_shikantaza
Badass junkie
Phentermine. Gaat je koelkast van pratenVroeger had je toch ook een afslankmiddel waar pep in zat.
Kom even niet meer op de naam.
Maar is om de inhoud geloof ik wereldwijd, of althans bij ons sowieso, verboden
Phentermine. Gaat je koelkast van pratenVroeger had je toch ook een afslankmiddel waar pep in zat.
Kom even niet meer op de naam.
Maar is om de inhoud geloof ik wereldwijd, of althans bij ons sowieso, verboden
Ik zal mijn manier hier even vertellen:Misschien wil ik ook proberen zoveel mogelijk vet kwijt te raken.
Ik wil hiermee proberen zo min mogelijk THC in mijn bloed hebben in de hoop ooit nog auto te mogen rijden.
Ik denk dat langdurige cardio op lage intensiteit na een periode van vasten daarvoor het meest doeltreffend is.
Als amfetamines, cocaïne en MDMA veel korter in mijn bloed aantoonbaar blijven en/of de toegestane grenswaarden voor deelname aan het verkeer daarvan beter overeenkomen met de eigen inschatting van het niet meer onder invloed zijn, dan is dat wel een goede tip.Ik zal mijn manier hier even vertellen:
Veel feestjes gedaan afgelopen paar maanden met afwisselend pep, coke en mdma gebruik.
Heb ook paar weekenden gehad waar ik gespreid over een dag paar lijntjes pep of coke deed. Zoals je kan raden eet je op die dagen sowieso weinig tot niets.
Verder ontbijt ik haast niet en ik eet s’avonds heel vroeg en heel weinig.
Dit alles is uiteraard heel ongezond maar ik ben wel 15kg lichter nu.
Dat is niet iets om trots op te zijn.Ik zal mijn manier hier even vertellen:
Veel feestjes gedaan afgelopen paar maanden met afwisselend pep, coke en mdma gebruik.
Heb ook paar weekenden gehad waar ik gespreid over een dag paar lijntjes pep of coke deed. Zoals je kan raden eet je op die dagen sowieso weinig tot niets.
Verder ontbijt ik haast niet en ik eet s’avonds heel vroeg en heel weinig.
Dit alles is uiteraard heel ongezond maar ik ben wel 15kg lichter nu.
Ik voel nog geen lichamelijke klachten en krijg wel voldoende vitamines binnen heb ik het idee. Want na een jaar zou ik of vaker ziek zijn of sneller vermoeid raken. Van beiden is er nog geen sprake.Dat is niet iets om trots op te zijn.
Je weet toch dat je lichaam een benodigd aantal vitamines ed nodig heeft om je lichaam in optimale staat te houden?
Van mij mag iedereen doen wat hij/zij wil inderdaad.Ik vind eigenlijk ook dat mensen vooral moeten doen wat ze zelf willen en waar ze zelf gelukkig van worden ( of denken te worden)
Iedereen leeft het leven op zijn eigen manier. En daar is geen goed of fout aan het is wat het is.
Oordelen over hoe anderen het zouden moeten doen (leven) volgens mij gaat natuurlijk nergens over. Want hoe kan ik nou weten wat het beste is voor jou?
Ik weet wat het beste is voor mijzelf maar misschien geldt dat voor een ander niet.
Als mensen willen roken, drinken, eten, kopen, drugs gebruiken moet iedereen dat vooral zelf weten.
Mensen komen vanzelf wel tot een conclusie dat iets wel of niet voor ze werkt.
Aan de ander de keus om niet met mij of wie dan ook omte gaan.
Klopt.Ik vind eigenlijk ook dat mensen vooral moeten doen wat ze zelf willen en waar ze zelf gelukkig van worden ( of denken te worden)
Iedereen leeft het leven op zijn eigen manier. En daar is geen goed of fout aan het is wat het is.
Geen idee of dit op mij slaat of niet.Oordelen over hoe anderen het zouden moeten doen (leven) volgens mij gaat natuurlijk nergens over. Want hoe kan ik nou weten wat het beste is voor jou?
