After-E

Decibel

Experimenterende gebruiker
hallo
binnen kort party of spacing time dus, vroeg ik me af wat jullie meningen zijn over after-e. werkt het een beetje? zie op de ene site voor het slapen in nemen, bij de andere het ontbijt, bij de andere in de middag. wat is het nou en werkt het een beetje?

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
zitten waarschijnlijk wat vitaminen en l-tryptofaan en/of 5-htp in...
is geen wondermiddel hoor, vitaminen helpen de afbraak van xtc en de tryptofaan/ 5-htp zorgt ervoor dat je serotonine-peil in je hersenen terug hersteld wordt...

nutsss

Wijs gebruiker
Ik heb ze ook vaak gebruikt na de xtc.
Bevatten tenminste alles wat je nodig hebt.
Het is een zakje met verschillende tabletten en capsules.

Decibel

maar werkt het ook echt of is het een leuk praatje? heb zelf last van energieloosse benen maar is denk ik op te lossen door na t feest een shot suiker te nemen, maak wel een lekker cocktailtje dan :)

iets van 0.5 liter water, 1 a/z vitamine pil,1 vitamine c pil en flink wat druivensuiker er in, echt mega veel. wordt snel opgenomen dus moet helpen, eventueel een banaan of broodje. is kijken of dat werkt volgende keer

Dags

Bewuste gebruiker
De smartshop waar ik koop rade mij ook aan om et juist paar uurtjes van tevoren nemen omdat je dan lekkerder gaat. Ik heb het zlf wel liggen maar nog niet gebruikt :P

nutsss

Wijs gebruiker
Dags zei:
De smartshop waar ik koop rade mij ook aan om et juist paar uurtjes van tevoren nemen omdat je dan lekkerder gaat. Ik heb het zlf wel liggen maar nog niet gebruikt :P

één van de onderdelen is een capsule met guarana meen ik. Een oppepper om de dag erna wat meer energie te krijgen. Die zou in niet vooraf ook weer nemen. Ik nam m achteraf ook niet omdat ik m niet zo prettig vind.

Decibel

nutsss zei:
Dags zei:

één van de onderdelen is een capsule met guarana meen ik. Een oppepper om de dag erna wat meer energie te krijgen. Die zou in niet vooraf ook weer nemen. Ik nam m achteraf ook niet omdat ik m niet zo prettig vind.
oke interresant wel.. meestal wor je brak wakker, en later voel je je wat beter na wat eten denk ik, als je nou voor het slapen gaan je energie-depots aanvult [vandaar de suiker] moet het meeste over zijn denk ik?

nog een vraagje, is een te hoge suiker spiegel niet gevaarlijk of iets? heb geen zuikerziekte ofzo hoor

Psilo

Bewuste gebruiker
Decibel zei:
nutsss zei:
Dags zei:

oke interresant wel.. meestal wor je brak wakker, en later voel je je wat beter na wat eten denk ik, als je nou voor het slapen gaan je energie-depots aanvult [vandaar de suiker] moet het meeste over zijn denk ik?

nog een vraagje, is een te hoge suiker spiegel niet gevaarlijk of iets? heb geen zuikerziekte ofzo hoor

Hoge suiker krijg je als je suikerziekte hebt. Dat kan mild of extreem zijn. Extreem hoge suikers zijn gevaarlijk maar dan heb je serieuze suikerziekte.

Decibel

oke, dus een grammetje of 50 druivensuiker of meer is geen probleem, 10 gram is een grote eetlepel.

Psilo

Bewuste gebruiker
Als je geen (beginnende) diabetes hebt is het geen probleem voor je alvleesklier om insuline te produceren.

Als je alvleesklier zeer slecht werkt wordt het een probleem. Pas wanneer je suiker daarom zeer sterk gaat stijgen zal je bloed zuur gaan worden.
Maar als je niet erg dik bent en af en toe beweegt en niet overmatig dorst hebt zal de kans dat je nu diabetes hebt erg klein zijn.

Of je bent nu een jaar of zeven of ouder dan 50 jaar....

sjaak

Newbie
After-E helpt zeker wel bij mij. Ik neem het altijd de dag erna wanneer ik 's morgens wakker word.

^_^

Bewuste gebruiker
Ja écht he wij behoren tot de gelukkigen denk ik :hearteyes: Maarja toch neem ik allemaal van die pillen voor en na, vitaminen en selenium. En pindas en frambozen vreten enzo. Volgende dag eieren, vis enzo.

Eyezblack

Belezen gebruiker
Heb 1 keer after-e genomen en toen voelde ik helemaal niks van vermoeidheid of depressiviteit. De andere keren toen ik after-e niet had genomen had ik dat wel. Aanrader dus!

Jeller

Badass junkie
ik heb er de dag na nooit echt last van
een alchol-kater kan veel erger zijn imo

maaj ik doe het wel latidj rustig aan, kden da mijn meeste maar 200mg op een avond is

Bovenaan