Alleen Trippen

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Thx Skippy :)

zommes zei:
Ook heb ik een keer toen ik een treinreis van 2,5 uur moest maken (alleen) de idiote ingeving gekregen om van te voren acid te nemen, zodat de trip echt een trip werd. Het had leuke en hele nare kanten, maar de extra dimensie aan het dagelijkse leven was achteraf wel mooi. (eigenlijk moet daar nog wel een tripreport van komen) Maar als je nog niet zo bekend bent met acid en sowieso niet van druktes houd , dan zou ik dat niet aanraden.

Ik kijk alvast uit naar dat tripreport :tongueout:
En bedankt om je ervaringen te delen!

psilocybine

Bewuste gebruiker
eig trip ik het liefst alleen :flushed:
mijn eerste lsd trip was alleen en ik heb daar helemaal geen spijt van :) het was een uitermaten positieve trip
maar mijn eerste paddo trip was met een vrienidin :)
het liefst gebruik ik paddo's alleen ,
en lsd hangt v,d hoeveelheid af :)
lage a milde trip met mensen of soms op een goa feest
hogere doseringen alleen ,en soms met 1 vriendin erbij :)

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
heb het al een paar keren gedaan. meestal als ik terug kom van een feestje, leg ik me in men zeteltje neer, zet muziek op, kijk trippy beelden en anime afbeeldingen en rook ik me kapot in sigaretten. Heb het ook al 2of 3 keer gedaan terwijl iedereen ging feesten en ik alleen thuiszat, maar dan is het niet echt leuk, na een feestje hebt ik nog zo de sfeer in me zitte ( en de pillen) dat maakt het echt leuk. volgende week is het carnaval bij ons en ik doe mee en zal niet nuchter zijn.... de rest kunne jullie zelf wel invullen :grin: grtzz

Jeller

Badass junkie
persoonlijk vind ik dat wel soms iets hebben die drukte.. soms heb je dan het gevoel dat je hoofd het helemaal niet meer aankan en ben je in een soort overdrive :mrgreen: klinkt raar, maar ik vind da nog leuk, is ook beetje een mentale test voor jezelf

psilocybine

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
persoonlijk vind ik dat wel soms iets hebben die drukte.. soms heb je dan het gevoel dat je hoofd het helemaal niet meer aankan en ben je in een soort overdrive :mrgreen: klinkt raar, maar ik vind da nog leuk, is ook beetje een mentale test voor jezelf
dat gevoel ken ik :wink: is ook soals je egt super leuk :mrgreen:
maar het vergroot de kans op bad gaan :(
allesinds is wel leuk voor een apparte trip :wave:

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
psilocybine zei:
Jeller zei:
dat gevoel ken ik :wink: is ook soals je egt super leuk :mrgreen:
maar het vergroot de kans op bad gaan :(
allesinds is wel leuk voor een apparte trip :wave:

Kweet het niet hoor, meestal ga ik altijd slecht door andere mensen of situaties . als ik alleen thuis zit met mezelf heb ik alles onder controle en is er eigenlijk niets wat mijn toestand kan verandere.

LiquidFantasy

Belezen gebruiker
matthijs zei:
Acid lijkt me echt ultiem op lange reizen... Elke keer als ik acid doe wou ik dat ik in een of andere goederenwaggon samen met wat ontsnapte negerslaven door Amerika toerde. :tongueout:

o ja.. daar heb ik nou nooit last van op acid :grin:

needlefreak

Bewuste gebruiker
Het liefst trip ik samen met andere mensen. Maar ik heb 's nachts eens alleen op LSD een grote wandeling gemaakt. Op het strand, langs het water. Luisteren naar de zee. :mrgreen: :hearteyes:

