alternatieven voor cocaine

belg_limburger

Experimenterende gebruiker
ik heb hier eens een vraagje heb zowat zitten zoeken hier op het forum maar vindt het niet.

Kennen jullie alternatieven voor coke zoals bv. ROYAL C of liquid c dit is een herbal vervanger of zo ongeveer van coke. En moet u ongeveer hetzelfste laten voelen.

Heeft iemand hier ervaring mee of klopt dit wel?
Zijn er nog ander alternatieven ?
gelijk je op gekke filmpjes kunt zien op you tube met zout en suiker maar dan moet je het wel roken?
iemand....? dank je wel

done: weed,speed,pado,coke,ghb,ketamine,xtc,
quit : weed ,speed pado,ghb,xtc
will do 1 day : lsd

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
dat C dat ken ik wel ... ik heb het 1 keer genomen, omdat ik dacht dat het net zoiets was als die herbal X flesjes ... die gozer die het me verkocht wist dat ik geen cokevervanger wilde maar een xtc vervanger, alleen bleek dat al die x flesjes op waren en hij nog wel C had ... maakte niets uit volgens hem ...
laatste keer geweest dat ik iemand in een smart shop vertrouwde ...

heb elk kwartier na inname gigantisch lopen kotsen ( en later toen alles 'leeg' was, kokhalzen ) en degenen met mij die het namen ook ... leek in de verste verte niet op coke ( en ook niet op X )

was echt troep .. 1 keer nooit meer :)

:wave:

Deranged

Badass junkie
Ik denk gewoon op een parkeerplaats langs de snelweg keihard anaal genomen worden door een man van een jaar of 50, of op je knieen gaan voor een man in pak met een Audi stationwagen en een vrouw en drie kinderen thuis.

Tony Montana

Belezen gebruiker
Fezz zei:
dr is geen alternatief voor cocaine :wink:

So true... Really... So f*cking true.

Alternatief bestaat niet. En een vervanger/kopie is altijd slechter, vind ik.
Denk dat de meeste mensen een alternatief zoeken vanwege 2 redenen:

1. Verslaving
2. Geld/kostprijs

Zou geen vervanger gaan zoeken eigenlijk.... dat is net zoiets als heiligschennis.

PMS

Newbie
Ja, akkoord hoor, toch heel wat verschillend. Maar ik ken toch geen andere drug, buiten coke natuurlijk, dat dicht bij coke aanleunt.

Coke is wel een one of a kind. Andere drugs zullen C nooit deftig kunnen vervangen.

Delirium

Badass junkie
Ik had een keer uit de smartshop grote witte pillen. Volgens de eigenaar heetten ze Traxx.

Na wat google-werk kwam ik op deze ingrediënten voor dit spul uit:
Piper Nigrum Extract (containing 100mg benzyl diethylene diaminedihydrochloride 50mg tri fluor metyl phenyl diethylene diamine hydrochloride).
Capsium Annum Theobroma Cacao (containing phenylethylamine).
I-tryosine
I-phenylalanine
I-glutamiine
Glycine
Magnesum aspartate
Vitamine

Dit was duidelijk geen herbal-zooi van de shop, aangezien ik mega pupillen had en na één pil voelde ik me toch best wel relaxt. Dit kwam voor mij het dichtst bij cocaïne.

Tractuspuer

Tripreporter
5 pillen Rathalin doen het wel voor mij hoor...
Rathalin heeft alleen hetzelfde effect als coke, als je niet ADHD bent.

Ze noemen het ook niet voor niks kinder coke:wink:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
^je kan een amfetamine niet met sos vergelijken,, en waar te wereld heet het nou weer rathalin,, in nl is het ritalin, in belgie heet het relatine,, maar rathalin??? leg uit :wink:

belg_limburger

psychopsychedelic zei:
^je kan een amfetamine niet met sos vergelijken,, en waar te wereld heet het nou weer rathalin,, in nl is het ritalin, in belgie heet het relatine,, maar rathalin??? leg uit :wink:

nee idd relatine kan je totaal niet vergelijken met sosa.

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Een aantal jaar geleden had ik 4 ritalin pillen genomen, maar ik wist nog niet dat ik eigenlijk ADHD had:P Ben een paar keer opeens in slaap gevallen en was de rustigste en liefste jongen ter wereld :hearteyes: Maar even ontopic: ik heb van vrienden gehoord dat als zij ritalin gebruikten (die hebben geen adhd) voelde het meer als pep, niet als sos. en ik vind pep toch best anders dan sos

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Dat vindt ik echt onzin. Mensen die geen adhd hebben die het als pep voelen.
Ik had 3 pillen genomen en 1 pil gesnoven en het deed geen flikker.

3970

Wijs gebruiker
Ik ken een aantal jongens die van coke overgestapt zijn op dextro-amfetamine, en niet meer terug willen....coke ken ik niet, maar dex is echt heerlijk op zijn tijd. :hearteyes:

tijdbom

3970 zei:
Ik ken een aantal jongens die van coke overgestapt zijn op dextro-amfetamine, en niet meer terug willen....coke ken ik niet, maar dex is echt heerlijk op zijn tijd. :hearteyes:
Ja maar het grote (onoverkomelijke) verschil is wel dat coke ong. 1 uurtje duurt en dex 12 ofzo..
(De een is veel te kort de ander veel te lang vind ik persoonlijk)

Judas

Wijs gebruiker
alternatief 1: testosteron, een 3dubbele irish coffee, 150mg diclofenacnatrium en 4 repen pure chocolade van 89% cacao :grin: :openmouth: :grin: :openmouth: :grin: :openmouth: :grin: :tearsofjoy:

alternatief 2: GOD

_Kat_

Bewuste gebruiker
Niet dat je eraan zult kunnen komen, maar FYI:
(-)-2-β-Carbomethoxy-3-β-(4-fluorophenyl)tropane (β-CFT, WIN 35,42:sunglasses: is a stimulant drug used in scientific research. CFT is a phenyltropane based dopamine reuptake inhibitor and is structurally derived from cocaine. It is around 3-10x more potent than cocaine and lasts around 7 times longer based on animal studies. While the naphthalenedisulfonate salt is the most commonly used form in scientific research due to its high solubility in water, the free base and hydrochloride salts are known compounds and can also be produced.
Bron

Ik bedenk me net, drugs zijn best wel saai! Wanneer komen dit soort stofjes eens op de zwarte markt?! :( :wink:

Bovenaan