Anaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
W.F.L. zei:
Maar je moet begrijpen dat een vrouw of een man die anaal genomen wordt door een andere man al eeuwen oud is en een voorbinddildo niet. :grin:

De oude Grieken en Romeinen hadden ze ook al hoor! Dan wel niet van plastic/siliconen, maar het principe komt op hetzelfde neer natuurlijk!

Wel leuk om te lezen, een stukje over de geschiedenis van de dildo's en vibrators:

http://www.bodyjoynederland.nl/bt4_3.html

De op de wereld oudst bekende dildo is een 20 cm lange, stenen fallus, gevonden in Duitsland van zo'n 30.000 jaar oud. Ook in Frankrijk werd een dildo uit deze tijdsperiode gevonden. Dit was een dubbel exemplaar aan één.

W.F.L.

Badass junkie
Rabbithole zei:
Beter dan van hout, toch? :grin:

Nee, vind ik niet. :P

Elohtibbar

Badass junkie
Zo misschien niet, maar 30.000 jaar geleden hadden ze vast nog niet zulk goede schuurpapier. :grin: Dan bleven er vast wel wat splinters aanzitten... :openmouth:

cropp

Badass junkie
Drientje zei:
Blijft dan toch de vraag staan waarom een vrouw wel in haar poepert genomen mag worden en een man niet?
ik weet niet hoe het bij de rest zit, en ik doe mijn best alleen voor mezelf te praten, maar het ligt echt niet in mijn aart om ``geneukt`` te worden...

langeman

Bewuste gebruiker
Goed dat je voor jezelf praat, maar het is geen antwoord op de vraag....

Waarom bij een vrouw wel en bij een man niet? Wat is het verschil?

cropp

Badass junkie
ik als man zijnde wil uit principe niet ``geneukt``, of ``gepenetreerd`` worden, of het nou in mijn reet of in mijn oor is...

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik denk dat het met gewenning te maken heeft en angst om buiten je eigen hokje te stappen. De vrouw is er aan gewend om gepenetreerd te worden, de man is gewend om te penetreren. De stap van de ene holte naar de andere is niet zo groot. Maar die rollen omdraaien is al een stap verder.

In de maatschappij krijg je mee dat je als man niks in je kont moet stoppen tenzij je homo bent, en het grootste deel van de kinderen krijgen vanuit huis mee dat homo zijn iets vies is. Dat beeld wat je vanuit de maatschappij mee krijgt is gewoon enorm van invloed op hoe je denkt. Dan kan anale seks nog zo lekker zijn, de drempel om het uit te proberen is te groot. Sterker nog ik denk dat de overtuiging van dat het vies is groter kan zijn dan het genot wat dus averechts zal werken en het dus alleen maar onplezierig zal worden ervaren.

Zelf heb ik geen ervaring op dit gebied, gewoon omdat de behoefte er niet is. Ik ben prima tevreden met de reguliere vormen van seks.

W.F.L.

Badass junkie
Daar ben ik het mee eens, maar met dit toch niet:

DrippTone zei:
en het grootste deel van de kinderen krijgen vanuit huis mee dat homo zijn iets vies is.

Ik denk dat dat wel meevalt, heeft niks te maken met hoe ze je daar thuis over inlichten denk ik. Ik heb niks tegen homo's ofzo en wij thuis ook niet, maar ik kan het toch niet helpen om dingen als kussende mannen en dergelijke onsmakelijk te vinden. Dat heeft volgens mij meer te maken met je geaardheid dan wat anders. Je zou natuurlijk kunnen stellen dat het nog altijd niet volledig geaccepteerd is in onze samenleving en dat dat de oorzaak is, maar dat lijkt me niet, volgens mij krijg je je geaardheid en zoveel andere dingen mee rechtstreeks bij de geboorte en is dat de oorzaak. Dat een man die wat in zijn reet stopt wordt geassocieerd wordt met homosexualiteit is begrijpelijk en gezien enkel homo's of vrouwen dat leuk vinden is het inderdaad niet zo gek dat het merendeel van de mannen er niet "voor open staat". Goed verwoord overigens, ik had er niet op kunnen komen.

Zelf lijkt het mij dus ook helemaal niks. Ik vind het wel behoorlijk grappig dat het principe "waarom jij wel en ik niet" hier wordt toegepast. Tja, waarom hebben mannen een lul en vrouwen niet?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
W.F.L. zei:
Daar ben ik het mee eens, maar met dit toch niet:

DrippTone zei:
en het grootste deel van de kinderen krijgen vanuit huis mee dat homo zijn iets vies is.

Ik denk dat dat wel meevalt, heeft niks te maken met hoe ze je daar thuis over inlichten denk ik. Ik heb niks tegen homo's ofzo en wij thuis ook niet, maar ik kan het toch niet helpen om dingen als kussende mannen en dergelijke onsmakelijk te vinden. Dat heeft volgens mij meer te maken met je geaardheid dan wat anders.