Qocaïne

Badass junkie
Ik zou denk ik ook het liefst met meerdere mensen trippen.
Misschien dat het allemaal met de jaren wel gaat komen, maar op dit moment liever de lsd met meerdere mensen :)

trouwens, paddo's ook :)

caballero

Newbie
alleen trippen geeft je een aparte ervaring maar let op, niet doen als je onervaren bent.
ik heb dit ooit thuis gedaan als men ouders op vakantie waren en heb ons huis op een heel aparte manier leren kennen.
dingen gevonden die ik nooit eerder tegen kwam
LSD heeft mijn visie op het leven zeker verandert

hypersnap

Bewuste gebruiker
Mijn eerste paar trippen onder LSD waren ook alleen op men kamer (wel nog geen volledige tripjes maar halve) omdat ik de omgeving het meest gewoon ben en ik moet zeggen, ik trip liever alleen dan met mensen trip omdat er dan sommige bijzitten van "eeeh, kijk zen kop nou!" en dat doet me nie techt goed :) Soms trip ik alleen en via msn of sms ofzo stuur ik elke keer hoe ik me voel en wat ik zie door naar soma en wederzijds nat. ook :)

hypersnap

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
maar als je alleen bent, dan krijg je toch geen lachkiks en dit is net zo leuk aan lsd :confused:

Jawel hoor, toen ik naar men deur keek in men bed was die wat scheef aan het trekken en terwijl lach ik daar in een bolletje met me lakken goed rond me te giechelen en beetje trille zo :grin:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik vind de lachkicks nu niet bepaald het vetste in een trip, maar leuk is het zeker. Ik heb vaker op de paddestoelen getript in m'n uppie, en m'n eerste LSD trip was in m'n eentje. Donderdag ga ik samen met nog iemand anders op de LSD.
Ik heb me niet bepaald verveeld bij die LSD trip in m'n eentje, heb eerst wat gegamed, ook veel muziek geluisterd, naar mezelf gekeken in de spiegel om te zien hoe m'n gezicht heen en weer bewoog, dingen opgeschreven die ik bedacht of meemaakte.. prima trip.

xcrement

Belezen gebruiker
heb zelf een 6tal maal alleen getript telkens met 2trips tegelijkertijd genomen (hoffmann milenium, hoffmann jubileum, hoffmann anniversary). Daar leer je jezelf echt heel goed mee kennen en vind ik toch echt aan te raden. Als je niet stevig in je schoenen staat kan je mss best wel iemand erbij hebben, maar ook al doe je het alleen, je zal er echt jezelf heel goed mee leren kennen. Je trip duurt maar enkele uurtjes, en hoe hard die uurtjes ook mogen zijn, het is toch zo snel weer voorbij. Ookal duren die uurtjes echt wel lang als je alleen bent en hard aan het trippen bent. De alleen-trips waren voor mij echt wel de leerrijkste trips die ik heb meegemaakt.

lespaul

Experimenterende gebruiker
ik vind het echt heerlijk relaxt en leerzaam om alleen te trippen.
bijna elk weekend lekker relaxt paddo's trippen op het balkon
en ook regelmatig een heledag acid trippen.

Osi`

Bewuste gebruiker
Kzou het nog niet echt durven, als ik alleen wil trippen, heb ik toch wel denk ik, enkele weken voorbereiding nodig. Ben nog altijd een beetje bang voor de trip die ik ga maken, want ik zal verrast worden, kzal niet weten wat er zal afspelen en wat ik zal zien. Natuurlijk blijf ik wel positief, maar LSD in m'n eentje .. kheb nog niet echt een bad trip gehad, mss op't nippertje na. Enja. Het komt ooit nog wel eens, want ik wil ook wel eens een heel diepe spirituele trip hebben. Gewoon in m'n huis rondwandelen en in de tuin chillen, maar kheb 2 honden, en die hebben ook eten nodig en soms janken ze of springen ze om me heen, kzal me ermee moeten bezighouden.

Atropa

Bewuste gebruiker
Niet alleen durven trippen?

Ik kan het me niet anders inbeelden, sta echt huiverig om het met iemand of anderen het te doen.

Ik had m'n eerste LSD ervaring ook alleen en afgezien van het inschenken van wat te drinken wat lastig was, had ik er het liefst niemand bij.

Zelfs met gelijkgestemde loopt de communicatie te vaak uiteen, met name bij beginners komt enthausiasme vaak voor en willen ze dat verbaal volop uiten. Lachkicks, rondlopen, ik vind 't maar niets.

Een vette dosering en alleen in alle rust zo diep mogelijk je geest induiken en mediteren maakt het effect tè hemels. Met anderen om je heen blijft deze manier op de achtergrond staan, want het contact met de omgeving wordt teveel behouden.

