Alternatief aluminium-folie

Opium&Rum

Newbie
Dit ding heb ik laatst aangeschaft

Als een poging om een alternatief voor het welbekende stukje folie te vinden. Maar dit is dus NIET de oplossing, het wordt uiteraard een gore bende en ik heb het idee dat ik nog meer bruin verspil. Alles plakt op de weg naar mijn luchtkanaal tegen het glas aan en ik krijg het er ook niet meer fatsoenlijk af.

Zijn er mensen die een alternatief hebben gevonden wat wel een beetje redelijk werkt? Of mag ik überhaupt niet zo creatief met het gebruik van dit duivelse middel omgaan.

Opium&Rum

Newbie
Ok, dat ding heb ik weg gesodemieterd.

Maar nu lees ik ergens op internet dat mensen altijd eerst hun aluminium-folie branden om alle 'giftige stoffen' eruit te halen. SHIT Dit deed ik nooit?! Nou heb ik ook een hele tijd zo'n bakje van een waxine-lichte (bevestigd aan een vork) gebruikt omdat ik folie sowieso maar een beetje naar vond... Misschien moet ik dat maar weer gaan doen.

speeseend

Wijs gebruiker
er gaat niets boven een stukje honingraat-folie. de druppel kan dan mooi rollen.

als je bang bent dat je druppel eraf rolt, maak dan een kleine bolling in je langwerpige strook honingraat-folie.

''die gasten van de internet'' lullen zeer waarschijnlijk over dat folie wat als een wikkel om een versnapering heen zit. dat moet je in geen geval gebruiken. koop lekker een rol bij de blokker, dan speel je op safe. met twintig meter rook je zo honderd gram. dat lijkt mij zodoende niet de duurste investering in een genotmiddel..

neboe

Experimenterende gebruiker
speeseend zei:
er gaat niets boven een stukje honingraat-folie. de druppel kan dan mooi rollen.

als je bang bent dat je druppel eraf rolt, maak dan een kleine bolling in je langwerpige strook honingraat-folie.

''die gasten van de internet'' lullen zeer waarschijnlijk over dat folie wat als een wikkel om een versnapering heen zit. dat moet je in geen geval gebruiken. koop lekker een rol bij de blokker, dan speel je op safe. met twintig meter rook je zo honderd gram. dat lijkt mij zodoende niet de duurste investering in een genotmiddel..
In Noorwegen vond ik honingraad die wel 60cm br was en dik genoeg om de eerste 6uur geen gaatjes in te branden gr jaap

Bovenaan