Alcohol en feesten

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Ik ga naar een hardcore feest binnenkort, ik wou eerst een pilletje, dat is dan 5 maanden geleden maar ik doe het toch niet, ik doe dat in maart bij een groter feest denk ik.

Nu wil ik dus gewoon gaan zuipen, ik dacht eerst aan wat biertjes maar een maat wil is een sterke drank proberen, ik heb dat 1 keer gedaan en na 5 slokken was ik goed dronken maar weet niet meer hoe dat heet. Nu is me vraag wat drinken jullie met een feest?

Ik ga trouwens voordrinken omdat het zuipen niet te betalen is, het scheelt je zo 5 euro per biertje waarschijnlijk.

Ik weet niet of ik het goed heb geplaatsd ik zat te twijfelen tussen hier en feesten en uitgaan maar het gaat om allebij de onderwerpen.

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Rotterdam-gabber zei:
Nu wil ik dus gewoon gaan zuipen, ik dacht eerst aan wat biertjes maar een maat wil is een sterke drank proberen, ik heb dat 1 keer gedaan en na 5 slokken was ik goed dronken

Amateur!

Zuipen vind ik persoonlijk beter voor een feest dan XTC, maar voor een hardcore party zou ik toch voor die pil gaan als ik jou was.. :sunglasses:

SperSIZEboon

Badass junkie
scheelt 5 euro per biertje? kweenie naar wat voor hardcorefeesten jij gaat maar ik betaal nooit zoveel voor mn biertje

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
SperSIZEboon zei:
scheelt 5 euro per biertje? kweenie naar wat voor hardcorefeesten jij gaat maar ik betaal nooit zoveel voor mn biertje

Typfoutje dan, maar een biertje is al gauw 4/5 euro hoor.

Kees Klapkaak zei:
Rotterdam-gabber zei:
Nu wil ik dus gewoon gaan zuipen, ik dacht eerst aan wat biertjes maar een maat wil is een sterke drank proberen, ik heb dat 1 keer gedaan en na 5 slokken was ik goed dronken

Amateur!

Zuipen vind ik persoonlijk beter voor een feest dan XTC, maar voor een hardcore party zou ik toch voor die pil gaan als ik jou was.. :sunglasses:

Hoezo nou weer amateur!?
Was me eerste keer en ik dronk het achter elkaar en het al een joint daarvoor en daarna op en het was een hoge percentage alcohol. En ik ga niet voor pilletjes omdat ik dat niet mag en niet halfwaus thuis wil komen, mag ook niet wegblijven de volgende dag, volgende keer mag ik dat wel maar ik moet vertrouwen even terug winnen bij mij ouders en als ik halfwaus thuis kom kan ik weer opnieuw beginnen. En het moeilijk wordt aan eentje te komen want ik heb al me drugsdealers uit me telefoon en msn gepleurd. Tuurlijk heb ik veel liever wat snoepie's op een hardcore party!

cropp

Badass junkie
ik zou ook voor een pil gaan, anders word het wel een heel duur grapje denk ik, als je zat naar huis toe wilt.

je kunt het ook wat rustiger aan doen met de pillen, en daarna nog wat bier drinken, sta je niet zo strak, kun je ook nog zuipen en genoeg energie om te feesten

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Ik wil inderdaad een snoepie nemen maar voordat ik dat doe wil ik graag antwoord hierop,
Want dit is echt het enigste waar ik over zit.

Het is nu 5 maanden geleden dat ik XTC heb genomen en ben een week 16 als ik naar een hardcore feesie ga, heb nu 2 maanden niks meer gebruikt op af en toe een biertje en 1 joint na. Maar ik wil dus een snoepie nemen (Een halve maar), omdat ik gelijk thuis moet komen dit keer zou het 10 uur na inname zijn, dan zijn mijn ouders wakker en komen ongetwijfeld even kijken hoe het met me gaat, ik niks gebruikt heb en hoe het was.

Nu was me vraag ben ik dan weer goed nuchter, niet dat ik nog beetje kauwend, strakke kaken, grote ogen/pupillen, vaag praten of weet ik het wat ik dan nog heb?
Ik wil niet halfwaus zijn dan want dan mag ik heel lang niet meer weg of vertrouw ze me niet meer als ik uit ga.

Ik hoop op serieuze reactie's en niet dat het slecht is voor een 16-jarige want dat weet ik.

Flameon

Badass junkie
Wil je zuipen op een feest, ok kan ik me indenken. Maar doe het aub niet met sterke drank!
De kans is vrij groot dat je feest niet lang duurt met sterke drank. En als je bier gebruikt doe het dan ook met mate!

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Flameon zei:
Wil je zuipen op een feest, ok kan ik me indenken. Maar doe het aub niet met sterke drank!
De kans is vrij groot dat je feest niet lang duurt met sterke drank. En als je bier gebruikt doe het dan ook met mate!

Ja ik wil eigenlijk een pilletje maar zit nog steeds te twijfelen enkel om dat me ouders niet verdenken, want toen ik 3 dagen geleden naar wat maten ging en thuiskwam ging ze al kijken of ik niet weer had geblowd en dat dacht ze omdat ik rode ogen had, maar was gewoon enorm moe!

Maar als ik ga zuipen ga ik inderdaad voor bier, hier in de wijk eentje, de trein een, station daar, pendelbus 1 of 2, en dan op het feest af en toe eentje pakken, met mate dus en voor het feest wat meer.