Maar ik wordt ook altijd heel introvert van acid. Ik kijk 8 uur lang en beleefd een complete evolutie.

Osi`

Bewuste gebruiker
mss moet ik het ook is proberen, op dit manier, want je hebt ergens wel gelijk. Zelf heb ik nog niet echt voluit van m'n trips genoten met anderen erbij.

Mss een keer alleen in m'n kamer doen, want kheb alles wat ik wil, een pc, een tv, een bed. Alleen de acid nog :tongueout:

azgaza

Badass junkie
Ik wil mijn eerste keer lsd niet alleen doen maar met iemand er bij om eraan te wennen, maar ook zeker een keer alleen proberen, gezien ik gisteravond voor het eerst haast een halve paddo trip lang alleen zat, en dat was eigenlijk gewoon fantastisch. Zo veel ideeën, zo veel tijd..
en als lsd je actiever maakt, lijkt dat me zeker leuk alleen, alles lekker uit kunnen werken.

Wel zorgen dat er altijd iemand is om op te bellen bij eenzaamheid; maar als je dat hebt, waarom zou je het dan niet eens alleen doen?

altijd alleen

helaas heb ik het altijd alleen moeten doen. Mijn vrienden zijn er niet voor te vinden helaas. Maar eigenlijk is het misschien nog best zo. Geen pottenkijkers, gewoon rustig in mijn eigen "zelf" kijken. Al heb ik wel moeilijke momenten dorgemaakt.

Solidius

Badass junkie
XTC zovaak, m'n appartement is praktisch een mini discotheek.
Lekker wausen en jointjes rollen onder het genot van minimal techno :hearteyes:

Het grootste voordeel is dat je met niemand rekening hoeft te houden.

Osi`

Bewuste gebruiker
Solidius zei:
XTC zovaak, m'n appartement is praktisch een mini discotheek.
Lekker wausen en jointjes rollen onder het genot van minimal techno :hearteyes:

Het grootste voordeel is dat je met niemand rekening hoeft te houden.
Voila en da's ook een heel groot voordeel. En daarbij zijn sommige personen gewoon irritant als ze trippen.
Nadeel is, als je slecht gaat en je kunt er niet mee omgaan .. zal het mss wel wat moeilijk gaan voor u eigen.

Hehe, kheb al aan iemand gevraagd voor de acid, em gaat zoeken. En dan als ik de acid heb, ga ik binnen 2 weken (als men ouders die zaterdag weg zijn) eens trippen.

M'n to do lijstje is toch zeker wel:
Ff wat chillen in m'n kamer, nadien mss een bad nemen (altijd al willen weten hoe het voelde water tijdens een trip, naar't schijnt zo zalig :d) en nadien mss in mijn wijk gewoon wat, rustig wandelen of de fiets pakken en gewoon m'n dorpske wa rondfietsen (met peuk in hand natuurlijk!) en heel misschien, wil ik ook de bus pakken naar de stad en dan ne kameraad opbelle en dan wss in het park chille. Maar grotendeels wil ik het wel alleen doen eigenlijk, kheb er vreet veel goedzin in :grin: en kheb nog nooit in de dag getript, altijd savonds. Mss dat het ook boeiender wordt, meer zien enzo. Who knows ..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
In je eentje trippen is fijner dan je zou denken, vind ik dan! Afgelopen 2 weekenden alleen getript en ik mag niet klagen, voel ik de behoefte om te praten, ben ik toch debiel genoeg om tegen mezelf te praten, al dan niet hardop :grin:

needlefreak

Bewuste gebruiker
'k Heb een half uurtje geleden een hele shiva zegel genomen. 'k Ben alleen thuis en ik verwacht niemand. Normaal trip ik alleen deze avond. Maar er kan nog vanalles gebeuren. 't Is dus niet gezegd dat ik heel m'n trip alleen zal zijn. Maar 'k zou het niet erg vinden. Is alweer tijdje geleden zo'n LSD trip. :hearteyes:

Osi`

Bewuste gebruiker
needlefreak zei:
'k Heb een half uurtje geleden een hele shiva zegel genomen. 'k Ben alleen thuis en ik verwacht niemand. Normaal trip ik alleen deze avond. Maar er kan nog vanalles gebeuren. 't Is dus niet gezegd dat ik heel m'n trip alleen zal zijn. Maar 'k zou het niet erg vinden. Is alweer tijdje geleden zo'n LSD trip. :hearteyes:
En? :tongueout:

Qocaïne

Badass junkie
Heb nu meerdere malen getript op de LSD.
Ben er achter gekomen dat alles wel zijn scharmes heeft...

