Alcohol drinken i.c.m. Coke

genk123

Belezen gebruiker
Iedereen weet dat je van coke een nuchter gevoel krijgt en hierdoor alcohol kan blijven drinken. Ik drink zelf dan altijd boven mijn gemiddelde, als ik dan geen coke zou gebruiken zou ik behoorlijk zat worden. Tot hoeverre is dit eigenlijk gevaarlijk? Want je bent natuurlijk niet nuchter en daardoor drink je eigenlijk meer dan dat je aan kan. Maar kan dit ook echt gevaarlijk zijn? Ondanks dat de combinatie niet gezond is.

KetaKech

Belezen gebruiker
Alcohol is een belasting op je lichaam en hersenen. Hoe meer alcohol je drinkt, hoe meer je je lichaam en hersenen belast. Coke, wat ook belastend voor je lichaam en hersenen is, voegt hier alleen maar extra belasting aan toe. Dit kan zeker heel gevaarlijk zijn. Zoek maar eens op "spuiten en slikken coke". Dan vind je zon filmpje waarin jan steen coke en drank gaat mixen, terwijl ze zijn hartslag meten. Daarin zie je hoe gevaarlijk die waardes wel niet zijn...

Daarnaast kan de alcohol ineens hard inslaan wanneer coke uitwerkt. Hierdoor kunnen mensen ineens out gaan, waardoor ze hun hoofd kunnen stoten oid.

Deze combi kan dus zeker heel gevaarlijk zijn!

genk123

Belezen gebruiker
Alcohol is een belasting op je lichaam en hersenen. Hoe meer alcohol je drinkt, hoe meer je je lichaam en hersenen belast. Coke, wat ook belastend voor je lichaam en hersenen is, voegt hier alleen maar extra belasting aan toe. Dit kan zeker heel gevaarlijk zijn. Zoek maar eens op "spuiten en slikken coke". Dan vind je zon filmpje waarin jan steen coke en drank gaat mixen, terwijl ze zijn hartslag meten. Daarin zie je hoe gevaarlijk die waardes wel niet zijn...

Daarnaast kan de alcohol ineens hard inslaan wanneer coke uitwerkt. Hierdoor kunnen mensen ineens out gaan, waardoor ze hun hoofd kunnen stoten oid.

Deze combi kan dus zeker heel gevaarlijk zijn!

Ik heb het filmpje van Jan bekeken en de waardes liegen er niet om. Ik schrik hier ook wel een beetje van. Tevens valt het mij wel op dat hij eerst heel veel drinkt tot dat hij echt dronken is. Daarna snuift hij ineens gigantisch veel in mijn ogen. Zelf gaat dit bij mij echt gecombineerd dus niet wanneer ik pas echt dronken ben. Ook pak ik meerdere keren per avond bij maar dan in kleine hoeveelheden. Qua schadelijk zal dit niet beter zijn denk ik? Wel verwacht ik dat jan in het filmpje hierdoor misselijk is geworden. Ik ben benieuwd hoe andere dit zien.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@genk123
Gelijkopgaand punteren en n biertje drinken heeft hier ook de voorkeur. En ik probeer bewust het drinktempo laag te houden, dat je zowat onbeperkt KAN zuipen met uppers wil niet zeggen dat je dat ook maar meteen moet.

Ik ga even naar het filmpje kijken :)

edit;
Lol, zo moet je het dus niet doen nee.

Laatst bewerkt:

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Iedereen weet dat je van coke een nuchter gevoel krijgt en hierdoor alcohol kan blijven drinken. Ik drink zelf dan altijd boven mijn gemiddelde, als ik dan geen coke zou gebruiken zou ik behoorlijk zat worden. Tot hoeverre is dit eigenlijk gevaarlijk? Want je bent natuurlijk niet nuchter en daardoor drink je eigenlijk meer dan dat je aan kan. Maar kan dit ook echt gevaarlijk zijn? Ondanks dat de combinatie niet gezond is.
Heb je dit niet al eens eerder gevraagd? Niet zozeer over de combi coke en alcohol, meer over de hoeveelheid dude.
Kijk naar je alcohol gebruik en leer er iets van, je bent nu aan het combineren en daardoor meer verslavende verbindingen aan het aanleggen. Stop jezelf, desnoods met hulp. Tijd om met de billen bloot te gaan denk ik.

Are you prepared?

