"AFKICKEN"

Mindgamer

Badass junkie
Serenity zei:
Ontopic graag. Niemand weet dus dat er een derde seizoen misschien aan komt?
Heb je daar zin in dan? Allemaal slappelingen bij elkaar in één hok en dan gecommandeerd worden door een oud wijf? Te zwak om hun mogelijkheden te ontdekken, maar te actief om te snuiven met lullen in hun bek!! Zulke gasten moet je kaalscheren en op werkkamp sturen. Kijken of ze dan nog verlangen naar hun "ultieme" genot in een vloeitje, kijken of ze daar nog steeds de HOER voor willen spelen godverdomme!

Serenity

Badass junkie
Mindgamer zei:
Serenity zei:
Heb je daar zin in dan? Allemaal slappelingen bij elkaar in één hok en dan gecommandeerd worden door een oud wijf? Te zwak om hun mogelijkheden te ontdekken, maar te actief om te snuiven met lullen in hun bek!! Zulke gasten moet je kaalscheren en op werkkamp sturen. Kijken of ze dan nog verlangen naar hun "ultieme" genot in een vloeitje, kijken of ze daar nog steeds de HOER voor willen spelen godverdomme!

Wow.
Nee, ik vind het wel interessant om te kijken wat mensen er eigenlijk allemaal voor doen om op tv te komen en zich te proberen onderscheiden van de rest waardoor ze alleen maar meer als kuddedier worden beschouwd door de slimmere kijker en ze hebben het zelf niet door. Over het afkicken gaat het niet meer, maar het is hoogstens iets minder barbaars als big brother omdat hier een ander doel is dan geld. Daarom kijk ik er graag naar, gewoon uit een analytisch oogpunt naar geforceerde groepsprocessen.
Ik verwoord het niet fantastisch, maar ik ben moe.

TrippleKX

Belezen gebruiker
Christiaan heeft in 2002 op een houseparty voor het eerst coke gebruikt. Daarna was meteen het hek van de dam. Het weekend daarop kocht hij een eigen voorraad en sindsdien gebruikt hij 7 gram per week. In totaal heeft hij al voor 35.000 euro weggesnoven.
Vroeger blowde hij en gebruikte hij speed. Hij heeft op 1 avond 15 gram speed gesnoven en werd toen paranoïde. Van speed kreeg hij ook zelfmoordneigingen. Daarnaast heeft hij nog een gokverslaving. Hij heeft een schuld van 45.000 euro. Christiaan wil afkicken op tv omdat het volgens hem de snelste manier is. Hij wil graag vrachtwagenchauffeur worden en zo snel mogelijk met een transportopleiding beginnen.

15 gram stoepkrijt zullen ze bedoelen.. 1,5 gram speed is toch wel max ...

Serenity

Badass junkie
1,5 gram speed max?
Lieverd, dan heb je nog een hoop te snuiven denk ik zo.
Beter van niet natuurlijk maar 1,5 gram was vroeger normaal voor mij op een doordeweekse dag. Op feestjes ging er rond de 5 gram in m'n eentje doorheen. Het feestje begon dan wel al om 1600 en eindigde ook rond die tijd. 15 gram is inderdaad, wat ze zeggen, een hoeveelheid om paranoide van de worden.

Carlitos

Badass junkie
15 gram is doodziek..
Ik heb ooit is 1 gram op gehad en het gevoel dat ik dood ging en me lichaam het bijna niet meer bij kon houden.
15 gram moet zwaar versneden zijn kan niet anders,beetje lulverhaal en hoeveel zou er dan wel niet in ze keel blijven hangen.

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

MikeVelde

Newbie
Hahahhaa filemon is een goeie gast af en toe weet hij alleen zelf niet waar hij het zoeken moet met al die rare agressieve gasten om hem heen. Leuk bedacht allemaal dat hele programma, past allemaal wel bij BNN maar het helpt niet echt in ieder geval niet met die gare EDY ELAND en haar ... kliniek

TrippleKX

Belezen gebruiker
Serenity zei:
1,5 gram speed max?
Beter van niet natuurlijk maar 1,5 gram was vroeger normaal voor mij op een doordeweekse dag. Op feestjes ging er rond de 5 gram in m'n eentje doorheen. Het feestje begon dan wel al om 1600 en eindigde ook rond die tijd. 15 gram is inderdaad, wat ze zeggen, een hoeveelheid om paranoide van de worden.

Ja oke 1,5 gram is geen max want ik heb ook al meer gedaan op een avond. Ja op een hele dag kan ik ook wel meer dan 1,5 gram. Maar het ging over 1 avond staat er dus.
En 15 gram is gewoon niet mogelijk op 1 avond.. Ik weet niet maar als jij denkt van wel heb je ook niet echt goeie pep in bezit.

Serenity

Badass junkie
TrippleKX zei:
Serenity zei:
1,5 gram speed max?

Ja oke 1,5 gram is geen max want ik heb ook al meer gedaan op een avond. Ja op een hele dag kan ik ook wel meer dan 1,5 gram. Maar het ging over 1 avond staat er dus.
En 15 gram is gewoon niet mogelijk op 1 avond.. Ik weet niet maar als jij denkt van wel heb je ook niet echt goeie pep in bezit.

Dat zeg ik toch ook? Een hoeveelheid om paranoide van te worden.

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Mindgamer zei:
Serenity zei:

:beer:

Bovenaan