Zo vind ik het fijn om alleen te zijn, en mezelf te verdiepen in de prachtige visuals. Alleen kan je je verhaal aan niemand kwijt.

Twee/Drie personen is misschien fijner.. Je krijgt een bepaalde band met je medetrippers, en kan alles met elkaar delen.
Iedereen komt veel aan het woord, en kan zijn ei kwijt. Je kan ook makkelijk even een momentje voor jezelf pakken.

Vier of méér personen is vaak chaotisch.. iedereen wil zijn zegje doen, maar enkele komen er simpelweg niet tussendoor.
Iedereen heeft eigen behoefte, en wil o.i.v. de LSD zijn behoeftes bevredigen. Wat tot egoïstische tafarelen kan leiden.
Verder wél altijd lachen gieren brullen, en iedereen zweeft elkaar op.
_______

Toch wil ik nog eens écht in mijn eentje trippen, omdat ik het idee heb dat ik dan beter alles in me op kan nemen. En er echt van kan genieten!

needlefreak

Bewuste gebruiker
Osi` zei:
needlefreak zei:
En? :tongueout:

'k Ben niet lang in m'n appartement gebleven. 'k Ben met zonsondergang naar het strand geweest. 'k Stond op het einde van de golfbreker naar de zee en de wolken te kijken. Prachtig gewoon. Die wolken die bewogen en die mooie kleuren in de lucht. 'k Ben toch een paar uur op het strand geweest. 'k Liep in het donker langs de zee. Toen zag ik wel rare dingen bewegen en flikkeren enzo Maar 'k voelde me super goed. 'k Ben dan nog beginnen zeveren tegen enkele gasten die ik niet kende. 'k Mocht meeroken van hun joints. Goed geamuseerd en gelachen. Terug thuis heb ik een film van Mr Bean bekeken. 'k Heb me toen echt doodgelachen! En dan verder op m'n bed liggen genieten van m'n visuele trip samen met goa psytrance muziek. Was een geslaagde LSD trip eens zonder vrienden erbij. :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dat klinkt wel erg tof! Maar ik denk dat als ik in mn eentje buiten zou trippen dat ik wel een beetje para zou worden. In m'n kamer vind ik het wel fijn, daar kunnen ook niet ineens mensen bijkomen, op straat kunnen overal mensen vandaan komen, daar kan ik echt niet tegen, het idee alleen al.. :þ

Maar ik ga het binnenkort wel "oefenen", buiten trippen waar ook mensen zijn die ik niet ken. Ik trip altijd 's avonds buiten omdat er dan minder mensen op straat zijn, maar ik wil het heel graag overdag doen, niet alleen omdat er dan veel meer kleur is, maar omdat ik ook gewoon een keer trippend mensen wil kijken (:

M'n eerste keer alleen trippen was met twee doosjes hawaïaanse paddo's en dat vond ik echt wel gezellig. Je kunt gaan en staan waar je wilt (als je alleen thuis bent tenminste) zonder je aan te hoeven trekken of je vrienden zich aan het amuseren (of bad aan het gaan) zijn en je kunt er vele speciale momenten uithalen die alleen mogelijk zijn als je alleen tript (kga er nu geen trip report van maken, doe ik later misschien wel).

M'n eerste keer LSD alleen was ook tof (m'n tripbuddy kon namelijk niet bij mij blijven slapen, dus besloten we naar huis te gaan en alleen te gaan trippen), kheb een tijdje (ik zou willen zeggen een uur en 30 min. maar m'n gevoel voor tijd was dan ook redelijk fucked up) onder de douche gestaan al trippend. Je kunt je wel voorstellen hoe verbazingwekkend (en wondermooi) dat was, en ik zou het gemist hebben mocht ik niet alleen zijn geweest.

Kzeg nu niet dat alleen trippen veel leuker is, maar het kan zeker eens een leuke afwisseling zijn, en ik vind de trips alleen ook wel wat meer diepgang vertonen (in jezelf kijken en dat soort dingen).

