• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

allereerste keer xtc

Afgelopen weekend heb ik voor de eerste keer xtc gebruikt op een festival..
was er al heel lang nieuwsgierig naar omdat vriendinnen en mn zus het vaker gebruiken maar had het zelf nog nooit gedaan..

Nu was ik daar met mn zus en een hele grote groep waarvan iedereen gebruikte dus vond t een mooie gelegenheid voor de 1e keer.
Kreeg eerst een kwartje (geen idee wat voor pil t precies was..zag alleen dattie groen was)
Het duurde zeker een uur voordat ik er wat van voelde en was op dat moment net met een vriendin naar de wc gelopen.. Het begon met een licht gevoel in mn hoofd, ik vond het wel een klein beetje eng omdat ik niet wist wat k moest verwachten en omdat we op dat moment niet bij de groep waren..

Snel terug naar iedereen gelopen en t wazige gevoel in mn hoofd begon af te zakken..
Terug bij de groep voelde ik me wel wat relaxter omdat iedereen gebruikte en iedereen goed op mekaar lette... Kreeg t advies gewoon lekker te gaan dansen en t over me heen te laten komen..
Dat maar gedaan en na nog een kwartiertje begon ik me zooo fijn te voelen.
Mn zus had het erover dat het in 1x in zou slaan maar dat gebeurde niet..het ging geleidelijk..

Voelde me helemaal happy en vrolijk en iedereen was lief en aanhankelijk.. Na 1,5 nog een kwartje genomen en t fijne gevoel bleef..
Ik voelde me blij en vrolijk maar niet echt verliefd zoals veel mensen zeggen. Ligt dat aan de soort pil misschien?

Weer 1,5 uur later weer een kwartje genomen en tegen t einde van de avond een halfje.. Wist niet of teveel was voor de 1e keer maar t voelde nog steeds goed dus..

Mn gevoel veranderde wel aan het eind van de avond.. Ik had het nog steeds heel erg naar mn zin maar was heel erg in mezelf gekeerd.. mensen vroegen of ik t nog wel leuk vond omdat ik blijkbaar erg sjaggie keek en weinig meer danste. Maar had t super naar mn zin. Mn zus had precies hetzelfde..

Heb de hele dag niets gegeten daar, alleen continu water gedronken. Had gewoon echt geen honger en ook geen zin om te gaan eten., zonde van de tijd die ik ook kon feesten..
Heb ook de hele dag maar 2x geplast (voordat de pil ging werken)

Toen ik thuis was heb ik nog een tosti voor mezelf gemaakt omdat ik dacht dat ik wel wat moest eten maar kreeg t gewoon niet weg.. 10 minuten gedaan over 1 hap en de rest maar in de prullenbak gegooid.

Eenmaal lekker in bed was k supermoe maar toen moest k dus elk half uur supernodig plassen. mn hele maag was ook enorm opgezwollen..

vanmorgen nog wel beetje klappertanden gevoel maar verder nergens last van...behalve t moe zijn..

over 3 weken weer een feestje..dus dan ga ik t weer doen. Maar merk nu al wel dat t gevaarlijk is in de zin dat ik het zo enorm leuk voind dat ik t snel weer wil doen!

kortom top 1e ervaring gehad. maar nog niet t gevoel gehad dat dit alles was...als k hoor hoe overweldigend sommige t vinden.. :wink:

xxx efelientje

Hee hoi,

Leuk report, alleen jammer dat het inderdaad geleidelijk kwam, als het in 1x inslaat is het nog geweldiger!

Zoals je dacht, dat er nog meer uit de xtc te halen valt, qua geluk, is naar mijn weten niet waar. Lees maar mijn tripreport, XTC op DEFQON 2011. Ik had veel genomen om weer hetzelfde mee te maken als de 1ste keer, maar dat werd niet geevenaard helaas. Ik wil je niet uit de droom halen maar dat gaat (ook volgens andere) erg moeilijk.

Ik wens je iig veel plezier over 3 weken. Ga niet (zoals ik deed) veel te veel achter elkaar nemen om dat punt te bereiken, want dat kan heel erg misgaan.

X

Kan het ook komen dat dit geleidelijk kwam omdat ik steeds een kwartje nam? Stel dat k volgende keer meteen een halfje neem dat t dan wel 'inslaat'?

urtinriZ

Belezen gebruiker
Toevallig niet dreamfields zeker? Man man wat heb ik veel muziek gemist daar, perfecte line-up maar door de triforce bleven we maar chillen, niet dat ik dat erg vond...

En jouw trip lijkt aardig op mijn eerste :) Bij mij kickte hij wel in, en aan het einde was ik ook helemaal energieloos maar vond het wel vet, gewoon omdat je zo moe bent denk ik :)

haha ja dreamfields! :) oh wat voelde ik me geweldig...zo happy.. t had voor mij nog uuuuren mogen duren!

denk ook echt continu terug aan t weekend hoe geweldig t was.....echt vreselijk saai zon normale werkdag dan weer :(

urtinriZ

Belezen gebruiker
efelientje zei:
haha ja dreamfields! :) oh wat voelde ik me geweldig...zo happy.. t had voor mij nog uuuuren mogen duren!

denk ook echt continu terug aan t weekend hoe geweldig t was.....echt vreselijk saai zon normale werkdag dan weer :(

9 uur lang in de lidl gestaan... zaterdagje was wel beter ja haha
Nog in het reuzenrad geweest terwijl je bezig was? Man dat was vet

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Hoop niet voor je dat jij diegene bent die op geenstijl.nl staat. (Onder het bericht dreamfields)

Ben je trouwens wel van op de hoogte dat 3weken nogal snel is en dat je dan waarschijnlijk niet het zelfde effect zal krijgen? :)

urtinriZ

Belezen gebruiker
efelientje zei:
urtinriZ zei:
efelientje zei:
Nog in het reuzenrad geweest terwijl je bezig was? Man dat was vet

haha nee dat durfde k niet aan :tongueout:

Pff je hebt wat gemist... hoe je je ogen uitkijkt als je die stages ziet, al dat volk, de bootjes en die huizen :hearteyes: (wauw die huizen waren mooi tijdens mijn trip zeg! kiezelsteentje op het strand ook fascinerend)

En na 3 weken voel je het nog wel hoor, maar gewoon niet zo goed als eerste keer (denk ik dan). Mijn eerste keer was ground zero, 11 juni, en tweede keer dus op dreamfields en hij werkte zeker niet zo geweldig als op ground zero, maar ik voelde hem toch goed :)

Bovenaan