MCHZK

Belezen gebruiker
probeer op feestjes niet te veel te combineren.. ik heb al enkele keren meegemaakt dat ik bier met wijn met whisky met absinthe combineerde
1 jointje later moest ik kotsen , of werd ik ongelofelijk moe

gewoon biertjes drinken werkt het beste , of zware bieren. je kan ook altijd een klein flesje whisky of vodka binnensmokkelen of vooraf drinken , daarmee lukt het ook wel even :grin:

onthou gewoon , eenmaal je stopt met drinken zal je beginnen kateren en zal je moe beginnen worden :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De kans dat jij op dat feest toch besluit om een pilletje te nemen, wordt vele malen groter als je gaat drinken... Die combi is alleen niet zo erg aan te raden, dus je kan beter of helemaal niet naar dat feest gaan, of wel gaan en het houden bij 1 pilletje.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Gewoon lekker aantal bierties drinken van te furreuh.

En op de party gewoon je Flow onderhouden. Niet je eigen klem zuipen inderdaad.

ootje

Experimenterende gebruiker
Een voordeel is als je gaat zuipen dat je daar mate in kunt houden. XTC houdt je wel wat langer bezig en je bent denk ik goedkoper uit.

Maar als voor alcohol gaat zal ik idd het enkel bij bier of enkel bij sterke drank houden. Als je gaat combineren merk je dat de sterke drank behoorlijk aanslaat. En het is bovendien vaak duurder.

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Ik had gister weer een feesie, ik had geen drugs, was allemaal hartstikke duur want ik vorige week kon regelen, en op feesten kwam er een goedekope dealer naar me toe maar dat was pas 4 uur dus dat vond ik wat te laat, wou gewoon pitten als ik 7 uur thuis ben.

Ik heb het bij 5 biertjes gehouden over heel de feest 10 tot 6 uur, volgende maand heb ik een grote hardcore feest dan heb ik wel MDMA kristallen of snoepie's, maar dan drink je ook veel water ik denk dat je met MDMA toch wel meer kwijt ben als met bier (Als je van te voren drink en je niet klem zuip althans), en op hardcorefeesten wil ik liever enkel beetje aangeschoten zijn want dronken zijn dan is niks vind ik.

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
paulXTC zei:
Ging je naar RENG DENG DENG???

Nee helaas niet man hehe, had daar graag heen gewild en achteraf spijt dat ik toch niet ben gegaan, ik wou het lekker rustig aan doen bij DJ baard, maar dat was een kut feest, en daarna naar Zany in Outland gegaan ging wel los vooral de laatste uur met neophyte, de hele tijd rondjes gelopen en gehakt hehe, voor derrest was het veel hardstijl, ben niet zo van hardstijl maar het waren wel 1 van de beste hardstyle DJ's dus was wel ff chill.

Er zijn wel 4 maten naar reng deng deng geweest, schijnt een keiharde feest geweest te zijn he? :grin:

En ben nog geen 18, het is best een endje dus vond die risico wat te groot, maar volgens die maten had ik gewoon naar binnen gekend, helaas volgende editie ben ik er bij :rock:

geekos

Bewuste gebruiker
Ik vind het niet zo'n goed idee om op sterke drank uit te gaan, het is mss iets goedkoper dan elke keer een biertje kopen maar je bent veel te rap zat en/of moe, de avond wordt erdoor ingekort

Best is gewone pils of als je wat meer lichaamsgewicht hebt dan is uitgaan op zware bieren ook een aanrader

TrippyShit

Badass junkie
Rotterdam-gabber zei:
Ik wil inderdaad een snoepie nemen maar voordat ik dat doe wil ik graag antwoord hierop,
Want dit is echt het enigste waar ik over zit.

Het is nu 5 maanden geleden dat ik XTC heb genomen en ben een week 16 als ik naar een hardcore feesie ga, heb nu 2 maanden niks meer gebruikt op af en toe een biertje en 1 joint na. Maar ik wil dus een snoepie nemen (Een halve maar), omdat ik gelijk thuis moet komen dit keer zou het 10 uur na inname zijn, dan zijn mijn ouders wakker en komen ongetwijfeld even kijken hoe het met me gaat, ik niks gebruikt heb en hoe het was.

Nu was me vraag ben ik dan weer goed nuchter, niet dat ik nog beetje kauwend, strakke kaken, grote ogen/pupillen, vaag praten of weet ik het wat ik dan nog heb?
Ik wil niet halfwaus zijn dan want dan mag ik heel lang niet meer weg of vertrouw ze me niet meer als ik uit ga.

Ik hoop op serieuze reactie's en niet dat het slecht is voor een 16-jarige want dat weet ik.

1 halfje voor 10 hele uren uur? :P
Na een uurtje of 5 is die uitgewerkt en wil je naar huis hoor.. En als het nou eenmaal uitgewerkt is heeft het ook geen zin meer om bij te nemen uit mijn ervaring. Je zal thuiskomen met een fucked up en moe gezicht. Vast nog wel wat grotere pupillen maar je kan gewoon zeggen dat je moe bent en naar je bed gaan, dat zullen ze echt niet doorhebben. Maar een halfje van 10uur? Dan zou ik het helemaal niet doen gewoon. 4/5uur een leuk feestje en daarna ben je het zat hoor..

nicolai

Wijs gebruiker
Muah, ik kan ook makkelijk 10 uur op een halve doorgaan hoor. Natuurlijk is het wel uitgewerkt na een uurtje of 4/5, maar voor mij is dat geen probleem. Op lowlands vorig jaar nam ik ook pas een halve in de avond, elke avond, maar als die uit was gewerkt ging ik gewoon door hoor...geen luchtbed gezien.

Bovenaan