Albert Hofmannetjes

azgaza

Badass junkie
Ik heb 1/3 maya zegel naar het lab laten sturen. Wordt gratis getest trouwens omdat ik een vragenlijst invulde over gebruik. Zegt natuurlijk weinig over de sterkte van de hele zegel, maar ik wil geen hele maya kwijt, en wel geteste zegels.

azgaza

Badass junkie
lysergine25 zei:
ja maar als je een derde inlevert is je gemiddelde nog slechter ...

:hearteyes:

extra zonde of niet ?

:wink:

Ik vond een halve een prima trip op een feestje; ik ga er morgen eentje thuisnemen en bewaar de 2/3 voor op een feestje. En dan is het op. Ik had alleen tot 20 uur na inname nog visuals dus ik wil even bevestigen dat er echt 100% zeker LSD op zit, en niet iets engs als DOB ofzo.
Al kan dat bijna niet door ten eerste de zeldzaamheid van DOB, de smaakloze zegels, de inslag tijd van slechts 15 minuten..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
dob is in ieder geval nog drugs ..... antropine niet.

Ik zou wel een velletje DOB willen hebben op voorraad in la collectiones....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Tijdelijke even uit de lucht ...... er is onduidelijkheid over hoe en wat.

1 ding is zeker er zat niets op ik heb er 2 genomen vanochtend om 06.00 am.

Tot nader bericht geef ik de topic starter het voordeel van de twijfel.

:hearteyes:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
azgaza zei:
Inderdaad wel te verwachten. Dan vraag ik me toch wel af waarom nou eigenlijk.
"He's a fountain of misplaced rage. Name your cliche; Mother held him too much or not enough,
last picked at kickball, late night sneaky uncle, whatever."

- Steve Buscemi as Garland Greene (Con Air)

Santatrip

Belezen gebruiker
Vond het ook al aardig verdacht...mijn eerste keer alice waren hofmanns anniversary (weet niet waar pr knakker het over had) maar een halve was echt goed te doen. 1e 2uur beetje verwarrend maar daarna super helder en alleen maar super gave visuals. Kan ze binnenkort weer krijgen :P :hearteyes:

Enne...wat een halve die prof..!

:wave:

Osi`

Bewuste gebruiker
héhé, heb binnenkort ook hoffmannekes. Hopelijk zijn ze goed en laat een halfje me ook trippen.

Rond de hoeveel ug zit een hoffman zegel eigenlijk? Natuurlijk wetek dat ge ook niet de echte kunt hebben ofzo, maar zo'n schatting?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Osi` zei:
héhé, heb binnenkort ook hoffmannekes. Hopelijk zijn ze goed en laat een halfje me ook trippen.

Rond de hoeveel ug zit een hoffman zegel eigenlijk? Natuurlijk wetek dat ge ook niet de echte kunt hebben ofzo, maar zo'n schatting?

0-200 mics ? laat het gewoon testen, das goed voor iedereen.

Stonie

mmn

Belezen gebruiker
dat denk ik ook ja denk je dat je bezig bent, zegt je vrouw je doet helemaal niks :wave:

azgaza

Badass junkie
lucifer in the sky zei:
haha sex op lsd :grin:
nog niet geprobeert, maar volgens mij ben je zodanig in je zelf bezeg. dat je er niet aant denkt dat je moet neuken.

Dat is niet waar hoor; sex op LSD werkt prima als je het op de juiste timing van je trip uitvoert. Beetje aan het eind van het plateau maar als het effect nog vrij sterk aanwezig is; dat is de beste tijd om het te doen, dan gaat dat meestal wel.

Osi`

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Osi` zei:

0-200 mics ? laat het gewoon testen, das goed voor iedereen.