Ik zie dat toch wel veel om me heen. En heb je het niet van je ouders dan wel van je vriendjes op de speel plaats. Als ik die kleuters hoor schelden tegen elkaar, "Vieze homo". Ik denk toch echt wel dat de meerderheid van de mensen die zo denken het op die manier tot stand hebben gebracht.

Ik vind het niet vies, en ik heb er niks tegen. Sterker nog ik vind het volkomen normaal. En toch is het iets wat mij niet trekt. Zo kan het ook. En dat is omdat ik me niet laat beïnvloeden door wat anderen denken maar dat ik altijd mijn eigen conclusie trek.

Dat je er afkeer van hebt kan wel vanuit jezelf komen, misschien omdat je het tot jezelf betrekt en dan denkt dat zou ik echt niet willen. Prima. Maar ik denk dat het beeld van: dat is vies. Dat je die toch vanuit de maatschappij mee krijgt.

Elohtibbar

Badass junkie
Ben het volledig met je eens Dripp. Dat is inderdaad iets wat je onbewust toch meekrijgt, en zelfs in West-Europa zijn we nog echt niet zo ver met homo-emancipatie dan je denkt. Kijk maar eens naar dat voorval in die kerk in Reusel, waar de homoseksuele Prins Carnaval geen hostie mocht ontvangen. Maar niet alleen in het christendom is dit het geval. Ook gevallen van 'potenrammerij' zijn echt niet sporadisch, en ik hoorde laatst van een homo op mijn werk dat hij regelmatig wordt uitgescholden als hij hand in hand met zijn vriend loopt.

Lauu

Badass junkie
life's a bitch, realistich gezien zullen homo's nooit volledig geaccepteert worden, dat hebben ze zelf ook wel door denk ik.

Dopezilla

Badass junkie
Acceptatie zou toch een mooi streven moeten zijn. Of we het ooit voor de 100% zullen behalen of niet, er mag aan gewerkt worden.

Olle

Elohtibbar

Badass junkie
Ik ook, ik snuif via m'n mond. Als ik via m'n neus snuif snuif ik toch te hard en komt alles achterin m'n keel terecht, dus bedacht ik me dat ik net zo goed meteen alles via m'n mond naar binnen kan zuigen.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
DrippTone zei:
Sterker nog ik denk dat de overtuiging van dat het vies is groter kan zijn dan het genot wat dus averechts zal werken en het dus alleen maar onplezierig zal worden ervaren.

Dat klopt als een bus. Ik heb met dit onderwerp al best veel ervaring, en mannen die zich er niet voor open stellen ( :grin: ) en vanwege hun overtuigingen, kunnen er gewoon simpelweg bijna tot niet van genieten, deels doordat het dan ook best verkrampt is daar beneden. Vaginale seks is ook niet lekker als je verkrampt bent,

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
heb van thuis uit altijd meegekregen dat homo's ook maar mensen zijn
zo zie ik ze ook heb geen probleem met homo's zolang ze het maar stiekum doen allemaal
op die vieze pakeerplaatsen

hier in dorp ook zoon parkeerplaats en nogeens beroemt ok
maarja iets in me eigen aars neee zekker niet

:stoned:

Elohtibbar

Badass junkie
Hellraiser_[NL] zei:
zo zie ik ze ook heb geen probleem met homo's zolang ze het maar stiekum doen allemaal

Maar wel per ongeluk in je vriendins aars en dan ook nog klagen dat ze zich zo aanstelde. Ben benieuwd hoe jij het zou vinden als je anaal verkracht zou worden, een bekende marteltechniek. Maar nee, al die mensen uit de wereldgeschiedenis stellen zich maar aan.

cropp

Badass junkie
Rabbithole zei:
Hellraiser_[NL] zei:

Maar wel per ongeluk in je vriendins aars en dan ook nog klagen dat ze zich zo aanstelde. Ben benieuwd hoe jij het zou vinden als je anaal verkracht zou worden, een bekende marteltechniek. Maar nee, al die mensen uit de wereldgeschiedenis stellen zich maar aan.
doet ie dan toch niet expres?

Elohtibbar

Badass junkie
Daar gaat het toch niet om, het gaat erom dat zij erge pijn had en dat hij vond dat zij zich aanstelde, omdat het vast niet zo'n pijn zou doen.

cropp

Badass junkie
Rabbithole zei:
Daar gaat het toch niet om, het gaat erom dat zij erge pijn had en dat hij vond dat zij zich aanstelde, omdat het vast niet zo'n pijn zou doen.
dat is wel echt te lomp om te zeggen, wat mij betreft had ie op de bank kunnen gaan liggen of zo...

Elohtibbar

Badass junkie
cropp zei:
Rabbithole zei:
dat is wel echt te lomp om te zeggen, wat mij betreft had ie op de bank kunnen gaan liggen of zo...

Juist. :grin: Ik had me ook vrijwillig aangemeld om hem datzelfde gevoel te bezorgen, maar helaas werd er niet op ingegaan.

Jelle_

Newbie
Bij deze raad ik alle mannen aan zich ook een keer anaal te laten nemen^_^. Je zult er geen spijt van krijgen 8D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan