Alpha PVP

iNGBANK

Newbie
Hallo lieve mensen,

Mijn vriendin krijgt binnenkort Alpha PVP en één van de weinige dingen die ik er over denk te weten is dat het een RC is.

Op internet kom ik niet veder met dat het gelinkt word met MDVP een designer drugs uit nieuw mexico. Een drugs die de zelfde structuur zal moeten hebben als ritalin echter is dit dan vier maal sterker en het zou een psychoative drugs zijn. Ik kom er (dom)weg niet uit.

Is er iemand die dit een keer heeft gebruikt ,en/of iemand die hier meer over informatie over weet. Dit met gevaarlijke gevolgen van een te hoge dosering ect.

iNGBANK

Newbie
Oké heb nog even de rondvraag gedaan bij mijn vrienden/kennissen met meer kennis over drugs. En gelukkig maar ,ben een stukje wijzer geworden en zal even een korte samenvatting geven van de informatie die ik heb gekregen.

Alpha pvp lijkt op Pyrovalerone ,en Pyrovalerone staat in verband met Methylenedioxypyrovalerone (MDVP). MDPV valt onder bath salt ,drugs waarvan een poging word gedaan MDMA te evenaren. Grote kans dat het niet haalt bij MDMA ,en dat het een beetje mephedrone achtig is. Mephedrone en MDVP lijken erg veel op elkaar. Er word beweerd dat het minder schadelijk is als MDVP alleen zijn hier nooit onderzoeken naar geweest. (Het verhaal van de man die de ander zijn gezicht op at gebeurde onder invloed van Bath salt.)

Mijn bron vertelde dat RC drugs word gemaakt uit winstoogpunt ,het is een truc om in veel landen de wet te omzeilen en zo er geld uit te kunnen trekken met het idee dat het op MDMA lijkt.

Het fijne aan Alpha PVP is dat het werkt op andere receptoren in je hersenen ,wat beter is als je vaak MDMA gebruikt. Wil je het proberen begin met een lage dosering ,misschien vind je het wel super..

'K hoop we nu allemaal weer een beetje wijzer zijn ,ik in ieder geval wel :grin:

Sebas-

Belezen gebruiker
Wauw wat een mooie oude post heb ik gevonden. Bath salt leuk ga ik ook proberen 😂

Sebas-

Belezen gebruiker
Nieuwbericht uit 2012:

Het lijstje van bijwerkingen is ronduit angstaanjagend: onrust, psychose, paranoia, hallucinaties, borstpijn en zelfmoordneigingen. Daarbovenop komt ook nog een verhoogde bloeddruk en versnelde hartslag. Op dit moment bestaat er nog geen test om na te gaan of iemand 'bath salts' heeft ingenomen.1 jun. 2012​

Hoop dat ze nog leven....

Bovenaan