afval drugs

Morca

Newbie
ik hoorde dat speed ook goed werkt omdat je veel energy verbruikt en je honger gevoel weg gaat
>.< ik ben niet bekent in deze dingen dus vandaar dat ik het hier vraag

whiterose

Experimenterende gebruiker
Ja of Speed of cocaïne, gewoon innemen die handel, wat alcohol erbij droogt ook uit.. En niks eten dan natuurlijk dat wil ook wel helpen.

Maar het lijkt mij beter dat je gewoon op andere manieren gaat afvallen, en niet met behulp van drugs. :wink:

whiterose

Morca zei:
ik hoorde dat speed ook goed werkt omdat je veel energy verbruikt en je honger gevoel weg gaat
>.< ik ben niet bekent in deze dingen dus vandaar dat ik het hier vraag

Speed helpt erg goed. Ik zit er zelf ook aan. Toen ik ermee begon was ik al wat aan de dunne kant, maar om eerlijk te zijn ben ik nu echt een scharminkel of hoe je het wil noemen. Ben echt overdreven dun nu ..

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Morca zei:

Het onderdrukt inderdaad je hongergevoel. En aangezien je weinig eten in je maag hebt gaat het vanzelf je spieren en vetreserves op maken. Maar om dat honger gevoel weg te blijven drukken heb je telkens meer speed nodig. Dus als je het leuk vindt om verslaafd te raken en niet meer zonder drugs te kunnen, dan kan ik het je absoluut aanraden!

Serieus. Als je echt wilt afvallen ga dan naar een dietiste en de sportschool. Maar ga het niet doen met drugs. Tenzij je jezelf echt graag helemaal kapot wilt maken.

De junkielook heet niet voor niets zo.

Maar er zijn genoeg mensen op dit forum met verstand van trainen en goede voeding. Dus als je het zonder drugs wil proberen, kun je hier ook geholpen worden.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ephedra, is nog bij genoeg smartshops te scoren. Werd ook gebruikt om af te vallen..

Maar wat hierboven al gezegd is: alles wat je af gaat vallen van drugs komt er net zo snel weer aan en het is ook nog eens ongezond.

Ga rennen ofzo :)

MetaalKonijn

Badass junkie
Ja jongen, al die mensen, wat moet je d'r mee, massa genocide, IN DF LAND!!!

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Supervlieg zei:
Tering wat zijn er toch een belachelijk debiele mensen in dit land. Echt waar..
waarom zou zij/hij een grotere debiel zijn dan al diegene die zonder te willen afvallen aan speed verslaafd geraken?

Reennie

Newbie
nicotine, gewoon een sigaretje pakken als je honger hebt werkt wonderen.
ik zou me niet op de drugs storten want daar heb je vaak meer nadelen als voordelen bij.

:wave:

speedkills

http://users.telenet.be/studio.dova/pro-ana/index1.htm

als je toch dood wilt.....

wil je nu echt op een GEZONDE, BLIJVENDE manier afvallen, duik een goede sportschool in, ga GOED EN REGELMATIG ETEN, TRAIN HARD EN REGELMATIG. Doe VEEL krachttraining, doe cardio, EN EET VEEL EN REGELMATIG, laat je goed voorlichten door mensen die er verstand van hebben, iha zijn dat bodybuilders.

verander je levenstijl
succes

Funky Monkey

Badass junkie
Mr.jiho zei:
Supervlieg zei:
waarom zou zij/hij een grotere debiel zijn dan al diegene die zonder te willen afvallen aan speed verslaafd geraken?
Geef toe, het is gewoon dom aan via de speed af te vallen... zodra je stopt begin je sowieso al je reserves weer op te bouwen waardoor je even dik eindigt. Je valt dus alsnog niks af...

Supervlieg

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
Supervlieg zei:
Omdat afvallen op veel meer (lees betere) manieren kan. Het gaat om de intentie van het gebruik.

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
zomer is voorbij.. waarom afvallen,

nee serieus heb jaar serieus getraind + voeding,

en speed, zal je niet helpen, ik vind me nu minder droog dan vorig jaar

indien je wilt afvallen

Voedingschema

+ cardio s'ochtends op lege maag

in drie maanden tijd van 30 min naar 1 uur opvoeren

van drie maal per dag naar 5-6 keer....

je bent een jongen?

moet toch lukken..., heb je toch honger, groene thee is ook goed om eetlust te verminderen...

k'sta nu door pep, 8 kg minder dan vorig jaar en rond de 8% tegenover 6 vorig jaar...

goed nadenken, want pep, kan heel duur zijn.. niet alleen de pep zelf:)

Psilo

Bewuste gebruiker
DBZP lijkt mij wel afvaldrugs....:

Dibenzylpiperazine (also known as DBZP) is a piperazine derivative often found as an impurity in the recreational stimulant drug benzylpiperazine (BZP).

Lijkt me afval bij de productie van BZP.....

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Afvallen doormiddel van pep is het STOMSTE wat ik ooit in mijn leven heb geprobeerd! Ik viel heel erg af, maar ontwikkelde ook een hardnekkige speedverslaving. Het is me nu uiteindelijk wel gelukt om drastisch te minderen en ik ben momenteel zo goed als clean. De kilo's zijn er natuurlijk ook weer in hoog tempo bijgekomen, maar heb toch liever een paar gezonde vetrandjes dan dat ik weer terug ga naar mijn oude ongezonde speedwereldje....

Bovenaan