1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AL-LAD zegels bruin

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Lysergine, 3 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Lysergine

Lysergine Belezen gebruiker

Na een tijd geleden ALD-52 te hebben gedaan, heb ik komende week de gelegenheid om voor het eerst 150 µg AL-LAD te proberen. Mijn zegeltje heeft echter een (licht) bruine kleur. Klopt dit? Betekent dit dat het zegeltje door oxidatie minder sterk geworden is, of hoort dat?

Daarnaast: ik ben meer in de visuele effecten geïnteresseerd dan in het mentale gedeelte. Is 150 µg AL-LAD voldoende voor goede visuele effecten? Sommige mensen ervaren 150 µg namelijk als voldoende, terwijl anderen significant hoger zitten: 225 - 300 µg. Natuurlijk zijn er interindividuele verschillen in gevoeligheid, maar bij AL-LAD lijkt dit soms iets meer uitgesproken te zijn.

2. Fool

Fool Badass junkie

Als je je niet gerust voelt bij mogelijke mentale effecten, dan zou ik niet veel hoger gaan doseren. Een 300mics-trip (ik ga voor het gemak even van 300mics LSD uit) is echt wel heftig, helemaal als je nog voorzichtig bent met het mentale aspect van trippen.

Het mentale aspect is eigenlijk een belangrijk onderdeel van de (neo-)klassieke psychedelica. Zo'n 150ug LSD is wel een leuke trip, maart visueel vind ik het wel meevallen hoe uitgesproken sterk dat is.

Als je vooral gaat voor een visueel spektakel raad ik je aan om 2C-B te nemen. :)

3. Lysergine

Lysergine Belezen gebruiker

Bedankt voor je reactie.

Op zich voel ik me gerust bij de mentale effecten, die bij psychedelica sowieso nooit volledig afwezig zijn. Honderd microgram ALD-52 vond ik psychisch prima te doen al had het niet meer hoeven zijn vanwege de fysieke bijwerkingen zoals misselijkheid. Voor deze keer ben ik op zoek naar een ervaring met de nadruk op de visuele effecten en heb minder interesse in een mentaal uitgesproken trip. AL-LAD lijkt daaraan te voldoen en bovendien spreekt het me aan omdat het niet meer geproduceerd wordt. Ik heb maar één zegel (het was een sampel) en hoop dat dat voldoende is. Het feit dat het zegeltje bruin is maakt me wat ongerust wat betreft mogelijk potentieverlies.

Voor volgende week gaat 2C-B niet meer lukken, maar ik ken iemand die me daar meer over kan vertellen. :)

Laden...
Vergelijkbare Topics - AL-LAD zegels bruin
  1. theholyganja
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    359
  2. vlieg
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    1.743