Albert Hofmannetjes

Proffesor Xavier

Experimenterende gebruiker
Nou eindelijk was het zover, heb gisteren een tal van deze zegeld gekregen in 1 stuk (niet geperforeert).
Dus was eerst beetje sceptisch.
Nou ik neem mijn scpetisch gedrag terug heb de dag van me leven gehad vandaag, er werd mij 400ug beloofd en dat zijn ze zeker, als ik naar mijn verleden ervaringen kijk.
Wie kent deze nog meer ?
In ieder geval toppers voor een mooie prijs.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
laat ze eens testen zou ik zeggen.. er zijn veel verschillende hoffmannen dus alleen aan de afbeelding is er weinig over te zeggen. heb zelf wel eens hoffmannetjes gehad, maar dat was echt bagger.

Proffesor Xavier

Hoi Dumpy,

Ik krijg morgen al de resultaten,
Zit zelf in de positie snel te kunnen laten testen gezien mijn werk.
Maar echt deze zijn echt prima in orde !! toppie

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Good for you :) ik teer nog wel even op m'n maya's :hearteyes:
ben benieuwd naar de resultaten.. hoeveel ervaring heb je al met acid?

Proffesor Xavier

beste dumpy,

ja die maya's ken ik tenminste als het dezelfde zijn :)
En deze zijn mij een slag sterker.
Ik heb al 15 jaar ervaring met acid :):)

azgaza

Badass junkie
Ik ben ook nieuwsgierig naar het testresultaat, en hoelang geleden aangeschaft en waar, zodat ik de kans weet of ik dezelfde had van september tot november. Ik vond ze wel redelijk. Ik zou ze vergelijken met iets sterker dan een halve maya zegel hier uit de omgeving en die zijn hier in de buurt getest op 175 ug; wat ik voorlopig even aanhoudt.
Dan zouden mijn hofmanns dus rond de 100 ug moeten zijn. Mooie dosis dus. Ik dacht eerst dat ze sterker waren, maar ja ik heb ze ook niet getest. Doet me er ook niet toe hoe sterk het precíes is, als ik er maar goed van trip.
Iniedergeval: wel ervaring mee, ik vond het prima zegels toen ik ze had.

Proffesor Xavier

azgaza zei:
Ik ben ook nieuwsgierig naar het testresultaat, en hoelang geleden aangeschaft en waar, zodat ik de kans weet of ik dezelfde had van september tot november. Ik vond ze wel redelijk. Ik zou ze vergelijken met iets sterker dan een halve maya zegel hier uit de omgeving en die zijn hier in de buurt getest op 175 ug; wat ik voorlopig even aanhoudt.
Dan zouden mijn hofmanns dus rond de 100 ug moeten zijn. Mooie dosis dus. Ik dacht eerst dat ze sterker waren, maar ja ik heb ze ook niet getest. Doet me er ook niet toe hoe sterk het precíes is, als ik er maar goed van trip.
Iniedergeval: wel ervaring mee, ik vond het prima zegels toen ik ze had.

NOu ik ken de maya's ook goed en kan je verzekeren dat dit dan andere zijn geweest dan jij had, aangezien deze echt gigantisch zwaar zijn en lang duren en echt hele mooie visuals ervan.
MOrgen weten jullie meer :P

azgaza

Badass junkie
Ja dat bemerkte ik ook, ik had een zeer visuele trip van 11 uur van een halve maya zegel; met lichte visuele naeffecten die doorgingen tot ik 20 uur na inname ging slapen (nacht doorgehaald). Toch zijn ze daar op getest, en in omgeving amsterdam/utrecht.
Misschien ga ik kijken of ze 1/3e zegel aannemen bij test punten. Weet iemand of ze 1/3e van een zegel aannemen bij een testpunt? Ik heb geen zin om een hele kwijt te zijn, en mijn vriend wil teovallig 2/3 zegel nemen binnenkort; dus ik hou dat stukje toch over.

azgaza

Badass junkie
Lake zei:
Dat lijkt me niet veel nut hebben aangezien je er niet vanuit kan gaan dat de acid evenredig over de blotter verspreid is.. of denk ik dat verkeerd?

'T gaat me ook echt niet om de sterkte, meer of er LSD op zit of een research chemical; gezien meer mensen langere trips reporteerden met maya's, langer dan normaal is voor LSD, hoewel al het andere wijst op dat het gewoon puur LSD is (smaakloos, slaat na 15 minuten in, visuals lijken gewoon op alle andere LSD ooit gehad).
Maar daarom zou ik dus alleen 1/3 laten testen. Dat ze sterk aanvoelen weet ik toch al, daar hoef ik geen getal bij.

