hodgepodge zei:Helemaal mee eens Serenity. Ik vond daarom seizoen 1 beter en ik denk ook nuttiger omdat meer mensen met een probleem dingen zullen herkennen en dat kan ze over de streep trekken zelf iets te gaan doen aan hun drugsgebruik.
Andy dus alsnog naar huis. Terecht denk ik, al is het zonde omdat hij dat misschien lang niet meer zo erg heeft als hij iets langer afgekickt is. Dat wordt voor hem echt nog lastig om af te kicken.
Matige aflevering die laatste, omdat het niet ging over het afkicken. Voor Jet begon een moeilijke periode laatste keer en daar hoor je veel te weinig over.
Inderdaad. De moeilijke periodes van Jet beslaan nog geeneens een minuut van het programma, terwijl dat juist ontzettend interessant is en mensen er van kan weerhouden ooit heroine te gebruiken.
@ acidboy; ik hoop dat je ook seizoen 1 hebt gegeken, want volgens mij is je mening gebaseerd op seizoen twee, wat inderdaad slecht is. Over die kijkcijfers; noem een programma wat niet voor de kijkcijfers gaat. Waarom zou je het anders op tv laten zien, en niet gewoon in de krant.