alcohol + mdma

JakobHC

Newbie
Hallo, jullie denken waarschijnlijk 'hier bestaan al honderden topics over', maar ik heb het over een specifiek geval. Vanavond oudjaar zoals jullie wel weten:tongueout:
Nu gaan we eerst eten en dan al redelijk veel drinken voor we naar het feest gaan.
Maar stel dat ik tegen dan al goed aangeschoten ben, is het dan verstandig om nog mdma te nemen? en dan daarna wat minder alcohol drinken

trippelh

Bewuste gebruiker
ieder moet doen wat hij wil maar juist door de combi alcohol (zwaar zoals jij het zegt ) en mdma komen ongelukken van .Wees verstandig en laat de mdma staan

jaapi

Belezen gebruiker
ik zou kiezen, het een, of het ander.

een of 2 glaasjes alcohol doen niet zo bijster veel kwaad, maar ik krijg niet de impressie
dat je dat vanplan was :)

zoiezo zou ik het risico niet lopen dat je avond/nacht/lichaam etc naar de klote gaat door
dat soort overduidelijk domme combinaties.

JakobHC

Newbie
Haha blij dat ik jullie raad niet heb opgevolgd, twas echt super.
alleen jammer dat de avond als het ware voorbij vliegt en je de dag erna met een soort gevoel van heimwee terug denkt aan de 'trip'!

foreverinspace

Belezen gebruiker
Denk dat dit nogal van persoon tot persoon afhangt, ik zelf heb veel alcohol/mdma/speed gemixt en ben nog nooit zo hard gegaan (positief ;D) ... heb wel af en toe eens een watertje gedronken en even afgekoeld , nu nog top maar zal morgen wel wat minder zijn... :kots:

zjimiz

Bewuste gebruiker
foreverinspace zei:
Denk dat dit nogal van persoon tot persoon afhangt, ik zelf heb veel alcohol/mdma/speed gemixt en ben nog nooit zo hard gegaan (positief ;D) ... heb wel af en toe eens een watertje gedronken en even afgekoeld , nu nog top maar zal morgen wel wat minder zijn... :kots:

tja die kater he :(

daar wordt je niet vrolijk van

de alcohol kater valt nog wel mee, hooguit een brakke dag

een dag later MDMA voelde ik me meestal nog wel lekker loomy, de 2-3 dagen erna wel een beetje lusteloos

maar ja da's nou eenmaal de keerzijde van een avondje pieken

in ieder geval succes ermee, hopelijk valt 't mee bij jou

grtn

Bovenaan