Proffesor Xavier

Ik heb zelf 4 zegels afgegeven.
Dus dan weet ik tenminste of er veel speiding inzit :)
Maar ja 1 derde zou kunnen alleen denk ik niet dat het betrouwbaar is :)

azgaza

Badass junkie
Proffesor Xavier zei:
Ik heb zelf 4 zegels afgegeven.
Dus dan weet ik tenminste of er veel speiding inzit :)
Maar ja 1 derde zou kunnen alleen denk ik niet dat het betrouwbaar is :)

Het gaat me ook echt niet om de sterkte en ik koop bovendien nooit groot in, altijd hele kleine hoeveelheden, dus ik kan het eigenlijk niet missen. Ik ben gewoon ergens toch nog bang dat vanwege de lange duur en de absurde sterkte gemerkt door bijna iedereen het DOB ipv LSD is ofzo, ook al is die kans misschien 1%. Ik ga iniedergeval een derde laten testen.
Op LSD kunnen ze geen marquistest doen hè, dat je dus meteen weet wat er op zit?

azgaza

Badass junkie
Proffesor Xavier zei:
Nou die Mayas die ik had waren echt LSD-25 :P

Getest? Ik denk het van mijne ook namelijk, maar ik vond tot tien uur na het uitwerken van de trip nog steeds lichte visuals wel erg lang.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mijn eerste trip op maya's duurde 26 uur, tot het einde 'last' van visuals gehad.. was echt fantastische trip :grin: en zegels zijn getest en 't was echt lsd :)

azgaza

Badass junkie
Dumpy zei:
Mijn eerste trip op maya's duurde 26 uur, tot het einde 'last' van visuals gehad.. was echt fantastische trip :grin: en zegels zijn getest en 't was echt lsd :)

Oke; getest van hetzelfde vel? Want dat is wel een troost; dan lijkt het erop dat ze echt gewoon vrij sterk zijn, en dus wel gewoon 100% LSD. Ik ga toch mijn 1/3e nog even laten testen of het echt gewoon LSD is, want ik heb hem toch over. Wie wil er nou een derde zegel? Wat moet ik echt met dat ding? Een trip er mee boesten is het ook al te zwak voor.. dan maar naar een lab sturen :) Nu nog hopen dat ze hem aannemen.

Proffesor Xavier

Wieeeeewwww

Nou resultaten binnen !!!!!!!!!!

Had er 4 weg gebracht en hier de resultaten.
Zeer lichte sprijding.

380ug
384ug
398ug
398ug

LOL toppersssss

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Proffesor Xavier zei:
Nou eindelijk was het zover, heb gisteren een tal van deze zegeld gekregen in 1 stuk (niet geperforeert).

dit snap ik niet .... heb je dan 1 vel van bv 500 zonder perforaties ?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Dit soort zegeltjes zijn echt wel iets teveel voor een beginner.
Ik zou er ook een halfje van nemen als ik 1 x per maand trip.

Als je toch al 15 jaar tript dan is 400 net lekker ....

:hearteyes:

Ik vind het fantastisch dat 'ze' er weer zijn.
Kunnen we als hollanders echt fucking rete trots op zijn.
Stonie

Pikachu

Wijs gebruiker
Wow, dat zijn stevige jongens! Das wel een aanwinst man! Die zou ik wel een keertje willen proberen als ik wat meer tripervaring heb!

Zijn ze er bij het testen wel goed mee omgegaan?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
waarschijnlijk zijn ze met het testen standaard lager uitgevallen dan de werkelijke waarde, plus de vermenigvuldigings factor die samenhangt met de gebruikte oplossingszouten van waarschijnlijk 1,3.

390 x 1,3= ????

Partiiieeetimeeeeeeeee

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Dr Xavier,

Waar heb je het laten testen dan ?
En wanneer heb je ze dan ingeleverd ?
Want in 1 dag terugkomen met de resultaten die ook nog is nauw liggen ... werk je op een lab ?Of misschien heb je een Iraanse nicht die daar misschien werkt ?

:wink:

Stonie

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
maar als je je zegeltjes zelf geknipt heb, hoe weet je dan dat je wel 1 zegel hebt afgeknipt en niet per ongeluk anderhalf ofzo..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
nou ja hij tript al 15 jaar en weet wat perforeren betekent dus het zal toch niet zo zijn dat ie hele lappen afknipt ?

LOL !!

:hearteyes:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
bij een formaat van een postzegel :grin:
Ja dan ben je 24 uur weg...

Nee geen schadelijke gevolgen, meestal alleen inzichtelijke gevolgen. Als er schade is, dan was die er al, LSD laat zien wat verborgen is nl.

mmn

Belezen gebruiker
wat een dingen zeg rond de 400 mics :openmouth:
gewoon een stuk afknippen en onder je tong leggen :openmouth: :hearteyes:

mmn

Belezen gebruiker
betaal je daar dan ook bijvoorbeeld meer voor .
als je bv voor 100 ug 5 euro betaald
betaal je dan voor 400 ug 20 euro of niet ? :confused:

Bovenaan