Allergische reactie.

Dub23

Experimenterende gebruiker
Weet niet of hier al een topic over is,zo ja sorry dan.
Heb vaak als ik een joint rook dat alles potdicht gaat zitten dus niet alleen mijn ogen maar,ook mijn neus enzo en,krijg vaak hoofdpijn.
Tevens krijg ik vaak niesbuien,zou dat aan het blowen kunnen liggen en,hebben meer mensen hier last van?
Het is niet altijd maar toch vrij regelmatig.
Aangezien er in je neus hoofd ogen enzo slijmvliezen zitten heb ik het gevoel dat die aan het irriteren zijn ofzo.
Als ik s'morgens dan wakker word is het meestal zo goed als weg. :cry:

BMS

Newbie
Een vriend van me heeft dat ook ..hij heeft ook altijd al zwaar last van hooikoorts ..hij denkt dus dat ut daardoor komt ..

Wacky

Badass junkie
ik ook, geloof niet dat ik hooikoorts heb ofzo. Ik heb zowieso al vaak last van een snotneus, en na het blowen word het erger.

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
mijn ogen zien altyd roder dan bij andere mensen! zelfs roder dan bij mn vriendin hoewel ik al n hele shitload meer als haar heb gepaft :(

azgaza

Badass junkie
Dat is wel appart, ik heb juist het omgekeerde; mijn ogen worden gewoon absoluut nooit rood, en als ik verkouden ben ik en ik blow door mijn neus lost het snot op en maakt het alles een stuk dragelijker.
Heb je dezelfe problemen ook als je hasj rookt?

Lycergic

Belezen gebruiker
ik heb alltijd irritatie in mijn keel , als ik uitadem moet ik het in 'schokjes' doen of ik begin te hoesten , tjah

Dub23

Experimenterende gebruiker
Had het voorheen alleen met wiet dus,ben ik overgestapt op hash dat ging vrij aardig maar nu begin ik daar ook al last mee te krijgen net als met wiet.Kan natuurlijk ook zijn dat ik voor bepaalde wiet of hash soorten allergisch ben.Aangezien ik toch ziek ben heb ik besloten me vndg gelijk te laten prikken voor allergische reacties aangezien ik toch bij de dokter was.Dus,we wachten maar af. :wink:

WeedCloud

Newbie
Als je oren dicht gaan zitten met hasj en die is erg vet. Dan heb je te maken met een procentage aan naaimachine olie of rotzooi bv autobanden. (dat laatste zit meestal in donkere stuff.)

Heb je een rare keel na roken van weed dan is in deze weed meestal Hydro met heel veel voeding (kan je ruiken btw) dit omdat kwekers graag snel en veel willen leveren.

Een tip: Groene weed is heel jong. Een hele goede weed moet droog zijn en bruin van kleur dan heb je wat. En dan heb je ook niet zo last van allerlei bij werking. Helaas kom je die niet zoveel tegen. (bv Thai weed is hier en daar wel verkrijgbaar )
Natte of bijna droge weed raad ik je niet aan om te smoken. Dit geeft ook irritatie in je keel en oren. Laat altijd de boel uit je zakje als je wat koopt en leg dit in een warme plaats zodat ie snel lekker droog is je zal het verschil merken.
Verder als je lichtelijk verkouden bent kan ook je oren en je keel raar doen. (beter ff een paar dagen w8en)

Grtz
Weedy

Bovenaan