MyLittlePonyPack
DF-koning
Nou inmiddels ben ik 2 weken geleden dus in mijn eentje naar Ground Zero festival geweest. Zou eigenlijk wel eerst samen gaan maar dat werd hem toch niet. Maar bij de pendelbus raakte ik al in gesprek met een meisje waarmee ik eigenlijk de eerste uren samen mee ben opgetrokken. Alleen toen wilde ik toch wel es verder kijken dan het podium waar zij steeds wilde kijken. Dus ben ik zelf wat over het terrein gaan lopen en bij andere podia kijken.
Ik had MDMA op en heb me echt super vermaakt en heel veel contact gehad weer met andere mensen en gekletst en geknuffeld. Eerlijk gezegd vond ik die uren meer feestachtig dan toen ik nog wel samen met dat meisje was. Dus ook al was het wel gezellig met haar, ik ga eigenlijk toch liever gewoon mijn eigen gang ook. Al is het ook wel fijn om ff op iemand terug te kunnen vallen als je dat wilt.
Ik had MDMA op en heb me echt super vermaakt en heel veel contact gehad weer met andere mensen en gekletst en geknuffeld. Eerlijk gezegd vond ik die uren meer feestachtig dan toen ik nog wel samen met dat meisje was. Dus ook al was het wel gezellig met haar, ik ga eigenlijk toch liever gewoon mijn eigen gang ook. Al is het ook wel fijn om ff op iemand terug te kunnen vallen als je dat wilt.