Prison

Bewuste gebruiker
Hahaha, dat filmpje van Jan. Dit is alsof je gaat schaatsen om 0,5 cm ijs, er doorheen zakt en dan zegt schaatsen en ijs gaan niet samen.

genk123

Belezen gebruiker
O ja, en als je dan toch met de billen bloot gaat?
https://drugsforum.nl/threads/is-dit-normaal.64308/#post-1292692

Alcohol is een killer @genk123 , laat u niet vangen astublief

Thanks. Maar ik weet het, ben hier zeker van bewust. Ik maak tegenwoordig gewoon hele duidelijke afspraken met mezelf. Mocht ik dan de afspraken toch overtreden, dan laat ik nog meer tijd tussen mijn gebruik en in mindere hoeveelheden. Ik ben een beetje aan het stoeien om mijn gebruik in de hand te houden. Met als doel om weer een normale gebruiker te worden die er niet van afhankelijk is en geen spijt meer krijgt met wat ik gedaan heb.

Evilcoffee69

Experimenterende gebruiker
Dit topic is best oud, maar ik had toch graag even wat toegevoegd: Ik heb wel eens gehoord dat cocaïne en alcohol een chemische reactie doen in je bloed, waardoor een nieuwe stof gevormd wordt: cocaethyl. Lijkt me ergens logisch dat die stoffen reageren, anders zou je onder deze combinatie ook niet zo nuchter blijven?

Cocaethyl schijnt, zo ging het verhaal, dus nog gevaarlijker te zijn dan coke of alcohol apart. Alleen … Bij mijn weten gebruiken best VEEL mensen deze twee stoffen samen? En regelmatig in redelijk grote hoeveelheden ook? Of dat dan echt ZO gevaarlijk is … ?

L

Lid 147000

Gast
Inderdaad, coke en alcohol wordt "coca-ethyleen" in je lichaam.
En dat werkt versterkend en langduriger.

Bij veel gebruik krijgt je lever het zwaar!

WAZA

Belezen gebruiker
gevaarlijk klote combo, je zit zo op 200-300 hartslagen per minuut , gevaarlijke kut combo is het

Neorej

Newbie
Ik doe dit echt nooit!! Gewoon coke en een flesje water / ander lekker drinken! Maar nooit geen alcohol! Is een verslavende en gevaarlijke combi

L

Lid 147000

Gast
gevaarlijk klote combo, je zit zo op 200-300 hartslagen per minuut , gevaarlijke kut combo is het

Woow 300 ? Lijkt wel terror! 300 BPM.
Heb je dat zelfondervonden?!
Ik weet dat sporters en bij hele diepe inspanning die hun leveren
hun tijdelijk wel 200 - 240 bij aantikt als piek.

Ik heb wel is zo,n hartslagmeter gebruikt om te kijken tijdens coke gebruik.
Dat was zo'n band die om je borst gaat en je op laptop het grafiekje ziet.
Maar ik kreeg het net boven de 200 na wat lijnen om de 5 min.
Omdat ik ook geen inspanning leverde en gewoon op de bank zat
was het allemaal nietzo intressant bij mij.

Karentje

Belezen gebruiker
Ik had laatst op een fuif een beetje cocaïne gesnoven (100mg per keer). Maar ik had de indruk dat het pas begon in te slaan nadat ik er alcohol bij had gedronken. Dan pas werd ik overmoedig en ervaarde ik euforie. Nu vraag ik me af of ik zonder die alcohol dezelfde high had kunnen ervaren of dat het juist noodzakelijk was om me zo te voelen. Met andere woorden: is de high met cocaine/alcohol totaal anders dan alleen cocaïne?

WAZA

Belezen gebruiker
Woow 300 ? Lijkt wel terror! 300 BPM.
Heb je dat zelfondervonden?!
Ik weet dat sporters en bij hele diepe inspanning die hun leveren
hun tijdelijk wel 200 - 240 bij aantikt als piek.

Ik heb wel is zo,n hartslagmeter gebruikt om te kijken tijdens coke gebruik.
Dat was zo'n band die om je borst gaat en je op laptop het grafiekje ziet.
Maar ik kreeg het net boven de 200 na wat lijnen om de 5 min.
Omdat ik ook geen inspanning leverde en gewoon op de bank zat
was het allemaal nietzo intressant bij mij.

appeltje eitje op boven de 200 te gaan zonder inspanning als je stil zit...... dan kan je hart makkelijk hogere slagen behalen.

Bovenaan