ambient peer

dallandra

Wijs gebruiker
heeft iemand dit wel eens geprobeerd?
het is verkrijgbaar bij de smartshop en schijnt vergelijkbare werking als xtc te hebben...
ik ben wel benieuwd

spacekonijn

Badass junkie
schijnt dat na

exotic ananas
carribean cocos
en nog een hele boel

dit idd de nieuwe explosion moet zijn.

tegenwoordig kost zon ding al 17.50 hoorde ik.

beter gewoon pilletje kopen dus maar aan de andere kant voor een echte explosion zou ik toch wel wat over hebben om dat gevoel weer eens terug te beleven.

was toch weer net iets anders dan mdma

spacekonijn

Badass junkie
mdma is is iets meer space met explosion ben je wel heel helder maar je voelt je wel supregoed en kan niet stoppen met dansen

dallandra

Wijs gebruiker
volgens mij niet,ik heb bij een aantal online smartshops gekeken en die hadden het niet...
maar mischien als je goed zoekt...
waar woon je dan?
het is in haarlem bij de smartshop te krijgen..

furny

Experimenterende gebruiker
Nah kom dus uit R'dam maar bij de smartshop in de buurt kennen ze het niet... :cry: :(

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Dat zou ik ook wel een keertje willen proberen, maar het schijnt echt SME-RIG te zijn. En best aan de prijs, wat zeggen de mensen dit dit spul kennen: Beter dat perenspul of beter gewoon XTC?

spacekonijn

Badass junkie
ik vond na 3 x explosion niet eens vies meer.

als je weet wat voor effect het geeft is het ineens niet meer vies kon op het laatst gewoon rustig in me bek doen en ff naar de wc lopen om te drinken

in het begin was het echt op de wc met bier+cola+2 siggareten tegelijk om de smaak weg te werken

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
dallandra zei:
Miss-Behaviour zei:
Tja dan moeten we het toch maar een keertje halen he??? Gewoon probieren! :sunglasses:

1 flesje schijnt 2 dosissen te zijn dus gewoon samen halen,dan valt de prijs ook wel weer mee :wink:

Doen we een keertje..

Nog een vraagje voor de kenners dan: "is het meer iets voor een feestje of meer voor (thuis) chillen"

spacekonijn

Badass junkie
feeestje 100%

en ik ben juist een echte thuisspacer... maar met explosion ( heb die nieuwe dingetjes nog niet geprobeerd) kon ik gewoon niet thuis blijven zitten MOEST gewoon ergens gaan feesten.

als je het thuis doet is natuurlijk wel leuk maar grote kans dat je de hele avond staat de dansen met zn 2e , dan toch beter feestje he :mrgreen:

dallandra

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
feeestje 100%

en ik ben juist een echte thuisspacer... maar met explosion ( heb die nieuwe dingetjes nog niet geprobeerd) kon ik gewoon niet thuis blijven zitten MOEST gewoon ergens gaan feesten.

als je het thuis doet is natuurlijk wel leuk maar grote kans dat je de hele avond staat de dansen met zn 2e , dan toch beter feestje he :mrgreen:

hahaha kan ook gezellig zijn maar idd

Bovenaan