zommes zei:Ook heb ik een keer toen ik een treinreis van 2,5 uur moest maken (alleen) de idiote ingeving gekregen om van te voren acid te nemen, zodat de trip echt een trip werd. Het had leuke en hele nare kanten, maar de extra dimensie aan het dagelijkse leven was achteraf wel mooi. (eigenlijk moet daar nog wel een tripreport van komen) Maar als je nog niet zo bekend bent met acid en sowieso niet van druktes houd , dan zou ik dat niet aanraden.
dat gevoel ken ikJeller zei:persoonlijk vind ik dat wel soms iets hebben die drukte.. soms heb je dan het gevoel dat je hoofd het helemaal niet meer aankan en ben je in een soort overdriveklinkt raar, maar ik vind da nog leuk, is ook beetje een mentale test voor jezelf

psilocybine zei:dat gevoel ken ikJeller zei:persoonlijk vind ik dat wel soms iets hebben die drukte.. soms heb je dan het gevoel dat je hoofd het helemaal niet meer aankan en ben je in een soort overdriveklinkt raar, maar ik vind da nog leuk, is ook beetje een mentale test voor jezelf
is ook soals je egt super leuk
![]()
maar het vergroot de kans op bad gaan![]()
allesinds is wel leuk voor een apparte trip![]()
matthijs zei:Acid lijkt me echt ultiem op lange reizen... Elke keer als ik acid doe wou ik dat ik in een of andere goederenwaggon samen met wat ontsnapte negerslaven door Amerika toerde.![]()
Dzy zei:Mijn eerste LSD trip was in m'n eentje.

Jeller zei:maar als je alleen bent, dan krijg je toch geen lachkiks en dit is net zo leuk aan lsd![]()
Voila en da's ook een heel groot voordeel. En daarbij zijn sommige personen gewoon irritant als ze trippen.Solidius zei:XTC zovaak, m'n appartement is praktisch een mini discotheek.
Lekker wausen en jointjes rollen onder het genot van minimal techno
Het grootste voordeel is dat je met niemand rekening hoeft te houden.
En?needlefreak zei:'k Heb een half uurtje geleden een hele shiva zegel genomen. 'k Ben alleen thuis en ik verwacht niemand. Normaal trip ik alleen deze avond. Maar er kan nog vanalles gebeuren. 't Is dus niet gezegd dat ik heel m'n trip alleen zal zijn. Maar 'k zou het niet erg vinden. Is alweer tijdje geleden zo'n LSD trip.![]()
Osi` zei:En?needlefreak zei:'k Heb een half uurtje geleden een hele shiva zegel genomen. 'k Ben alleen thuis en ik verwacht niemand. Normaal trip ik alleen deze avond. Maar er kan nog vanalles gebeuren. 't Is dus niet gezegd dat ik heel m'n trip alleen zal zijn. Maar 'k zou het niet erg vinden. Is alweer tijdje geleden zo'n LSD trip.![]()
![]()
Heb ik ook gedaan die avond toen ik van het strand kwam, een lange douche genomen. Zaalig!picklejuice zei:kheb een tijdje (ik zou willen zeggen een uur en 30 min. maar m'n gevoel voor tijd was dan ook redelijk fucked up) onder de douche gestaan al trippend. Je kunt je wel voorstellen hoe verbazingwekkend (en wondermooi) dat was, en ik zou het gemist hebben mocht ik niet alleen zijn geweest.
Qocaïne zei:Heb nu meerdere malen getript op de LSD.
Ben er achter gekomen dat alles wel zijn scharmes heeft...
Zo vind ik het fijn om alleen te zijn, en mezelf te verdiepen in de prachtige visuals. Alleen kan je je verhaal aan niemand kwijt.
Twee/Drie personen is misschien fijner.. Je krijgt een bepaalde band met je medetrippers, en kan alles met elkaar delen.
Iedereen komt veel aan het woord, en kan zijn ei kwijt. Je kan ook makkelijk even een momentje voor jezelf pakken.
Vier of méér personen is vaak chaotisch.. iedereen wil zijn zegje doen, maar enkele komen er simpelweg niet tussendoor.
Iedereen heeft eigen behoefte, en wil o.i.v. de LSD zijn behoeftes bevredigen. Wat tot egoïstische tafarelen kan leiden.
Verder wél altijd lachen gieren brullen, en iedereen zweeft elkaar op.
AcidSunshine zei:en als je alleen bent, kun je je beter op je trip concentreren, en heel veel nadenken over vanalles en nog wat en da's altijd zo relaxt![]()
BoriZ zei:Tip: Neem een doppie GHB net nadat je je acid hebt ingenomen, dan ben je zowieso verlost van spanning die er voor kan zorgen dat je niet lekker in de trip komt.