Proffesor Xavier
Experimenterende gebruiker
Het is goed
Proffesor Xavier zei:Het is goed
lysergine25 zei:ja maar als je een derde inlevert is je gemiddelde nog slechter ...
![]()
extra zonde of niet ?
![]()
"He's a fountain of misplaced rage. Name your cliche; Mother held him too much or not enough,azgaza zei:Inderdaad wel te verwachten. Dan vraag ik me toch wel af waarom nou eigenlijk.

ik las: hoffmannseksOsi` zei:héhé, heb binnenkort ook hoffmannekes
nuja, dat wille we allemaal niet.Ellesdee zei:ik las: hoffmannseksOsi` zei:héhé, heb binnenkort ook hoffmannekes
Osi` zei:nuja, dat wille we allemaal niet.Ellesdee zei:ik las: hoffmannseksOsi` zei:héhé, heb binnenkort ook hoffmannekes![]()

Osi` zei:héhé, heb binnenkort ook hoffmannekes. Hopelijk zijn ze goed en laat een halfje me ook trippen.
Rond de hoeveel ug zit een hoffman zegel eigenlijk? Natuurlijk wetek dat ge ook niet de echte kunt hebben ofzo, maar zo'n schatting?
Ellesdee zei:Osi` zei:nuja, dat wille we allemaal niet.Ellesdee zei:ik las: hoffmannseksOsi` zei:héhé, heb binnenkort ook hoffmannekes![]()
![]()

lucifer in the sky zei:haha sex op lsd![]()
nog niet geprobeert, maar volgens mij ben je zodanig in je zelf bezeg. dat je er niet aant denkt dat je moet neuken.
Mja, ik koop niet zo groot in hé. Dus kneem liever gewoon een halfje om te zien hoe ze werken ipv 10 euro verliezen voor een zegeltje. Ben ook belg, dus zo makkelijk zal het jammer genoeg niet gaan (geen vervoer ..)lysergine25 zei:Osi` zei:héhé, heb binnenkort ook hoffmannekes. Hopelijk zijn ze goed en laat een halfje me ook trippen.
Rond de hoeveel ug zit een hoffman zegel eigenlijk? Natuurlijk wetek dat ge ook niet de echte kunt hebben ofzo, maar zo'n schatting?
0-200 mics ? laat het gewoon testen, das goed voor iedereen.
Stonie

Dumpy zei:naja.. je hebt nu wel een leeg vel voor aan je muur
Pikachu zei:Laat maar staan, dan kunnen meer mensen het lezen. Lijkt me wel handig als je van plan bent wat LSD te kopen van iemand die dit uiterlijke kenmerk heeft.
Al wordt er maar één persoon behoed om in de toekomst zegels van hem te kopen is het al de moeite waard geweest.
Dan moet 'ie 6 vingers hebben?lysergine25 zei:Dus ontmoet je iemand met 5 letters tussen de knokkels dan weet je het .. oplichtertje.
lucifer in the sky zei:je kunt het opzoeken op www.google.be
mr voor even op je vraag te antwoorden, ja dat zijn hofmannetjes 1943 dacht ik.
Ellesdee zei:ik las: hoffmannseksOsi` zei:héhé, heb binnenkort ook hoffmannekes