Morca zei:ik hoorde dat speed ook goed werkt omdat je veel energy verbruikt en je honger gevoel weg gaat
>.< ik ben niet bekent in deze dingen dus vandaar dat ik het hier vraag
Morca zei:ik hoorde dat speed ook goed werkt omdat je veel energy verbruikt en je honger gevoel weg gaat
MetaalKonijn zei:Ja jongen, al die mensen, wat moet je d'r mee, massa genocide, IN DF LAND!!!
![]()

Unless these weeds are dealt with, they’ll poison everything, they are poisoning everything.Deranged zei:Bring back the Circus Maximus, for starters.
waarom zou zij/hij een grotere debiel zijn dan al diegene die zonder te willen afvallen aan speed verslaafd geraken?Supervlieg zei:Tering wat zijn er toch een belachelijk debiele mensen in dit land. Echt waar..
Geef toe, het is gewoon dom aan via de speed af te vallen... zodra je stopt begin je sowieso al je reserves weer op te bouwen waardoor je even dik eindigt. Je valt dus alsnog niks af...Mr.jiho zei:waarom zou zij/hij een grotere debiel zijn dan al diegene die zonder te willen afvallen aan speed verslaafd geraken?Supervlieg zei:Tering wat zijn er toch een belachelijk debiele mensen in dit land. Echt waar..
Omdat afvallen op veel meer (lees betere) manieren kan. Het gaat om de intentie van het gebruik.Mr.jiho zei:waarom zou zij/hij een grotere debiel zijn dan al diegene die zonder te willen afvallen aan speed verslaafd geraken?Supervlieg zei:Tering wat zijn er toch een belachelijk debiele mensen in dit land. Echt waar..
strijkboutknieSafire zei:![]()
+
![]()
=
This thread.
cobhc zei:strijkboutknieSafire zei:![]()
+
![]()
=
This thread.![]()