Als je jezelf goed in de hand kunt houden dan zou ik vast en zeker alleen trippen eens proberen. Je voelt je dan ook niet zo verplicht om te praten en er is niemand die aan je vraagt wat je ziet. In andere woorden: je kunt helemaal jezelf zijn.

Enige nadeel is wel dat je zonder vrienden die voorstellen om iets anders te gaan doen makkelijk heel de nacht naar je plafond ligt te gapen.
(Hoewel ik eerlijk gezegd ditzelfde heb meegemaakt toen we met z'n drieën waren en dat was ook wel gezellig :) )

needlefreak

Bewuste gebruiker
picklejuice zei:
kheb een tijdje (ik zou willen zeggen een uur en 30 min. maar m'n gevoel voor tijd was dan ook redelijk fucked up) onder de douche gestaan al trippend. Je kunt je wel voorstellen hoe verbazingwekkend (en wondermooi) dat was, en ik zou het gemist hebben mocht ik niet alleen zijn geweest.
Heb ik ook gedaan die avond toen ik van het strand kwam, een lange douche genomen. Zaalig! :grin:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
Heb nu meerdere malen getript op de LSD.
Ben er achter gekomen dat alles wel zijn scharmes heeft...

Zo vind ik het fijn om alleen te zijn, en mezelf te verdiepen in de prachtige visuals. Alleen kan je je verhaal aan niemand kwijt.

Twee/Drie personen is misschien fijner.. Je krijgt een bepaalde band met je medetrippers, en kan alles met elkaar delen.
Iedereen komt veel aan het woord, en kan zijn ei kwijt. Je kan ook makkelijk even een momentje voor jezelf pakken.

Vier of méér personen is vaak chaotisch.. iedereen wil zijn zegje doen, maar enkele komen er simpelweg niet tussendoor.
Iedereen heeft eigen behoefte, en wil o.i.v. de LSD zijn behoeftes bevredigen. Wat tot egoïstische tafarelen kan leiden.
Verder wél altijd lachen gieren brullen, en iedereen zweeft elkaar op.

Daar sla je de spijker op zijn kop.
Laatste alinea flashback last weekend... :beer:
Wie voelt zich schuldig? :grin:

ook al ben ik met andere mensen, k trip eigenlijk altijd alleen,
woorden klinken altijd zo onzinnig.. :P
en als je alleen bent, kun je je beter op je trip concentreren, en heel veel nadenken over vanalles en nog wat en da's altijd zo relaxt :grin:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
AcidSunshine zei:
en als je alleen bent, kun je je beter op je trip concentreren, en heel veel nadenken over vanalles en nog wat en da's altijd zo relaxt :grin:

behalve als je iets te hard aan het trippen bent, dan hoopte je maar dat er volk bij was...

BoriZ

Newbie
Ik vind alleen trippen erg fijn als ik mezelf met mezelf wil confronteren. (klinkt leuk :P )

Vaak is het wel lastiger om het echt constant naar je zin te hebben omdat je jezelf gewoon verplicht te worden geconfronteerd met datgene wat niet in balans is in jezelf. (problemen met familie, dingen die je in het dagelijksleven niet doet zoals je ze wilt doen etc.)

Persoonlijk vind ik paddo's geschikter om dit soort zaken boven water te brengen en neem ik dan ook liever LSD met 2 of 3 tripmaatjes.
Vroeger veel lachgas erbij gebruikt, maar dit ging op een gegeven moment helemaal verkeerd. Ik kwam in werelden vol demonen terecht ipv dat het een hemelse boost aan mijn trip gaf :(
(bespaar verder de details, maar ik ben nog nooit zo bang geweest als de keren dat ik deze hel dimensie betrad)

Tip: Neem een doppie GHB net nadat je je acid hebt ingenomen, dan ben je zowieso verlost van spanning die er voor kan zorgen dat je niet lekker in de trip komt.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
BoriZ zei:
Tip: Neem een doppie GHB net nadat je je acid hebt ingenomen, dan ben je zowieso verlost van spanning die er voor kan zorgen dat je niet lekker in de trip komt.

bweuik, toch geen lsd (= beste uitvinding ooit) mengen met ghb (= domste uitvinding ooit)

Bovenaan