Alcohol en agressie

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Goh, wat was er weer een leuk en gezellig sfeertje in de Amsterdamse binnenstad tijdens de jaarwisseling..... NOT!!!

Erger je ook zo aan het feit dat alcohol en agressie altijd weer zo "leuk" met elkaar hand in hand gaan?

jasper

Wijs gebruiker
ik keur het niet goed maar het hoort er nu eenmaal bij. voel mezelf ook veel agressiever worden als ik gedronken heb

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik liep in mn paddotripje via de stad naar huis. Heb me doodgeslachen om al die doorgedraaide debielen sochtends om half7 :mrgreen: .

Maarjah ze kunnen idd je avond goed verpesten daar ben ik het mee eens. Beetje jammer alleen dat je er geen zak aan kan doen :wave:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Echt he, beter er maar om lachen want het is om te huilen soms. Vooral op de Neude lopen al die sneue lui rond, gegarandeerd opstootjes iedere zaterdagnacht.

Maarre, jij paddotript nog om half 7 s'ochtens? Had je geen tijd voor een ander moment? Of vind je het fijner om het zo laat te doen? Nog nooit geprobeert namelijk, het heeft niet echt veel voordelen lijkt mij maar ik ben wel benieuwd naar je ervaring :wave:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik was eerst naar een feestje, vervolgens om 3uur met wat maten bij iemand thuis geweest en toen lekker gepaddod :)

Stelde overigens niet gheel veel voor :P

Jeller

Badass junkie
da vind ik ook kut aan alcohol.. kheb er zelf nie echt last van of ikan me toch voldoende beheersen, maar sommige mensen zouden beter nie drinken om die reden..

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Getver ja, daarom ben ik ook echt afgeknapt op de alcohol... het is echt een sfeerverzieker. Zelfs als het niet echt komt tot vechten, dan nog voel je die doorgedraaide sfeer... Hier in de stad valt het meestal wel mee, maar als er een belangrijke voetbalwedstrijd is, dan ga ik echt de stad niet in... Too much testosteron!! :angry:

azgaza

Badass junkie
Ik merkte er met oud en nieuw alvast niks van, waar ik kwam was iedereen vrolijk gezellig omval dronken. Dat is trouwens haast altijd zo. Ik ga ook niet uit op normale plekken en mijn vrienden zijn niet agressief in een kamer met alleen andere vrienden, dat is ook de enige gelegenheid waar ik echt wil drinken, er zijn ook redenen waarom ik niet meer in café's kom en ja; agressiviteit is er een van. Verder ngo mensen die op je gaan leunen terwijl je ze niet kent omdat ze niet meer kunnen staan, en als je dan weg stapt en ze vallen om gaan ze schreeuwen en dat soort vervelende dingen.

Ik drink liever afgezonder met mijn beste vrienden; dan ben ik verzekerd ervan het leuk wordt.

Eckster C

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Goh, wat was er weer een leuk en gezellig sfeertje in de Amsterdamse binnenstad tijdens de jaarwisseling..... NOT!!!

Erger je ook zo aan het feit dat alcohol en agressie altijd weer zo "leuk" met elkaar hand in hand gaan?

Zwijg me ervan ik heb altijd last met die zuipende zwervers aan Brussel zuid...

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Alcohol roept bij aardig wat mensen wel agressie op volgens mij, ik merk dat de agressie sneller word getriggerd als iemand geeft gezopen...

edwin__

Belezen gebruiker
Adrenochroom zei:
Heerlijk om het drugsgebruik van de mainstream af te kraken, we houden elkaar zo wel goed in balans he :mrgreen:

Adreno

hehe :P wel hipocriet om nou te gaan roepen dat mensen bevooroordeelt zijn als ze bijvoorbaat al roepen dat drugs slecht is :) .

ik vind alch. eigelijk best kutspul, je kunt jezelf wel in de hand houden maar als je objectief naar gedrag van beschonken mensen kijkt is dit best storend. je word overmoedig en zult je in het verkeer gaan mengen. ook ligt de inwerking erg gevoelig. als je een borrel drinkt zal dit pas na een kwartier inslaan. in dat kwartier kunnen er al weer makkelijk 2 doorheen. het valt dus wel perfect te dosseren maar dat vraag ook al 3 jaar ervaring (in mijn geval dan). als je tever gaat zullen anderen daar het meest last van hebben. en het stomste is nog wel dat we dit goedkeuren :angry: .
sorry voor deze halve zinnen ben een beetje te stoned. :wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Met de jaarwisseling heb ik onder invloed van lsd naar een heleboel dronken mensen mogen kijken en dat was werkelijk briljant. Vooral als ik heel dichtbij stond keek ik dwars door ze heen, wat waren die mensen ontzettend nep zeg! Er was ook zo'n patser bij die blijkbaar absoluut niet tegen alcohol kon en toch voor een partij sensatie zorgde! Als ik het goed begrepen heb, nam hij die avond een opmerking van iemand verkeerd op en is daar de hele nacht over blijven doorrazen. Nadat ik hem rustig vertelde dat een paar uurtjes slaap misschien wel de oplossing zou zijn voor zn problemen, begon de hufter ineens tegen mij. Ik zou stoer doen en hij hoefde niets te pikken van zo'n 15 jarig opdondertje (ik ben over 3 maanden 21, dankjewel). Wel leuk dat hij nog geen half uur later naar huis is gegaan.

