen het randje aanzat was dit het enige wat ze aan boden.

Ik kon terug bellen/komen mocht het toch erger worden.

20:00
Nou ik kan je zeggen dat werd het ook! overslaande hartslagen, trillen en zweten en wel zo ontzettend verward ik wist niet meer waar ik was of wie ik was.
Ik had het gevoel alsof ik om 1 of andere reden achterna werd gezeten maar kan niet plaatsen door wie of wat.

20:15
Nog voordat ik de kans had om de huisartsenpost te bellen staat een maatje van me aan de deur die ik ook op de hoogte had gehouden met klutsje g.

Hoe dubbel ik me nu voel is niet te omschrijven..
zo blij dat ik het weer heb en nu weer mens kan zijn, maar zo droevig over het feit dat ik deze zooi daarvoor nog nodig heb.
en dan nog maar niet te spreken over de huisartsenpost, het is me een beetje vaag als ik er aan terug denk maar 1 ding weet ik zeker en dat is dat ze bij mijn huisartsenpost me totaal niet begrepen wat ik ook zei. Zolang je bloeddruk maar (net) goed is hoef je van hun niets meer te verwachten dan een benzo in mijn geval en wachten tot het weekend voorbij is zodat ik een verslavingskliniek kon contacteren..

Deze dag was eenhel en ik wens het niemand toe,
Eerlijk gezegd ben ik nu nog angstiger geworden om weer in deze situatie te komen mede door de huisartsenpost.

Ik ga me aanmelden bij een kliniek en in de tussentijd tja, maar een goede hoeveelheid inslaan tot ik kan worden opgenomen.
Want de huisartsenpost was totaal nutteloos,

Jeetje wat rot om te horen en ik vind het werkelijk waar stuitend als ik hier lees over de ervaringen die mensen hebben met huisartsen(post) etc.

De artsen waar ik mee werk zouden dit nooit doen! En er zijn heel wat pam, opiaat, alcohol en andere drugsverslaafden waar ze mee werken. En hoe vaak het ook weer misgaat, nooit een veroordeling en altijd gedegen hulp.

Zoals ik hierboven ergens las; zelfs medicatie laten bezorgen of zelf langs brengen als de nood hoog is, wordt ook gewoon gedaan. En tot er plek is in een kliniek wordt er psychische ondersteuning geboden. Ik dacht dat dat normaal was, nee, dit zou normaal moeten zijn!

Fijn dat je wat G hebt nu om de tijd te overbruggen tot een kliniek. Het allerbeste gewenst komende tijd!

Paranoize.

Badass junkie
Ik heb een heroïne en diazepam verslaving en ik had een oxycodon verslaving. Ik weet hoe het is om ziek te worden van benzo's. Niet van ghb. Maar dus wel hoe het is om ziek te worden als je niet je middeltje inneemt.

Is echt een klote situatie ja en als je naar de huisarts of huisartsenpost gaat in zo'n situatie zien ze je meer aan als een drug seeker dan iemand die in een gevaarlijke gezondheid situatie dreigt te komen.

Ik geloof wel dat als het ECHT foute boel is dat ze je niet 123 naar huis sturen en opnemen, maar however worden er zeker veel fouten gemaakt en de kans dat je naar huis gestuurt word en doodziek daar beland of misschien zelfs dat er nog een ambulance gebeld moet worden is vrij groot helaas☹

Daarom is verslavingszorg de beste zorg die je op dat moment kunt hebben. En wat je ook nooit moet vergeten dat als het echt superslecht gaat dat je altijd de crisis dienst kunt bellen en binnen 24 uur ergens veilig opgenomen zit in klinische opname waar ze je goed in de gaten houden. Maar mensen maken niet snel deze stap en naar de huisartsenpost gaan is natuurlijk een veel makkelijkere keuze met minder gevolgen. Maar vergeet dat dus nooit.

Verder zul je jezelf met of zonder hulp van de verslavingszorg uit deze situatie moeten krijgen anders eindigt deze cycle nooit. Per direct afbouwen en zorgen dat je nooit zonder komt te zitten zijn de allerbelangrijkste dingen maar dat weet je zelf ook wel.

Ik hoop dat het goed met je zal gaan en veel sterkte!! Nog een fijn weekend👍🏻

Paranoize.

Badass junkie
Ik heb een heroïne en diazepam verslaving en ik had een oxycodon verslaving. Ik weet hoe het is om ziek te worden van benzo's. Niet van ghb. Maar dus wel hoe het is om ziek te worden als je niet je middeltje inneemt.

