zou jij dat willen ?Flaffie zei:wordt dit een vragentopic?
Heb je daar zin in dan? Allemaal slappelingen bij elkaar in één hok en dan gecommandeerd worden door een oud wijf? Te zwak om hun mogelijkheden te ontdekken, maar te actief om te snuiven met lullen in hun bek!! Zulke gasten moet je kaalscheren en op werkkamp sturen. Kijken of ze dan nog verlangen naar hun "ultieme" genot in een vloeitje, kijken of ze daar nog steeds de HOER voor willen spelen godverdomme!Serenity zei:Ontopic graag. Niemand weet dus dat er een derde seizoen misschien aan komt?
Mindgamer zei:Heb je daar zin in dan? Allemaal slappelingen bij elkaar in één hok en dan gecommandeerd worden door een oud wijf? Te zwak om hun mogelijkheden te ontdekken, maar te actief om te snuiven met lullen in hun bek!! Zulke gasten moet je kaalscheren en op werkkamp sturen. Kijken of ze dan nog verlangen naar hun "ultieme" genot in een vloeitje, kijken of ze daar nog steeds de HOER voor willen spelen godverdomme!Serenity zei:Ontopic graag. Niemand weet dus dat er een derde seizoen misschien aan komt?
Serenity zei:1,5 gram speed max?
Lieverd, dan heb je nog een hoop te snuiven denk ik zo.
Beter van niet natuurlijk maar 1,5 gram was vroeger normaal voor mij op een doordeweekse dag. Op feestjes ging er rond de 5 gram in m'n eentje doorheen. Het feestje begon dan wel al om 1600 en eindigde ook rond die tijd. 15 gram is inderdaad, wat ze zeggen, een hoeveelheid om paranoide van de worden.
TrippleKX zei:Serenity zei:1,5 gram speed max?
Lieverd, dan heb je nog een hoop te snuiven denk ik zo.
Beter van niet natuurlijk maar 1,5 gram was vroeger normaal voor mij op een doordeweekse dag. Op feestjes ging er rond de 5 gram in m'n eentje doorheen. Het feestje begon dan wel al om 1600 en eindigde ook rond die tijd. 15 gram is inderdaad, wat ze zeggen, een hoeveelheid om paranoide van de worden.
Ja oke 1,5 gram is geen max want ik heb ook al meer gedaan op een avond. Ja op een hele dag kan ik ook wel meer dan 1,5 gram. Maar het ging over 1 avond staat er dus.
En 15 gram is gewoon niet mogelijk op 1 avond.. Ik weet niet maar als jij denkt van wel heb je ook niet echt goeie pep in bezit.
Mindgamer zei:Heb je daar zin in dan? Allemaal slappelingen bij elkaar in één hok en dan gecommandeerd worden door een oud wijf? Te zwak om hun mogelijkheden te ontdekken, maar te actief om te snuiven met lullen in hun bek!! Zulke gasten moet je kaalscheren en op werkkamp sturen. Kijken of ze dan nog verlangen naar hun "ultieme" genot in een vloeitje, kijken of ze daar nog steeds de HOER voor willen spelen godverdomme!Serenity zei:Ontopic graag. Niemand weet dus dat er een derde seizoen misschien aan komt?