Jeller

Badass junkie
veel mensen zeggen dat alcohol een sfeerverzieker is, dat ga ik nie tegenspreken, maar het is ook een sfeermaker, da kunt ge nie ontkennen.. daarbij die agressie hangt ook veel van de omgeving af e.. op goa wordt er ook genoeg alcohol gezopen en daar wordt er zelden gevochten

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ze pisten altijd bij mijn vorige huis tegen de voordeur aan... tot ik een elekctrische vliegenmepper had ontleed, de ene kant onder de mat. en de andere kant langs de tochtstrip... 5 zeikers, 6 schokken. :grin: :grin:

Was toch een huurhuisje, waar ik uit ging.

maar toch nog nooit zoveel lol beleefd, door mensen te kijken die tegen je voordeur pissen ( ja er zat aan beide kanten een muurtje. waarom weet ik niet, en mochten niet weg van de woningbouwvereniging) Ik had er zelfs eentje gesloopt, met oud en nieuw, die hadden ze gewoon weer teruggemetseld. een maand later

jasper

Wijs gebruiker
whaha :mrgreen: :mrgreen:
hier lig ik echt neer mee :grin:
groot gelijk heb je loadrunner, wie niet horen wilt moet voelen

jasper

Wijs gebruiker
ben (al vind ik het zelf :mrgreen: ) heel leuk als ik dronken ben :) ik praat met iedereen over alles en nog wat, ben heel vrolijk, barst van het zelfvertrouwen en je grenzen zijn op een laag pitje maar als er iemand men bier in de kroeg omstoot zonder zijn excuses aan te bieden, kijk ik ze al meteen wat aan of als ze ruzie zoeken met een maat van me of een maat betrokken is bij een ruzie sta ik er als de kippen bij en dan begint de woede te koken of als ze een vriendin oneervol behandelen (op haar kont slage etc) kan ik ook niet tegen als ik in een dronken bui ben.

Willemijn

Bewuste gebruiker
als ik een fles malibu op heb (20%) wel dan voel ik me alles behalve agressief , integendeel , ik loop een beetje scheef en ben zo lam als wat :beer: Hmmm heerlijk :beer:

Emo

Bewuste gebruiker
bartreligion zei:
Dan moet je eens alcohol met coke mengen. :cry:

Praat me dr niet van ! 1 van de vele redenen waarom ik mijn alcohol consumptie binnen te perken houdt en coke voor mij verleden tijd is :wink:

esmee

Belezen gebruiker
Heel irritant ja.
Sta je net lekker los te gaan op een feest of in een discotheek,
helemaal naar je zin, moet er weer zonodig geknokt worden.
Vooral dat "haantjesgedrag" :smilingimp:
En het vervelende is dat mijn eigen ventje er soms ook aan mee doet :angry:

raizeredge

Wijs gebruiker
heb het erg gehad dat ik elke week ruzie had maar ik ben tot inkeer gekomen al bijna een jaar jaar geen ruzie meer gehad tijdens uitgaan

esmee

Belezen gebruiker
Dat maakt het er ook veel gezelliger op toch? :)
Eindigt je avond ook niet zo chaotisch (vind ik dan).

Priempje

Newbie
Er zijn hier in de stad (Groningen) ook een aantal kroegen waar er elke zaterdag avond weer opstandjes zijn waar politie aan te pas moet komen, dit zijn dan ook de kroegen die ik graag met minstens 1 huizenblok omwijk als ik weer eens in een xtc trip door de stad loop.
Vind het toch vrij jammer dat dit altijd weer zo moet gaan, mensen met te veel alcohol op die ruzie zoeken met willekeurige passanten, als je weet dat je agressief word van drank, drink dan gewoon niet.

]-[IG]-[

Experimenterende gebruiker
Ik word niet agressief van alcohol maar ik ben van nature eigenlijk ook niet agressief. Wel vind ik het met alcohol op veel leuker om een beetje rond te hangen bij de rellen. :confused:

deadlock

Badass junkie
Helaas kunnen mensen zich met alcohol op slecht beheersen en het zijn er altijd een paar die het verstieren voor iedereen. Ik roep de politie op om een trap-op-kaak beleid te gaan voeren.

er zijn mensen die agressief worden van alcohol
maar aan de buitenkant wet je niet altijd of er niet meer is
wellicht gebruiken ze medicatie of andere middelen

Kaoutar

Experimenterende gebruiker
Re:

willem tel zei:
er zijn mensen die agressief worden van alcohol
maar aan de buitenkant wet je niet altijd of er niet meer is
wellicht gebruiken ze medicatie of andere middelen

En dan moeten ze niet zo stom zijn om alcohol te gebruiken,. doh

Bovenaan