Ik weet wat het beste is voor mijzelf maar misschien geldt dat voor een ander niet.
Als mensen willen roken, drinken, eten, kopen, drugs gebruiken moet iedereen dat vooral zelf weten.
Mensen komen vanzelf wel tot een conclusie dat iets wel of niet voor ze werkt.
Aan de ander de keus om niet met mij of wie dan ook omte gaan.
Als dat zo is dan waarom ditVan mij mag iedereen doen wat hij/zij wil inderdaad.
Oke als mensen om je advies vragen dan kun je zeggen wat je wil maar anders is het toch niet aan jou wat de ander doet?Alleen lukt het me soms niet om goedbedoeld advies, of soms wat kritiek te geven over de manier waarop.
Je mag alles wat je wil kritisch bekijken en uit je zoveel je wilt. Maar wat wil je daarmee bereiken.Geen idee of dit op mij slaat of niet.
Maar er is volgens mij niks mis met dingen kritisch te bekijken.
Een oordeel (mening) hebben die kunnen uiten moet gewoon kunnen.
Ik zei gewoon dat afvallen door middel van drugs niet iets is om trots op te zijn.Als dat zo is dan waarom dit
Oke als mensen om je advies vragen dan kun je zeggen wat je wil maar anders is het toch niet aan jou wat de ander doet?
Je mag natuurlijk alles vinden wat je wil.
Niet veel. Zoals ik zei, het was een kritische noot."Let me save you from drowning said the monkey to the fish" (goed bedoelt vande aap maar dus dodelijk voor de vis)
Je mag alles wat je wil kritisch bekijken en uit je zoveel je wilt. Maar wat wil je daarmee bereiken.
Maar goed. Genoeg offtopic.Naar het heeft naar mijn mening/ervaring vooral iets met jezelf te maken en eigen standaarden, overtuigingen en dergelijke waar niet aan word voldaan.
Ik viel af door drugsgebruik, maar gebruikte drugs niet om af te vallen:Ik zei gewoon dat afvallen door middel van drugs niet iets is om trots op te zijn.
Op geen enkel moment zei ik dat Tart dat niet mag doen.
Ik reageerde enkel op jou omdat ik niet zou willen dat mensen denken dat dit een goede keuze zou zijn.Ik viel af door drugsgebruik, maar gebruikte drugs niet om af te vallen:
Mijn bericht wat niet specifiek naar jou bedoelt he. 😉Ik reageerde enkel op jou omdat ik niet zou willen dat mensen denken dat dit een goede keuze zou zijn.
Wat niet wegneemt dat elk doet wat hij wil.
Als er 1 ding is dat ik geleerd heb is dat ik minder (of gewoon geen) moeite meer moet doen om nog ergens te reageren dan in "onzin".
Oh ik heb totaal geen emoties of wat dan ook in dezen. Wilde gewoon even iets verduidelijken.Ik reageerde enkel op jou omdat ik niet zou willen dat mensen denken dat dit een goede keuze zou zijn.
Wat niet wegneemt dat elk doet wat hij wil.
Als er 1 ding is dat ik geleerd heb is dat ik minder (of gewoon geen) moeite meer moet doen om nog ergens te reageren dan in "onzin".
Ik voel nog geen lichamelijke klachten en krijg wel voldoende vitamines binnen heb ik het idee. Want na een jaar zou ik of vaker ziek zijn of sneller vermoeid raken. Van beiden is er nog geen sprake.
Ik ben zacht gezegd wel tevreden met het resultaat. Want afvallen was niet een reden voor mijn drugsgebruik van die periode.
Oh je hebt vast gelijk, maar ik snoof dus niet om af te vallen en niet zo regelmatig dat het enkel daar aan te danken is.Als je door stimulanten afvalt, ga je waarschijnlijk extra snel aankomen als je weer met die stimulanten stopt. Je lichaam reageert door in een besparingsstand makkelijker vet op te gaan slaan. Naast dat het rete-ongezond is, en je er een mogelijke verslaving bijkweekt, is het daarnaast ook nog eens op langere termijn compleet ineffectief. Maar dat zou redelijk common sense moeten zijn. Het is niet voor niks dat stimulanten allang niet meer geïndiceerd zijn als afslankmiddel.
