amerikaanse <-> europese joints

MCHZK

Belezen gebruiker
In amerika worden joints percies anders gerookt dan hier in Belgie/Nederland

van lange vloei hebben ze percies nog niet gehoord en ze roken steeds puur heb ik ondervondenhttp://www.waytoomany.com/video/thendercats-montage
weet iemand hoe dit komt ?
zijn lange blaadjes ginder niet verkrijgbaar of is het gewoon een bewuste keuze om kleine pure jointjes te roken ?

lang leve europa :hearteyes: :stoned:

wowme

Newbie
well i am from america but now living here for a while in Holland. I can say that longer joints mixed with tobacco and tips are better. The main reason that in america we smoked pure joints is because the laws are so strick there if you get caught with just seeds in your car's ashtray you will spend about 6 months in jail and automatically loose you driver lisence for 1 year. If you smoke pure you can smoke all of the eveidence up. Hope this helps

underworld

Wijs gebruiker
dat is omdat de wiet in amerika crap is, en ze veel nodig hebben om stoned te worden.
en bluntjes zijn daar gewoon de normale manier van draaien..

cropp

Badass junkie
underworld zei:
dat is omdat de wiet in amerika crap is, en ze veel nodig hebben om stoned te worden.
en bluntjes zijn daar gewoon de normale manier van draaien..

ik heb in polen iemand zien blowen in printpapier

azgaza

Badass junkie
Het enige buitenland waar ik heb geblowed is engeland, daar roken ze precies zoals hier, lange vloei, tip en shag, al wordt tip daar van de meest willekeurige dingen gemaakt zoals bijvoorbeeld treinkaartjes omdat tip boekjes daar niet zo makkelijk te kopen zijn als hier.

In frankrijk heb ik wel eens joints op de grond zien liggen in steden (opgerookt natuurlijk) en daar roken ze ook met tip van wat ik kan zien. Dus europeanen blowen meestal wel normaal, en amerika, dat is eigenlijk qua drugs toch wel een andere wereld.

evil_kermit

Bewuste gebruiker
Ik heb deze vraag ook ooit eens gesteld aan een amerikaanse jongen in de checkpoint in Terneuzen en die zei dat hij enkel pure wiet rookte omdat tabak veel te schadelijk is voor zen longen. :tearsofjoy: :tearsofjoy:

TrippyShit

Badass junkie
Omdat in amerika de standaard wiet ten eerste geen goede kwaliteit is. Er is wel eens kwaliteit te vinden waar we in Nederland ook lekker stoned van zouden worden, maar daar betaal je heeel veel dollartjes voor. Echt belachelijk veel. Dus kopen ze Amerikanen die iets minder goeie wiet en draaien ze er dikke blunts van, roken het in pijpjes/bongs/waterpijpen etc. Als je niks anders gewend bent wordt je daar wel relaxt high/stoned van hoor.

Ken een Engels iemand die een keer wat 5jes amnesia haze tussen je billen mee naar Engeland gesmokkeld heeft naar vrienden van toen die daar nog woonde. Hun rookte die amnesia en lagen helemaal k.o te spacen hoorde ik later :tearsofjoy:

kotssmurf

Belezen gebruiker
Toevallig kwam ik vandaag op een site:
http://www.smokingwithstyle.com/intro.htm

Het is een soort van handleiding over de amerikaanse gewoontes rond blowen.
Er staan best wel een paar grappige dingen tussen:

Eating the Peanut

What do you do with a "roach" (the butt of a joint) when it has become too small to hit? Well, in some circles, the person left holding the roach eats it. This is called "eating the peanut." (Note: Never eat the peanut when it is still lit, or when it contains a filter or wire.)

:kots:

En zo gaat het nog een tijdje voort.
Als je mijn mening vraagt: ik had niets anders verwacht van inwoners van zo'n kankerland. :P

buzzrider

Wijs gebruiker
wowme zei:
well i am from america but now living here for a while in Holland. I can say that longer joints mixed with tobacco and tips are better. The main reason that in america we smoked pure joints is because the laws are so strick there if you get caught with just seeds in your car's ashtray you will spend about 6 months in jail and automatically loose you driver lisence for 1 year. If you smoke pure you can smoke all of the eveidence up. Hope this helps
Ja, en jij komt dat hier effe speciaal zeggen :P lol

MCHZK

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Omdat in amerika de standaard wiet ten eerste geen goede kwaliteit is. Er is wel eens kwaliteit te vinden waar we in Nederland ook lekker stoned van zouden worden, maar daar betaal je heeel veel dollartjes voor. Echt belachelijk veel. Dus kopen ze Amerikanen die iets minder goeie wiet en draaien ze er dikke blunts van, roken het in pijpjes/bongs/waterpijpen etc. Als je niks anders gewend bent wordt je daar wel relaxt high/stoned van hoor.

Ken een Engels iemand die een keer wat 5jes amnesia haze tussen je billen mee naar Engeland gesmokkeld heeft naar vrienden van toen die daar nog woonde. Hun rookte die amnesia en lagen helemaal k.o te spacen hoorde ik later :tearsofjoy:

inderdaad , ik ben benieuwd hoe een amerikaan dan reageert op een wat sterkere wietsoort van de shop.. moet wel lachen zijn als ze na 1 jointje niet meer kunnen lopen :tongueout:

Liber

Experimenterende gebruiker
:tearsofjoy: Wat een leuke generalisaties. Vooral omdat Nederland zo'n 230 keer in de VS past en de bevolkingsgrootte ongeveer het twintigvoudige is. Ik kan u allen uit betrouwbare bron meedelen dat er ook tevreden Amerikanen zijn met een Volcano Vaporizer die ze kunnen vullen met prima wiet. En die lachen er weer keihard om als ze horen dat het in Nederland het gebruik is om joints te roken.

Laten we niet te snel oordelen en generaliseren over andere culturen, volken en mensen. We willen toch allemaal lekker genieten :stoned:

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Liber zei:
:tearsofjoy: Wat een leuke generalisaties. Vooral omdat Nederland zo'n 230 keer in de VS past en de bevolkingsgrootte ongeveer het twintigvoudige is. Ik kan u allen uit betrouwbare bron meedelen dat er ook tevreden Amerikanen zijn met een Volcano Vaporizer die ze kunnen vullen met prima wiet. En die lachen er weer keihard om als ze horen dat het in Nederland het gebruik is om joints te roken.

Laten we niet te snel oordelen en generaliseren over andere culturen, volken en mensen. We willen toch allemaal lekker genieten :stoned:

+1 Goeie uitspraak :wave:

snoopdok

Experimenterende gebruiker
Liber zei:

precies genieten is het belangrijkst :)

Bovenaan