Anaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suntablet

Bewuste gebruiker
tomz0r zei:
Ik sluit niet uit dat ik het ooit zal doen, maar ik denk het niet. Kan ook komen doordat ik nog jong ben en nog steeds enorm geniet van de -tussen aanhalingstekens- gewone sex.
Vind het nu smerig, lijkt me niet lekker en heb daarom de behoefte niet. Wie weet verandert dat ooit nog, hoop het eigenlijk niet.

agree, mss dat ik het ooit wel probeer om het te weten maar voor mijn part hoeft het niet

davie

Wijs gebruiker
Ik kan me best voorstellen dat onder invloed en in opgewonden staat sommige het eens willen proberen, omdat ze erover hebben gehoord. Maar ik vind dat het gat daarvoor niet gemaakt is.

Maar ieder zijn ding. Zo te lezen zijn er een paar erg enthousiaste over.

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Zelf geen ervaringen met anaal bij mezelf.
Wel al meisjes anaal genomen en gebaft en dat vond ik altijd wel plezierig, en hun ook ik vind het echt super als ik het mag van een meisje. Ik weet niet maar het fascineerd me wel .

Judas

Wijs gebruiker

Atropa

Bewuste gebruiker
De mannelijke anale zone daarbinnen is gewoon net zo gevoelig als je eikel en zelfs nog wat wildmakender als de prostaat echt goed gestimuleerd wordt. Alleen denk ik wel dat je eerst goed opgewonden moet zijn want om er mee te beginnen is eerder kietelent en onplezierig.

Voor vrouwen kan het geven ook wel een aanvulling zijn, omdat wanneer je als kerel op klappen staat, een nieuwe opbouwende opwindingsfase ingaat op een ander belevingsgebied.

Hygiene spreekt voor zich, van te voren gewoon de boel lekker fris en schoon maken. Alleen is het als man wel moelijk om de eerste keer van voorheen eenrichtings verkeer, twee richtingsverkeer te maken. Maar als je die ontspanning eenmaal hebt, ligt er goud genot voor het oprapen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Anale seks kan heel fijn zijn, maar ook heel onprettig.... Belangrijkste is goed ontspannen zijn (het is makkelijker ontspannen als je je van te voren goed gespoeld hebt en je je fris voelt) en in combinatie met een flinke dosis geiheid en je zal in heerlijke nieuwe extase komen!

Aanrader voor zowel mannen als vrouwen!

Aking

Wijs gebruiker
Een vrouw heeft toch ook maar een opening aan de onderkant? :openmouth:
*nooit biologieles heeft gehad*

Aking

Wijs gebruiker
oh ok... njah de keren dat ik sex had was het licht uit. en sjah... dat soort dingen weet je dan niet he

Drientje

DF-koning
Mindgamer zei:
Vrouwen pissen toch uit hun kut? :openmouth:
Ja, en we poepen nooit en zijn nooit ongesteld.

Nee we pissen uit een plasbuis waarvan de opening een heel klein stukje boven de vagina ingang zit. Tussen clitoris en vagina zit dat.

azgaza

Badass junkie
Wel eens gedaan (ontvangen natuurlijk, ben een vrouw), een keer was ik absurd dronken en was het wel leuk, de andere keer was ik niet dronken genoeg en deed het pijn, wat mij betreft geen aanrader maar ik dacht ´proberen kan geen kwaad´.

Plimu

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Mindgamer zei:
Vrouwen pissen toch uit hun kut? :openmouth:
Ja, en we poepen nooit en zijn nooit ongesteld.

Nee we pissen uit een plasbuis waarvan de opening een heel klein stukje boven de vagina ingang zit. Tussen clitoris en vagina zit dat.

hehe

die is alleen bijna niet te zien :P

Flugeltje

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Wel eens gedaan (ontvangen natuurlijk, ben een vrouw), een keer was ik absurd dronken en was het wel leuk, de andere keer was ik niet dronken genoeg en deed het pijn, wat mij betreft geen aanrader maar ik dacht ´proberen kan geen kwaad´.

Met een voorbinddildo kun je je vriend ook eens anaal nemen, voer hem eerst dronken, wie weet vind hij het ook leuk

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Flugeltje zei:
azgaza zei:

Met een voorbinddildo kun je je vriend ook eens anaal nemen, voer hem eerst dronken, wie weet vind hij het ook leuk
dat gaat te ver hoor :P

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je zult je verbazen hoeveel koppels een voorbinddildo hebben (gebruikt). :grin:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan