latex handschoen, vaseline. geen vieze vingers 
Nee is niet waar, dan ben je niet genoeg ontspannen, voorzichtig en langzaam is het motto als je het voor het eerst doet....Beyond Illusion zei:Anaal = AU!![]()
Ellesdee zei:*tomz0r op lullo zet*
OnderDeEik zei:
tomz0r zei:Ik sluit niet uit dat ik het ooit zal doen, maar ik denk het niet. Kan ook komen doordat ik nog jong ben en nog steeds enorm geniet van de -tussen aanhalingstekens- gewone sex.
Vind het nu smerig, lijkt me niet lekker en heb daarom de behoefte niet. Wie weet verandert dat ooit nog, hoop het eigenlijk niet.
Drientje zei:OnderDeEik zei:![]()
Oja je bent nieuw he? haha...
Ik bedoelde, wen maar vast aan dit soort dingen, er zitten hier heel veel geyle donders! En dit soort grapjes zijn heel normaal.....OnderDeEik zei:Drientje zei:
Ik mis vast wat voorkennis.. En ja, ik ben hier inderdaad nieuw.
Drientje zei:Ik bedoelde, wen maar vast aan dit soort dingen, er zitten hier heel veel geyle donders! En dit soort grapjes zijn heel normaal.....
No shit SherlockMelanie1 zei:mannelijke gspot is alleen anaal te bereiken![]()
loadrunner zei:tja, je kan er in elk geval niet zwanger van raken.
Aking zei:Een vrouw heeft toch ook maar een opening aan de onderkant?![]()
*nooit biologieles heeft gehad*
Ja, en we poepen nooit en zijn nooit ongesteld.Mindgamer zei:Vrouwen pissen toch uit hun kut?![]()
Aking zei:oh ok... njah de keren dat ik sex had was het licht uit. en sjah... dat soort dingen weet je dan niet he
Drientje zei:Ja, en we poepen nooit en zijn nooit ongesteld.Mindgamer zei:Vrouwen pissen toch uit hun kut?![]()
Nee we pissen uit een plasbuis waarvan de opening een heel klein stukje boven de vagina ingang zit. Tussen clitoris en vagina zit dat.
azgaza zei:Wel eens gedaan (ontvangen natuurlijk, ben een vrouw), een keer was ik absurd dronken en was het wel leuk, de andere keer was ik niet dronken genoeg en deed het pijn, wat mij betreft geen aanrader maar ik dacht ´proberen kan geen kwaad´.
TheGhost zei:Drientje zei:Ja, en we poepen nooit en zijn nooit ongesteld.Mindgamer zei:Vrouwen pissen toch uit hun kut?![]()
Nee we pissen uit een plasbuis waarvan de opening een heel klein stukje boven de vagina ingang zit. Tussen clitoris en vagina zit dat.
hehe
die is alleen bijna niet te zien :P
dat gaat te ver hoor :PFlugeltje zei:azgaza zei:Wel eens gedaan (ontvangen natuurlijk, ben een vrouw), een keer was ik absurd dronken en was het wel leuk, de andere keer was ik niet dronken genoeg en deed het pijn, wat mij betreft geen aanrader maar ik dacht ´proberen kan geen kwaad´.
Met een voorbinddildo kun je je vriend ook eens anaal nemen, voer hem eerst dronken, wie weet vind hij het ook leuk
vode zei:Je zult je verbazen hoeveel koppels een voorbinddildo hebben (gebruikt).![]()
en mondjeTheGhost zei:Aking zei:Een vrouw heeft toch ook maar een opening aan de onderkant?![]()
*nooit biologieles heeft gehad*
eigelijk 3: plas gaatje, kutje, anusje![]()
*u biologieles geeft*
Drientje zei:vode zei:Je zult je verbazen hoeveel koppels een voorbinddildo hebben (gebruikt).![]()
*knikt nadenkend*
Ik vind het wel enorm erotisch als mijn bedpartner erom vraagt....