after effects

hc4life

Newbie
Hallo,
Was naar een feessie geweest (20 dec) en heb daar een kwart witte diamant geslikt en een halve rode(roze?) dolfijn, Mn maatjes viel het op dat ik in de trein terug nog grote doppen had (k had mijn laatste ingenomen om 2 uur en zaten rond 8 uur in de trein). Eenmaal thuis om 12 uur waren ze nog steeds heel groot en als ik goed in de spiegel keek veranderden mijn pupillen steeds van groot naar iets kleiner, de ochtend erna had ik dat ook nog steeds en tegen de avond was dat weer normaal, nu heb ik nog steeds grote pupillen als ik bijv naar een feestje ga en niks gebruik, en 1 pupil is groter dan de ander en ze veranderen ook nog een klein beetje steeds van grootte maar heb geen grote doppen meer, behalve dus als ik in een ruimte kom met bijv felle lichten.
Hoe kan dit? Of heb ik nu nog steeds een klein beetje bijwerkingen ofzo?
Gr

Dikkop

Belezen gebruiker
je kan inderdaad na een tijd nog flinke doppen hebbe, 2 dagen heb ik nog nooit gehad, ook nog nooit bij vrienden ofzo gezien. Dat met die spiegel heeft waarschijnlijk met het licht te maken, hoe lichter de omgeving hoe kleiner de pupillen worden, dit is ook zo zonder xtc-gebruik. op de rest van je vragen zou ik zo snel even geen antwoord kunnen geven.

greetz! :wave:

Intoxication

Bewuste gebruiker
dat had ik ook ik schrok me de flikker as ik zag dat mn ene dop groter was dan de andere en steeds veranderde
ma da gaat wel over
alleen niet normaal van dat het al 2 dage duurt
grtz

Extisi

Wijs gebruiker
Lijkt me écht lastig man. Loop je nog gewoon rond met huge doppen. Word leuk dan, op school of je werk. Volgens mij krijg je dan echt vragen en opmerkingen :')

lullo

Experimenterende gebruiker
Ben geen medicus maar zou wellicht met je lever te maken kunnen hebben...
XTC schijnt daar nogal belastend voor te zijn en dat is ook de oorzaak van vergrote pupillen.

Bovenaan