Oh je hebt vast gelijk, maar ik snoof dus niet om af te vallen en niet zo regelmatig dat het enkel daar aan te danken is.
Geen boterhammen of cornflakes met het ontbijt. Eieren en spek met olijfjes, tomaat en knoflook voor mij, met een klein stukje vers broos van mijn moeder. 🤗Maar als iemand nog gezonde recepten en snacks weet… 🙋🏻♀️
Daar is ie! Heb blijkbaar spek verward met salami lolGeen boterhammen of cornflakes met het ontbijt. Eieren en spek met olijfjes, tomaat en knoflook voor mij, met een klein stukje vers broos van mijn moeder. 🤗
Edit: zal morgen een foto proberen te maken :P
Hoezo?Geen boterhammen of cornflakes met het ontbijt. Eieren en spek met olijfjes, tomaat en knoflook voor mij, met een klein stukje vers broos van mijn moeder. 🤗
Edit: zal morgen een foto proberen te maken :P
😂😂😂attackhelicopter
Radical inclusion. 😁
Fasten your seatbelts please. It's gonna be a bumpy ride!Het is vooral belangrijk dat iemand goed voor zijn/haar/attackhelicopter lichaam zorgt.
Water is je beste vriend. Kamertemperatuur water.Voelt nog wat leeg in mijn buikje maar zal wel weer over gaan als dit normaal wordt over een week ofzo.
Probeer ik 👍Water is je beste vriend. Kamertemperatuur water.
Wie bepaalt dat? De droge medische WETENSCHAP!Wat zijn ‘ideaalbeelden van gezondheid/fitheid’, wie bepaalt dat en hoe wil je dat dan gaan showen?
Of als een wat zwaarder iemand naast je zit te happen naar lucht. Dan kun je ook wel voorzichtig stellen dat het waarschijnlijk is dat diegene zijn/haar gewicht niet bijdraagt aan een goede gezondheid.Wie bepaalt dat? De droge medische WETENSCHAP!
Ik ken ook gewoon slanke mensen die soms naar lucht moeten happen hoor.Of als een wat zwaarder iemand naast je zit te happen naar lucht. Dan kun je ook wel voorzichtig stellen dat het waarschijnlijk is dat diegene zijn/haar gewicht niet bijdraagt aan een goede gezondheid.
Was een hele aardige man laatst bij me in de auto, maar het klonk alsof 'ie net 30 trappen op was gerend.
Niet erg wetenschappelijk dit, maar een voorzichtige analyse van de situatie.
Haaai.Ik ken ook gewoon slanke mensen die soms naar lucht moeten happen hoor.
Of die snel moe zijn van een stukje lopen.
My point exactlyIk ken ook gewoon slanke mensen die soms naar lucht moeten happen hoor.
Een uur lang gewoon zittend in de auto alsof hij net de 100 meter sprint heeft gelopen?Ik ken ook gewoon slanke mensen die soms naar lucht moeten happen hoor.
O ja joh?Natuurlijk bestaan ze maar dat zijn echt uitzonderingen.
Maar er is gewoon een correlatie tussen (flink) overgewicht en slechte gezondheid.My point exactly
Er zijn mensen met overgewicht die écht veel gezonder zijn dan gemiddeld, en er zijn slanke mensen die ongezonder zijn dan gemiddeld. Te dikke en te dunne mensen zijn heul vaak ongezond, maar ook vaak gewoon wat ze zijn qua bouw! Als je je focust op gezondheid, zul je er vanzelf ook baat bij hebben wanneer je in de spiegel kijkt. Ook omdat je je gezonder vóélt. Ik wil ook niet doen alsof gewicht daar helemaal geen onderdeel van is, maar de focus erop en de diëten die ik nu weer hierboven lees: 🙄🙄🙄🙄
Ja.O ja joh?