yellowmoon zei:
Lana zei:
yellowmoon zei:
Lana zei:
En als Kim zich nou ook laat bezwangeren :P
Dan is stapje wat makkelijker gezet.
ben je dan wel gestopt
Hoe bedoel je?
nou ik wou weten of het helpt als je een kind krijgt of je kan stoppen ik ken een heleboel mensen die meer om coke of heo geven dan hun kinderen dus
Ik ben van mening, dat als de verslaafde vrouw een beetje een normaal mens is, ze er wel mee stopt als er een kind op komst is.
Wat je jezelf aandoet moet ieder voor zich weten, maar je gaat je kind z´n leven toch niet verpesten.
Als ik naar mezelf kijk.. Ik ben zwanger het afkickcentrum ingegaan. Dan ga je kapot in t begin, maar zodra je kindje gaat schoppen in je buik, en je op de echo een heel mens ziet, weet je wel waar je het voor doet hoor!! Dan sla je je eigen echt voor je kop dat je nog 1 pijpje/snuif genomen hebt terwijl die baby in je buik zat.
En als je het eenmaal in je handen hebt, gezond en wel. Dan voel je je zo verantwoordelijk dat je t wel laat.
En buiten het gevoelsmatige om, je dagritme is dan kind kind en nog eens kind. Dus van leegte is dan ook geen sprake.
Als je eenmaal aan het moederschap gewend bent, moet je weer ff op je kiezen bijten, want dan komt de zin in drugs weer op. Ik heb ook een paar keer een terugval gehad. Maar je kunt het gewoon niet maken.
Het lekkere is er dan ook wel grotendeels af, want je kampt met een enorm schuldgevoel en je moet je kind onder ogen komen. Niks ergers dan dat!
Mij niet meer gezien. Een jointje is lekker, maar in de vrije tijd. En voor de rest sterk zijn. Klaar. En zo eens recreatief een snuifje maakt ook niet zo uit. Maar het mag je leven dan echt niet meer beheersen.
Ik ken ook een stel. Vrouw kreeg baby in de bajes, dus in die tijd gelukkig niet tot weinig kunnen gebruiken. Kwam weer met kind terug in de buitenwereld en ze begonnen direct weer. Heroine en crack.
Gingen ze ´s nachts in auto´s inbreken, en zetten ze de baby ondertussen op het dak van de auto.
Dan mankeer je toch iets aan je hoofd.