Is echt een klote situatie ja en als je naar de huisarts of huisartsenpost gaat in zo'n situatie zien ze je meer aan als een drug seeker dan iemand die in een gevaarlijke gezondheid situatie dreigt te komen.

Ik geloof wel dat als het ECHT foute boel is dat ze je niet 123 naar huis sturen en opnemen, maar however worden er zeker veel fouten gemaakt en de kans dat je naar huis gestuurt word en doodziek daar beland of misschien zelfs dat er nog een ambulance gebeld moet worden is vrij groot helaas☹

Daarom is verslavingszorg de beste zorg die je op dat moment kunt hebben. En wat je ook nooit moet vergeten dat als het echt superslecht gaat dat je altijd de crisis dienst kunt bellen en binnen 24 uur ergens veilig opgenomen zit in klinische opname waar ze je goed in de gaten houden. Maar mensen maken niet snel deze stap en naar de huisartsenpost gaan is natuurlijk een veel makkelijkere keuze met minder gevolgen. Maar vergeet dat dus nooit.

Verder zul je jezelf met of zonder hulp van de verslavingszorg uit deze situatie moeten krijgen anders eindigt deze cycle nooit. Per direct afbouwen en zorgen dat je nooit zonder komt te zitten zijn de allerbelangrijkste dingen maar dat weet je zelf ook wel.

Ik hoop dat het goed met je zal gaan en veel sterkte!! Nog een fijn weekend👍🏻
Ook wou ik nog ff zeggen dat het helpt om deze momenten goed op te slaan in je hoofd. Opschrijven hoe je je voelt in de ontwenning. Hoe erg je denkt dood te gaan of liever dood wilt zijn, de depressie alles.

Ik heb vaak de neiging als ik genoeg heb lekker 'high' te worden en mellow zonder zorgen. Terwijl ik ook de hoeveelheid kan nemen om me normaal te voelen en dus niet ziek of high. Maar als verslaafde wil je je altijd goed voelen door drugs.

Als je dan getriggert word om weer meer te nemen ofzo en je denkt aan hoe ziek je word als je niks hebt etc kan dat motiverend helpen om je afbouw door te blijven zetten💪🏻

Ik wil je best helpen met afbouwen/stabiliseren in de tussentijd dat je moet wachten op een kliniek.

Gaat waarschijnlijk nog lang duren voordat je terecht kunt…

Had al een beetje verwacht dat het op deze manier zou lopen.

Goede keuze om uiteindelijk weer G te nemen, want je hebt het nu gewoon echt nodig. Voel je daar alsjeblieft niet klote over. Het is gewoon te gevaarlijk om cold turkey te gaan.
Maar wat kan er dan precies gebeuren met ke lichamelijk . Vraag ik me af...

Ape

Badass junkie
Maar wat kan er dan precies gebeuren met ke lichamelijk . Vraag ik me af...
Als ik kan googelen, kan jij het ook:

Klachten bij het afkicken van GHB zijn:

• somberheid
  • nervositeit
  • angstklachten
  • paniekklachten
  • depressieve gevoelens
  • slaapproblemen
  • zweten
  • trillen
  • spierpijn
De afkickverschijnselen bij acuut stoppen met GHB kunnen zeer ernstig zijn:

• epileptisch insult
  • hallucinaties
  • psychose

Lichamelijke verschijnselen dikgedrukt. Ik heb eens een insult meegemaakt (niet bij mezelf) en dat is niet mals

Als ik kan googelen, kan jij het ook:

Klachten bij het afkicken van GHB zijn:

• somberheid
  • nervositeit
  • angstklachten
  • paniekklachten
  • depressieve gevoelens
  • slaapproblemen
  • zweten
  • trillen
  • spierpijn
De afkickverschijnselen bij acuut stoppen met GHB kunnen zeer ernstig zijn:

• epileptisch insult
  • hallucinaties
  • psychose
Oke en lichamelijk? ... Dat is de vraag ook: concreet plz

Oke en lichamelijk? ... Dat is de vraag ook: concreet plz
Ze hebben het toch over de dood , en ademstilstand en organen een voor 1 uit vallen?.. of heb ik mezelf bang laten maken...
Ik las het toch echt hier op het forum . En ook van rama camal ( vrouw afkickkliniek Noavickentron) sorry als ik het verkeerd schrijf ) maar de meeste zullen weten wie ik bedoel toch ?
Groetjes..

Bovenaan