Stonie
Mja, ik koop niet zo groot in hé. Dus kneem liever gewoon een halfje om te zien hoe ze werken ipv 10 euro verliezen voor een zegeltje. Ben ook belg, dus zo makkelijk zal het jammer genoeg niet gaan (geen vervoer ..)

ma kom, als da rond de zoveel is, benk wel tevreden.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Tot nu een paar valse loze lege beloftes die de lege zegels moesten vervangen voor echte zegels. Echt een poepprater, waar je de hele dag op wacht. Dus tot nu toe allemaal poep die zegels van Xavier net zoals zijn beloftes. (hij zegt een hippy te zijn met waardes en normen)

:mrgreen:

Nieuwe dag nieuwe kansen ik hoor van Armani7 a.k.a SugarDaddy dat ie nu op het rechte pad is en vergifennis zoekt bij dit forum voor zijn oplichterspraktijken 100% suger Cane. Eerst bewijzen dat die meid iets positiefs heeft te vertellen over jou. Dan gaan we stemmen of jij in ere herstelt zou mogen / kunnen worden.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Professor Xavier is gewoon een trailertrash amateur oplichtertje kruimeldiefje .. lowlife scumbag !! Hij praat echt alleen maar diarree en poep een ware loser dus .. een schande voor het land. Dus ontmoet je iemand met 5 letters tussen de knokkels dan weet je het .. oplichtertje.

Pikachu

Wijs gebruiker
Laat maar staan, dan kunnen meer mensen het lezen. Lijkt me wel handig als je van plan bent wat LSD te kopen van iemand die dit uiterlijke kenmerk heeft.

Al wordt er maar één persoon behoed om in de toekomst zegels van hem te kopen is het al de moeite waard geweest.

azgaza

Badass junkie
Pikachu zei:
Laat maar staan, dan kunnen meer mensen het lezen. Lijkt me wel handig als je van plan bent wat LSD te kopen van iemand die dit uiterlijke kenmerk heeft.

Al wordt er maar één persoon behoed om in de toekomst zegels van hem te kopen is het al de moeite waard geweest.

Dat is waar ja, mischien is het inderdaad geen slecht idee het hier te laten staan.

azgaza

Badass junkie
Ik postte hier eerder in dit topic dat ik 1/3e maya naar een testpunt ging brengen om uit te sluiten dat er iets anders op zou zitten en het resultaat bevalt me:
Ze hebben op aanwezigheid van LSD en DOx getest, en géén DOx gevonden, en wél LSD gevonden. Op de sterkte hebben ze, op mijn aanvraag, niet getest. Ik hoef namelijk toch niet te weten hoeveel er op zit, alleen wát er op zit. En er zit dus toch LSD op, ondanks de superlange trips. LSD kan dus superlange trips geven. Fijn om het zeker te weten.

J0rrit

Badass junkie
Ik heb een vraag en aangezien blotters geen pillen zijn kan ik deze misschien best stellen.

Iedereen kent misschien wel die trips met die berg erop en een fiets ervoor, zijn dit hoffmannetjes?

IK heb de variant met een groene berg en fiets ervoor, en met het nummer 100 aan de zijkant als ik het goed heb ( ik weet natuurlijk niet hoe het hele vel eruit ziet ). Maar zijn dit dus hoffmannetjes? En kan ik er vanuit gaan dat de verschillende tripjes van het vel van dat vel komen ( heb ze bij dezelfde dealer gekocht nbamelijk ). Heb er 1tje laten testen namelijk op 95 microgram, maar heb ze zelf nog nooit gehad, maar hoor van mensen dat ze echt een stuk beter zijn dan shivas bijvoorbeeld, terwijl ik 1 shiva ook heb getest op 105 microgram.

azgaza

Badass junkie
Dat zijn de hofmanns zoals ik ze ken ja, en ik zou het wel geloven als ze rond de 100 ug liggen.

Djo

Badass junkie
Ellesdee zei:
Osi` zei:
héhé, heb binnenkort ook hoffmannekes
ik las: hoffmannseks

Lol! Ik dus ook! (aldus ik een paar maanden later! :grin:)

Ik had een half jaartje geleden ook hoffmannetjes, die waren echt heerlijk. Maar dit is dan wel weer een andere als die de topicstarter had, maar wel had ik van 2 een giga sterk effect.
Maar ja, mij gaat het niet op de sterke, als ik maar goed en lang trip, dan is het goed! :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
topic starter Prof Xavier is een oplichter .........

een vuile ripper ...

een kampertje ....

een stuk stront .....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Deze oplichter is ook actief op PartyFlock dus wees op je hoede.
De ploert woont in Woerden ..... heeft 4 tattoos op zijn knokkels.

Bovenaan