W.F.L. zei:
W.F.L. zei:Maar je moet begrijpen dat een vrouw of een man die anaal genomen wordt door een andere man al eeuwen oud is en een voorbinddildo niet.![]()
Marla Singer zei:20 cm lange, stenen fallus
ik weet niet hoe het bij de rest zit, en ik doe mijn best alleen voor mezelf te praten, maar het ligt echt niet in mijn aart om ``geneukt`` te worden...Drientje zei:Blijft dan toch de vraag staan waarom een vrouw wel in haar poepert genomen mag worden en een man niet?
DrippTone zei:en het grootste deel van de kinderen krijgen vanuit huis mee dat homo zijn iets vies is.
W.F.L. zei:Daar ben ik het mee eens, maar met dit toch niet:
DrippTone zei:en het grootste deel van de kinderen krijgen vanuit huis mee dat homo zijn iets vies is.
Ik denk dat dat wel meevalt, heeft niks te maken met hoe ze je daar thuis over inlichten denk ik. Ik heb niks tegen homo's ofzo en wij thuis ook niet, maar ik kan het toch niet helpen om dingen als kussende mannen en dergelijke onsmakelijk te vinden. Dat heeft volgens mij meer te maken met je geaardheid dan wat anders.
die stop je toch niet in je neus of wel?W.F.L. zei:Maar je penetreert wel een neusholte met een snuifbuis?
cropp zei:die stop je toch niet in je neus of wel?W.F.L. zei:Maar je penetreert wel een neusholte met een snuifbuis?![]()
DrippTone zei:Sterker nog ik denk dat de overtuiging van dat het vies is groter kan zijn dan het genot wat dus averechts zal werken en het dus alleen maar onplezierig zal worden ervaren.
je hoeft echt je snuifbuis niet in je neus te frotten hoor, dat is alleen maar ranzig...W.F.L. zei:cropp zei:die stop je toch niet in je neus of wel?W.F.L. zei:Maar je penetreert wel een neusholte met een snuifbuis?![]()
Nee man, die stop ik in m'n mond, als ik weer eens heroine ga roken! Je weet.

Hellraiser_[NL] zei:heb van thuis uit altijd meegekregen dat homo's ook maar mensen zijn
zo zie ik ze ook heb geen probleem met homo's zolang ze het maar stiekum doen allemaal
op die vieze pakeerplaatsen
hier in dorp ook zoon parkeerplaats en nogeens beroemt ok
maarja iets in me eigen aars neee zekker niet
![]()
doet ie dan toch niet expres?Rabbithole zei:Hellraiser_[NL] zei:heb van thuis uit altijd meegekregen dat homo's ook maar mensen zijn
zo zie ik ze ook heb geen probleem met homo's zolang ze het maar stiekum doen allemaal
op die vieze pakeerplaatsen
hier in dorp ook zoon parkeerplaats en nogeens beroemt ok
maarja iets in me eigen aars neee zekker niet
![]()
Maar wel per ongeluk in je vriendins aars en dan ook nog klagen dat ze zich zo aanstelde. Ben benieuwd hoe jij het zou vinden als je anaal verkracht zou worden, een bekende marteltechniek. Maar nee, al die mensen uit de wereldgeschiedenis stellen zich maar aan.
dat is wel echt te lomp om te zeggen, wat mij betreft had ie op de bank kunnen gaan liggen of zo...Rabbithole zei:Daar gaat het toch niet om, het gaat erom dat zij erge pijn had en dat hij vond dat zij zich aanstelde, omdat het vast niet zo'n pijn zou doen.
cropp zei:dat is wel echt te lomp om te zeggen, wat mij betreft had ie op de bank kunnen gaan liggen of zo...Rabbithole zei:Daar gaat het toch niet om, het gaat erom dat zij erge pijn had en dat hij vond dat zij zich aanstelde, omdat het vast niet zo'n pijn zou doen.
Rabbithole zei:Precies, wat zou de wereld toch moeten zonder mensen zoals wij?
of bontkragen op onze leren jasjes...Lauu zei:Rabbithole zei:Precies, wat zou de wereld toch moeten zonder mensen zoals wij?
Dan hadden we geen gestoofde konijnenbout gehad.
cropp zei:of bontkragen op onze leren jasjes...Lauu zei:Rabbithole zei:Precies, wat zou de wereld toch moeten zonder mensen zoals wij?
Dan hadden we geen gestoofde konijnenbout gehad.
jawel maar dan hadden ze dezelfde jassen als ons aan, of nog steeds die vatzige nike regenjasjes...Lauu zei:cropp zei:of bontkragen op onze leren jasjes...Lauu zei:Dan hadden we geen gestoofde konijnenbout gehad.
En dus ook geen marokkaanse/nederlandse players![]()
Je zou ze eigenlijk eens moeten verassen.Marla Singer zei:W.F.L. zei:Dubz zei:Een man die zich anaal laat nemen is geen man meer.
+1, neuken ja, maar geneukt worden, no thanks.![]()
Zwak hoor! :P
Jelle_ zei:Je zult er geen spijt van krijgen 8D